11-vuotias Lhasa Apsomme sairastaa läppävikaa. Lääkkeistä huolimatta, on alkanut nyt olemaan heikotusta, ei jaksa kävellä pitkää matkaa, hengenahdistusta. Ja taas viime yönö oli hengitysvaikeuksia. Olisiko Lhasan jo aika siirtyä autuaamille metsästys maille. Tuntuu pahalta katsoa kärsimystä. Mieleltään hän on kyllä vielä iloinen.
lopetus
5
569
Vastaukset
- kira
ehkä kokeilla vielä kortisonikuuria.. VOI antaa lisää elinaikaa ja ainakin helpottaa koiran oloa ja hengenahdistusta. Soita eläinlääkäriin ja kysy sieltä.
- koiran ampunut
turhaahan sitä koiraa on vaivoin ja väkisin hengissä pitää, se kärsii olostaan siinäkin olotilassa,että piikkiä vaan tai haulia.
voi sit ottaa jos haluaa uuden parempikuntoisen koiran. - Ollut
koiran ampunut kirjoitti:
turhaahan sitä koiraa on vaivoin ja väkisin hengissä pitää, se kärsii olostaan siinäkin olotilassa,että piikkiä vaan tai haulia.
voi sit ottaa jos haluaa uuden parempikuntoisen koiran.teksti laisinkaan. Mihnä sun tunteet on tai mihin ovat kadonneet?
- Parempi
koiran ampunut kirjoitti:
voi sit ottaa jos haluaa uuden parempikuntoisen koiran.Toisilta tulee sitte fiksua kommenttia! Jos koirasi kärsii selvästi olostaan, niin minä sinuna päästäisin sen "sateenkaarisillalle". Varmasti koirasi on parempi olla siellä. Jaksamisia.
- Kohtalotoveri
Parempi kirjoitti:
Toisilta tulee sitte fiksua kommenttia! Jos koirasi kärsii selvästi olostaan, niin minä sinuna päästäisin sen "sateenkaarisillalle". Varmasti koirasi on parempi olla siellä. Jaksamisia.
Saapi nähdä kuka ampuu. Yhteiskunta palstalla jos viipyy, alkaa itsekin haulia odottaa. Henkeä ahdistaa pahasti, mutta voin toki silti iloita ja voi koirakin. Ei se niin kamalaa ole, vaikka kertyy jo pahasti nestettäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813