onko tässä nyt sattunut suuri vääryys kun olemme ruokkineet toisen koiramme takia labbisnarttuamme aikuisten nappulalla? pentu saa 2dlx2 nappulaa ja 1x2dl yrjölää (raejuustolla/viilillä, jauhelihalla porkkanalla) päivässä. pentumme 4kk ikäinen mutta painaa vain 11,5kg. sopusuhtainen on, ei laiha, energiaa riittää. mielestäni pentumme kasvaa kuitenkin liian hitaasti, onko tästä jotain haittaa? olen ymmärtänyt että luiden ja nivelten kannalta voisi olla hyväkin juttu? käyttislinjainen on ja emä todella pieni
labradorin paino & ruokinta
sibiskus
1
94
Vastaukset
- nou hätä
Jos kylkiluut tuntuu kevyesti kylkiä painamalla mutta eivät näy päällepäin kaikki on kunnossa. Ruokinta myös kuulostaa hyvälle, yrjölänpuuro on erittäin hyvä päivittäinen ruoka koiralle. Mitään haittaa pienuudesta ei ole ja koska kyseessä käyttölinjainen niin ei siitä mitään normi "pullamössö" lapukkaa kasvakkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049