Okei oli siis haluun sellasen tosi coolin Dessun cal 50 äksön ekspres ja silleen niklattuna niinkuin kountterissa. Mitä mun täytyy siihen vitun lupahakemukseen laittaa ? Laitanx mä siihen et harrastan soramontulla tarkkuusammuntaa ?
Mun mielestä tarkkuusammuntaan sopis paremmin awikka :/
Toi dessu ois niin siisti brassailuun ja vois tehdä kaikenlaisia liikkeitä hollywood tyyliin !!! Kyl siinä tsiksit tykkäis kun kainalokotelossa kiiltelis kultane dessu. Siis tosi pimp meininkiä !!
Onx muuten totta et dessun luotei voi väistellä Matrix tyyliin ? Ihan vitun siistii !
Haluun luvan
7
136
Vastaukset
- soot sakia
Sähän ison tykin haluut heti alkuun, ei tollasta 127cm putken halkasijaltaan olevaa tykkiä taida olla olemassa, korjaa toki jos oon vääräs.
Ei noin isolla kannata alkaa tarkkuutta ampumaan, patruuna kustannukset on aika isot, vaikka itte lataisitkin. Osta joku pienempi alkuun ja sitte ku harrastus kehittyy, niin ostat tollasen isomman.
Laita hakemukseen toi kaliiberi ja luvan saat tohon metsästys perusteella helposti (metsästys kortti pitää olla tietenkin, eli kät sen kurssin). Laita hakemukseen, että aiot metsästää norsuja afrikassa tolla. Pitäs lupa irrota.
Ja ei tartte kyl olla niklattu, kun afrikassa on kuitenkin aika kuivaa, niin ei ruostukkaan pahasti, eli ota ihan vakio versio vaan, on halvempikin.
Älä kainalokoteloa noin isolle ota. Osta vaikka joku 5.11 tekemä laukku, ne kestää paremmin tollasen isomman.
Ei voi luoteja väistellä, se on ihan hollywoodin keksimää höpöä, mut ei ollu tyhmä kysymys, ei aloittelija voi kaikkea tietää, eli kysy lisää vaan jos tarvit viel apuja hankintaan. Ei oo tyhmiä kysymyksiä. Ja me aseharrastajat autamme aina mielellämme aloittelijoita.
Ampuminen on tosi siistii!!! Hienoo et oot tulossa mukaan harrastaan! - Mood noon
Ai jaa ?
Siiiistii ! - cuulii
Mä hommasin tollasen dessun juur 50 kaliiperisen. Vitsit että on tytsyy tarjolla, ei tartte paljoo edes perää vilauttaa takin alta torin laidalla ku muija on povessa. Luvan saa tosi helposti tollaseen ihan flirtti perusteella irtos. Sit paukkuiki saa jos käy montolla räiskiin. Vitsit et on cuulii, ihan ku hollyvoodissa.
- jepajepajepa
Pojat ei oo nähny tollasta pyssyy kuin videopeleissä.
Ei pysy teillä käsis jos ampusitte. - desu harrastaja
Mulla on noit dertsun 51 kaliperisia neljä. Kahessa on sarjatulikoneisto. Niit on vaikee pitää kädessä kun ampuu mut kun pistää ruuvipenkkiin niin pysyy.
Yhden hitsasin kiinni kottikärryihin ja laukasu narulla niin onnistuu.
Ikinä en oo videopelejä pelannu.- kerkkokkossu
Ei oo. Haisee sun jutut aikapitkälti 2tahti bensalta.
ja sä mitään muuta teekkään kuin pelaat jotain sotapeliä ja sit kuvittelet et
oikee sota ja oikeet aseet on samanlaisia...teini spede
- Veli hyväää
täs siul hyvä Dessu mie myyn 300€ jos ostat kax niin tullee halvemmax eli 700€.
Täs siul kuvat ja kaikkiii..
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=retay&pageOffset=&ID=4084
Kuis monta laitetaan pakettiiiiin ...osta pikkuveljeilles kans hyvä velii..
Terveissiiii.. Arvi Derziiiiiii...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783