Eli parin viikon pääst olevaan keikkaan 2 lippua. a-katsomo. Tarjoa! laita numero ni otan yhteyttä.
Justin bieber 2kpl lippuja myyn!
8
261
Vastaukset
- Diana
Moi. Olisin todella kiinnostunut. Paljonko ois hinta yhdellä lipulla? Ota yhteyttä sähköpostiini [email protected]
- Lizette Selänne
Hei! Olen kiinostunut näistä lipuista !
Haluaisin tarjota 400€ mollemmista lipuista!
Ota yhteyttä numeroon: 0445536200
Ole kiltti ja ota yhteyttä ! - I<3JB
Moi olen kiinnostuu 110 euroo/lippu ilmottele [email protected]
- miija1
Hei! Olen kiinostunut näistä lipuista ! voisitko myyda liput minule tarjon noin 150e numeroni on 0443224112
- unnineea14
Olen erittäin kiinnostunut! Maksaisin kahdesta lipusta 250? Ota yhteyttä sähköpostiini: [email protected] tai 05061189 :)
- true beliebersit
OLISIN KIINNOSTUNUT KAVERINI KANSSA !!
me panikoimme sillä emme ole saaneet lippuja...
voisimme maksaa näistä molemmista lipuista yhteensä 80e
KOSKA KEIKKA ON JO HUOMENNA JA HALUAISIMME LIPUT SINNE !¨
ollaan etitty lippuja jo monta kuukautta .
ei voida maksaa kuin max. 130 molemmista lipuista yhteensä sillä keikka on jo huomenissa.
vastaathan pian !!! paniikkinimme on _kova !!!! - I<3JB
Jos liput eivät ole mennyt niin tarjoan max 300 molemmista
ilmottele mahdollisimman pian joko [email protected] tai 0440716555 jos soitat ethän soita myöhään yöllä :) - Nikako
Hei,
Olet varmaan päässyt lipuista eroon. Mutta jos et, tarjoan lipuista 500 e. Laita viestiä, jos kiinnostaa
050 430 9975/kahden teinitytön mutsi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812336- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1171610Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311555- 1131355
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661096Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591045