Olin Alanyassa elokuun toisella viikolla ja sydän on totisesti jäänyt sinne lämpimään ja iloisten ihmisten luokse. Kaikki te, jotka olette olleet Alanyassa nyt heinä- tai elokuussa, voisitteko kertoa baareissa ja discoissa soineiden kappaleiden esittäjiä ja nimiä? Itselläni on niin huono muisti, ettei nimet jää mieleen. Kiitoksia kaikille etukäteen. Ensi kesää odotellessa täytyy tyytyä musiikkiin!
Ikävän helpottamiseksi...
6
1238
Vastaukset
- minä
kevin lyttle-turn me on
underdog project vs.sunclub-summerjam
kelis-milkshake
usher-yeah
summerlove-remember
olin n.3 viikkoa sitten marmariksessa ja ainakin nämä soi siellä kokoajan..olen varma,että samat biisit soi alanyassakin (:- sasu
royal gigolos--california dreaming
danzel--pump it up
tarkan--dudu
mustafa sandal--aya benzer
tarkan--simarik
dj casper--cha cha slide
gökhan özen--civ civ
katula katula
lorna--papi chulo
- Sydän Alanyassa
Kiitoksia tuhannesti!!!! Vielä saa muutkin kertoa biisejä, varsinkin niitä turkkilaisia!!!
- shark
löytyy myös dudun ja simarikin lisäksi kuzu kuzu ja sikidim joista ainakin henkilökohtaisesti tykkään.. :)
- Marjo
.. soi mm. nämä turkkilaiset biisit:
Sertar Ortac-Beni Unut
Yalim-Zalim
Yildiz Tilbe-Yuru Anca Gidersin
Ayse Hatul Önal-Ceksene Elini
Gulben Erken-Kandiramazsin Beni
Nazan Öncel-Hay Hay
Mustafa Sandal-Aska Yurek Gerek
Lara-Allah Versin
..muutamia mainitakseni =)- Marjo
.. elikkä Yalim = Yalin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059