Mitä sitten tehdään, kun se ilmoittaa viruksesta?
F-secure
6
464
Vastaukset
- Matti
Tuolla ohjeet:
http://support.f-secure.fi/fin/home/virusproblem/howtoclean/ - ilmoittaa
>Mitä sitten tehdään, kun se ilmoittaa viruksesta?<
-Todennäköisesti ei tarvitse tehdä yhtään mitään koska vakioasetuksilla yrittää automaattsesti ensin Puhdistaa, sitten Poistaa, ja ellei onnistunut, niin nimeää viruksen uudestaan eli tekee sen täysin vaarattomaksi.
Jos olet muuttanut F-securesi asetuksia niin sitten kun löytyy virus niin tulee selkeä kysymys/ohje mitä haluat tehdä eli haluatko,Puhdistaa,Poistaa vaiko nimetä uudestaan ja kertoo sitten selkeästi mitä teki virukselle.- maiju
Olen tänä kesänä manuaalisessa tarkastuksessa löytänyt f-securella useamman kerran viruksen sp-viestistä, kun olen muuttanut asetuksen tehokkaaksi. Viestin tullessa f-secure ei reagoinut mitenkään.
Kun sitten luin raportin siitä manuaalisesta tarkastuksesta, F-secure ei ollut tehnyt virukselle mitään.
Poistin kyllä viestin sitten itse, mutta eikös se kuulu virustorjunnan tehtäviin että se tekee virukselle jotakin eikä vaan ilmota? - asetukset
maiju kirjoitti:
Olen tänä kesänä manuaalisessa tarkastuksessa löytänyt f-securella useamman kerran viruksen sp-viestistä, kun olen muuttanut asetuksen tehokkaaksi. Viestin tullessa f-secure ei reagoinut mitenkään.
Kun sitten luin raportin siitä manuaalisesta tarkastuksesta, F-secure ei ollut tehnyt virukselle mitään.
Poistin kyllä viestin sitten itse, mutta eikös se kuulu virustorjunnan tehtäviin että se tekee virukselle jotakin eikä vaan ilmota?>mutta eikös se kuulu virustorjunnan tehtäviin että se tekee virukselle jotakin eikä vaan ilmota?<
-Sehän riippua täysin siitä mitkä sinulla asetuksena virustentojunta ohjelmassasi.
Muuta ne asetukset:
Käytönaikaisena asetuksena kannattaa pitää Tarkista tiedostot joiden tunnista on (siis palukka tuohon kohtaan) ja Toimintona: Puhdista automaattisesti.
Manuaalisen tarkistuksen asetuksina kannattaa pitää: Kaikki Tiedostot (palluka tuohon kohtaan) ja Toimintona:Valitse Toiminto tarkistuksen jälkeen. - maiju
asetukset kirjoitti:
>mutta eikös se kuulu virustorjunnan tehtäviin että se tekee virukselle jotakin eikä vaan ilmota?<
-Sehän riippua täysin siitä mitkä sinulla asetuksena virustentojunta ohjelmassasi.
Muuta ne asetukset:
Käytönaikaisena asetuksena kannattaa pitää Tarkista tiedostot joiden tunnista on (siis palukka tuohon kohtaan) ja Toimintona: Puhdista automaattisesti.
Manuaalisen tarkistuksen asetuksina kannattaa pitää: Kaikki Tiedostot (palluka tuohon kohtaan) ja Toimintona:Valitse Toiminto tarkistuksen jälkeen.no minulla oli Puhdista automaattisesti kun en tiennyt mitä se Valitse tarkottaa. Mutta tarkottaakos se sitä että ohjelma valitsee mitä tekee?
Mikä siinä sitten on että käytönaikaisessa pitää olla puhdista automaattisesti mutta manuaalisessa ei?
- toinen
kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691