Taiwan Gun

BandOfAirsofters

joo kattelin tota taiwangunia. Näköjää puolalainen. Onko luotettava, tuleeko aseet hyväs kunnos? Ja kuinka kauan kestää? kannattaisko tämä ottaa, vai AtomAirsoft? Valintaa niiden kahden välillä.

24

1839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BandOfAirsofters

      Ja lisään vielä, voiko se oikeesti jäädä tulliin?

    • BandOfAirsofters

      Ja lisään taas, ei tunnu löytyvän kokonaama maskeja... Olen 12, niin tarvitsen kokonaama maskin kuulemani mukaan.. linkkiä jos jollaki olis? :D

      • {turuk}

        Älä osta maskia. Se haittaa tähtäystä varsinki tuon aseen kanssa. Osta mieluummin vaikka lasit ja jonkinmoinen huivi, esim. shemagh. Ja ei se juutu tulliin, tai voihan se mutta se todennäkösyys on tosi pieni. Ja Atom Airsoftista mulla on ainakii hyviä kokemuksia, kaikki kuulani olen sieltä hankkinu. Ja asennutin mechani siellä. Missäpäin muuten softaat? Kun tuo Atom Airsoft on hämeenlinnassa, niin paikan ylläpitäjä usein tulee myymään aseita yms. Linnasoftin pelialueelle. Että ei tarvis ootella viikkoja että tavarat tulee kun saa suoraan paikan päältä ostettua. Kolmas hyvä vaihtoehti on Milgear. Nopee toimitus ja suhkot halpaa. Luotettava jos ei muuta


    • 33ro0
      • Herätys

        Osta heti laadukkaat lasit, esim. ESS Profile NVG:t (50€). Maskit huurtuu vaikka käyttäis mitä tahansa huurteenestoo. Jos noi saat huurtumaan oot aikamoinen taikamies.

        Ja TaiwanGun on hyvä kauppa, oma Kalash AK-74 tuli sieltä.


    • BandOfAirsofters

      Turuk, en saa käyttää tietääkseni pelkkiä laseja koska olen vain 12 vuotias.

    • BandOfAirsofters
      • Herätys

        Hienot lasit :P Osta armeijalasit, kuten ESS, niillä saa pelata. Ja niitä laseja ei saa taiwangunista.


      • {turuk}
        Herätys kirjoitti:

        Hienot lasit :P Osta armeijalasit, kuten ESS, niillä saa pelata. Ja niitä laseja ei saa taiwangunista.

        Siis mikset sais käyttää pelkkiä laseja? Meidän peleis on niin että alle 18v ei saa käyttää pelkästään SANKAlaseja. Sankalasit on vähänniinku aurinkolasit mutta airsoftkäyttöön. Juu eli osta vaikka ESS lasit. Ne on ainaki kestävät, ja tosi hyvät muutenki.


    • Multicam

      Nii, siis lasien suhteen ei oo mitää muita pakotteita kuin, että alle 18-vuotiaat ei saa käyttää sankalaseja. Tämä sääntö on yleinen ympäri Suomea. Toki suosituksia on, mutta ei muuta. Tosiaan, sillä taiwangun sijaitsee Puolassa ei tulleja yms. tarvitse maksaa, koska Puola on EU:n tulli- ja veroalueella.

      Ja ihan vertailun vuoksi:
      Taiwangun:
      Kalash/Boyi AK74 (RK02)
      http://www.taiwangun.com/electric-air-soft-guns/rk-02-full-metal-boyi_1.html
      127,16e toimituskulut 0e (tällä hetkellä toimittavat ilmaiseksi) = 127,16e

      Atom Airsoft
      Kalash/Boyi AK74 (RK02)
      http://www.atom-airsoft.com/kauppa/ak-sarja/kls-ak-74-taittoperalla-rk02/
      195e toimituskulut 10e = 205e

      Eli siis taiwangun, sillä tällöin suosit Puolalaista työtä ja säästät
      205e - 127,16e = 77,84e

      • Herätys

        Ja takuuden korvaa suomessa n. 25€ huolto


      • Sampp.u

        Onko toi AK 74 hyvä ekaksi aseeks


    • Tuttu on

      On tilattu tuolta TGeestä useita kertoja, on halpa, luotettava ja yllättävän nopea. Laatu on semmosta perus kiina laatua, mutta ihan hyvääkin kamaa sieltä saa. Ja jos ei kaasuja tai muita tilaa, niin ei jää tulliin.

    • Taiwangunittaja

      Olen tilannut kyseisestä kaupasta kaikkea sälää ja viikossa tullu perille. Ja jos yli 70e niin ilmaset postit. Jos asetta aiot kannattaa cyman metallirunkoinen.
      Ja tohon maskiongelmaa, tuolta taiwangunista löyty verkkosuojia alanaamalle ja kyllä sen pitäs maskista mennä. Kuhan ostat kunnon lasit.

    • S ösöaös

      Ostakaa taiwangunist ostin m4 ja tuli viikossa!

    • SUOMIAIRSOFT

      onko hyvä paikka toi TAIWANGUN ku pitäis tilata sieltä

    • Herbailuaa

      On tilasin cyma=cm.045 paras full metal koht ollu 3 v ei oo ollu ikin mitää eli taiwangun ↑↑↑↑↑

    • Tietämätön

      Ajattelin tilata g-001 boyi aseen taiwangunista onko kellään kokemusta aseesta
      Pikaista vastausta kiitos

    • well3

      Onko toi WELL mb08 ja siihen tommonen kiikari

    • iamstpiddfghf

      nojaa tai 03

    • 13 vuotias

      osta well mb06 tosi hyvä softi ase

    • VeksuAirsoft

      Itsekkin olen melkein 13 ja käytän laseja ja alakasvosuojaa. Ja Taiwangun on hyvä kauppa, toinen samanlainen on Gunfire jossa on isompi valikoima. Kummassakin oin ilmainen toimitus yli 70 tilauksiin ja tulliin ei jää eikä tullimaksuja tule. Olen tilannut kummastakin ja Taiwangunista meni aikaa postitukseen viikko ja Gunfirestä kaksi.
      Ja Taiwangun käyttää UPS:ia joka tuo kotiovelle. Ja Gunfiren käyttämä GLS on yhteistyössä Itellan kanssa joten paketti tulee lähimpään postiin. Itse suosittelen JG:n G36C:tä.

    • AVC

      Luotettava airsoft-kauppa on. Tilasin noin 8-kuukautta sitten JG g36e (jing gong g608-5)
      , tuli viikossa suoraan kotiovelle, ja sain vielä ilmaiset toimituskulut koska makso yli 69€.
      Ja tulliin ei voi jäädä koska liike sijaitsee euroopassa ja toimituskulut on nykyään jotain 15€ alle 69€ tilauksii.

      Mukavia hetkiä harrastuksen parissa!

    • kultti

      on hyvä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe