Paras kuulamerkki

OtsoKontioNumbaViisi

46

2101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ES jonne

      Mun mielestä redbull ja madcroc on parhaita merkkejä

    • airsoftkettu

      Excelin kuulat omien kokemuksien mukaan parhaita mitä on.

      • {turuk}

        Exelin kuulat.. :D


      • hehhehhee
        {turuk} kirjoitti:

        Exelin kuulat.. :D

        Tyypillistä airsoftkettu settiä. Selittää vaan jotain ihan omiaan. :D:D:D


      • Herätys
        hehhehhee kirjoitti:

        Tyypillistä airsoftkettu settiä. Selittää vaan jotain ihan omiaan. :D:D:D

        Kaiken lisäksi mistä noita exceleitä saa? Lyön vetoa, ettei löydy halvempaa ja laadukkaampaa kuulaa kuin Guarder. Halvempi kun Diablo, mutta 10 kertaa parempi.


    • airsoftkettu

      Kyllä, guarderit on parhaita mitä suomesta saa, esim. evikestä saanut ainakin, en tiedä saako enään. viime vuonna sielt tilasin ja niit viel sai sieltä. "hehhehhee" mitäs kuulia herra asian tuntija sitten suosittelee?? ammatti mies tais luulla et puhutaan säbävarusteista eikä kuulista. ja yhä, guarderi on hyvä.

      • Herätys

        Miksi sieltä evikestä tilailet? Postikulutkin isommat kun kiinassa (lähde: tuntematon)


    • airsoftkettu

      Ai mut mä unohin et naskit ei tiedä mistään muusta paitsi niistä mitä hobbysta saa... :P

    • airsoftkettu

      No ei ollut vaihtoehtoja kun muualta ei saanut sillä hetkellä (lähteesi oikein)

    • G&G:n biokuulat ovat tähän mennessä parhaita kuulia mitä mulla on tullut vastaan. Maruzenin super grand masterit on ehkä karvan verran parempia, mutta niitä ei nyt oikein voi ottaa mukaan laskuihin. BBastradin kuulia olisi kiva koittaa, sillä ainakin jutkut ovat niitä haukkuneet varsin hyviksi. Guarder, Excel, KSC, G&P ja Maruin kuulat on kaikk i aikalailla samalla viivalla. Exelin kuulia on ollut Suomessa myynnissä vähän väliä sen mukaan mistä tukusta firmat niitä tilailevat. Exeliä edustaa tanskalainen Action Sport Game (ASG) ja sen jälleenmyyjillä niitä on aina välillä ollut. Nippelitietona se, että lähes jokainen suomalainen airsoftkauppa on toiminut ASG:een jälleenmyyjänä jossain välissä eli niitä on ollut saatavilla välillä varsin laajasti Suomen mantereella.

      • Herätys

        Kannattaa muistaa hinta-laatusuhde. Esim. sinun mukaasi guarder ja marui samalla viivalla ja marui on yli olme kertaa kalliimpi.


    • Softaaja72

      Autoon army, G&G ja guarder.

      • {turuk}

        Suomi ei ole manner.. Ja liityn guarderin joukkoihin


      • {turuk} kirjoitti:

        Suomi ei ole manner.. Ja liityn guarderin joukkoihin

        "Manner" oli tarkoitettu lähinnä humoristiseksi kevennyksesi viestin loppuun. Ja tosiaankin en nyt huomioinut nyt millään tasolla kuulien hintaa vaan lähinnä niiden laatua.


    • -Makinen

      Guarder paras.
      Kellään kokemusta BB King .36 kuulista?

      • Satomi

        BB KING kuulat on diablon tasolla, tai jopa huonompia. Osta G&G BIO tai Guarder muovikuulat


      • -Makinen
        Satomi kirjoitti:

        BB KING kuulat on diablon tasolla, tai jopa huonompia. Osta G&G BIO tai Guarder muovikuulat

        Voi jumalauta..
        G&G:ltä ei kyllä ole yli .36 kuulia.
        Ja Guarderia käytän tällähetkellä.
        Halusin vain kuulla BB Kingistä.


      • {turuk}
        -Makinen kirjoitti:

        Voi jumalauta..
        G&G:ltä ei kyllä ole yli .36 kuulia.
        Ja Guarderia käytän tällähetkellä.
        Halusin vain kuulla BB Kingistä.

        Mikset käyttäis guardereita? Turha vaihtaa BB Kingiin tms


      • -Makinen
        {turuk} kirjoitti:

        Mikset käyttäis guardereita? Turha vaihtaa BB Kingiin tms

        Enhän niitä ole missään vaiheessa sanonut ostavani, vai olenko? Kysyin vaan, kokemuksia niistä.


      • HerraBB

        Käytän itse BB Kingin 20g kuulia, hyviä ovat!


    • itsme987

      G&G biot ja muuten guarderit. Joskus tuli käytettyä Green deviliäkin(bioja) mutta en tiä tehäänkökää niitä enää tai saako Suomesta

    • SARKASM

      S MARKETIN PUNASET KUULAT ON VlTUN HYVIÄ

    • softaaja ammatiltaan

      mulla on pelkkiä diabloja(bioja) ja mun mielestä ne on ihan hyvii.(mielipiteeni!)

      • naamapalamu

        et taida olla muita kokeilukkaan....


      • ggukvcgu
        naamapalamu kirjoitti:

        et taida olla muita kokeilukkaan....

        Onko diablot hyviä


      • JIHAD!
        ggukvcgu kirjoitti:

        Onko diablot hyviä

        Extreme Precisionit ovat. Vanhemmat eivät ole. Ei niitä taida mistään enää kyllä saadakaan.


      • Minä_vaan111

        Ei oo nekään. Esimerkiksi P&J:n kuulat ovat monin verroin tarkempia.


    • Eemmänkin keskinkertaisia/huonoja kun miettii mitä samalla rahalla saa.

      • Aks.kos

        Huomasin itse, että diablon kuulat eivät ota hoppiin, esimerkkinä olin säätänyt hopin hyvin diablolle, lensi melko hyvin, vaihdoin maruin kuuliin ja lensi suoraan ylöspäin... Silikoonauksen jälkeen on diablot lopettanut syöttämisen ja pienenkin tarkkuutensa.. Vanaraksia on haukuttu todella hyviksi, ja ovat todella halpoja, ja saa myös raskaina.


      • Aks.kos kirjoitti:

        Huomasin itse, että diablon kuulat eivät ota hoppiin, esimerkkinä olin säätänyt hopin hyvin diablolle, lensi melko hyvin, vaihdoin maruin kuuliin ja lensi suoraan ylöspäin... Silikoonauksen jälkeen on diablot lopettanut syöttämisen ja pienenkin tarkkuutensa.. Vanaraksia on haukuttu todella hyviksi, ja ovat todella halpoja, ja saa myös raskaina.

        Vanarasin painavat kuulemma hyviä ja biot p*skaa, kevyissä jotain laadunvalvontaongelmia. Itse suosin Guarderia ja G&G:tä. Btw Action Armyn kuulat tulee G&G:n vanhalta tehtaalta.


    • airsoftpelaaja

      bb king kuulat ovat käytännöllisiä toimivat ja ovat parempia kuin diaplo mutta bb king ei ole paras merrki biokuulissa.BB king kuulat toimivat ihan hyvin

      • airsoft nötti123

        BB KING KUULAT OVAT IHAN HYVIÄ JA NIITÄ VOI KÄYTTÄÄ AINAKIN SÄHKÖASEISSA MINULLA ON KOKEMUSTA


      • entiä
        airsoft nötti123 kirjoitti:

        BB KING KUULAT OVAT IHAN HYVIÄ JA NIITÄ VOI KÄYTTÄÄ AINAKIN SÄHKÖASEISSA MINULLA ON KOKEMUSTA

        Eli mun pyssy ei räjähdä käsiin jos käytän BB king biokuulia?


      • entiä kirjoitti:

        Eli mun pyssy ei räjähdä käsiin jos käytän BB king biokuulia?

        Osta G&G jos suomesta biokuulia haluat, Guarder taas jos tavallisia kuulia.


      • kuuuuuulia
        finsoft kirjoitti:

        Osta G&G jos suomesta biokuulia haluat, Guarder taas jos tavallisia kuulia.

        Kaikkein parhaita on ehdottomasti ne keltaiset, siniset ja vihreät kuulat joita voi dyykata maasta jonnejen vemppupelien jälkeen. On halpoja ja hienoja, jos ei halkeamia ja millin saumaulokkeita lasketa.


    • GBIO

      G&G Biot ovat parhaita kuulia mitä on ollu itsellä käytössä, mutta ovat myös kaikkein kalleimpia. Yleensä tulee käytettyä Guarderin kuulia ja ne ovat kyllä olleet myös hyviä. Nyt oli testissä Guarderin Bio kuulat ja ei toistaiseksi mitään pahaa sanottavaa. Ei ehkä ihan samaa luokkaa tarkkuudessa muovisten kanssa, mutta riittävä. Vielä kun saisi 0.28 painoluokassa.

    • G&G ja Elite Force kuulat ovatvarmaankin parhaimpia.

      • Hitontrolli

        Diablo


      • ahlamsahlam
        Hitontrolli kirjoitti:

        Diablo

        Diablot on hyviä, mutta kalliita.


    • huomauttaisin

      Suosittelen Guarder merkkiä sillä ottavat hyvin hoppii ja muutenki laadukkaita

      nuista diabloista et ne ei kovi hopista välitäkkään

    • alottelija

      kumpi parempi gg biokuulat vai guarder muovikuulat

      • Hinta-laatusuhde sama, G&G:t parempia.


    • en suosittele

      Oikeesti en suosittele diabloja ne ei oo siis hoppia nähnytkään!

      Jos haluat halpoja ja hyviä kuuli nii Guarder. (mielestäni paras muovikuulissa)

      Jos rahaa löytyy paljokin nii G&G biot.

    • Tuksusoft

      Gunfirestä tilasin niitten omia rocketseja ja toimii hyvin (0,25 Bio 10€ 1kg)

    • Hdjkrkfldkd

      Taiwangunista P&J kuulia, halpoja ja hakkaa ainaki diablot mennen tullen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe