Jalkaprässi

12+9

Salilla käyjät ja muutkin varmaa tietävät jalkaprässin. Joten laittakaa nyt 14-17 vuotiaat tähä et paljo työnnätte jalkaprässissä painoa. Itte tänää sain 110kg 15 toistoo ja aion kylläkin parantaa vielä.

14

1866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrka74,rual

oon 14v poika, ja 100kg saan n. 15 toistoa

• byrdyboiga (aito)

itse menis varmaa 100 000

siis grammaa

• pitää muistaa, että prässitulokset eivät ole vertailukelpoisia, sillä tulos riippuu siitä, millainen prässi on, koska niitä on paljon erilaisia

• 12+9

Puhut asiaa.

• tohtorijyyrgen

Poitsu97 on loistava esimerkki sellaisesta henkilöstä joka ei osaa käyttää pilkkuja oikein.

Jyyrgen kuittaa

• puuseppä

15v ja 320kg max

• harrastanut yli 20v

Riippuu prässistä: kulmasta, kelkan omasta painosta, laakeroinnista, istuimen asennosta. Lisäksi suoritus tekniikasta eli syvyydestä ja jalkojen asennosta. Eli vertailu muiden suorituksiin on mahdoton tehtävä.

• påika16
        harrastanut yli 20v kirjoitti:

Riippuu prässistä: kulmasta, kelkan omasta painosta, laakeroinnista, istuimen asennosta. Lisäksi suoritus tekniikasta eli syvyydestä ja jalkojen asennosta. Eli vertailu muiden suorituksiin on mahdoton tehtävä.

No ei siinä nyt mitään isoa heittoa voi olla... Korkeintaan kymennellä kilolla. Tavallisin jalkaprässi mikä löytyy kaikista vähän paremmin varustelluista saleista on semmonen missä ollaan noin 35 asteen kulmassa ja jalat on ylöspäin. Sellaisessa teen yleensää 3x20 250kg painolla. Ehkä maksimi olisi jotakin melkein 300kg. Teen siinä lähinnä toistoja. Aloitan aina jostakin 150kg ja lisään sen mukaan, että lopuksi on tuo 250 ja sillä teen niin kauan kuin jalat väsyy.

• ytgf243wd

Sekin että kuinka moni oikeasti menee tarpeeksi alas sen kelkan kanssa eikä jotain 5 sentin vitkutusta.

• Haba17v

Itte oon 61kg ja 173cm ja 17v tyttö ja prässissä normaalista treenaan 145 kilolla maksimi 200kg.

• lifemocker

sillä nyt ei ole juurikaan mitään merkitystä mitä/millä muut tekevät kun sun kropasta on kyse!

• Kova homma

Tytöillä ja naisilla on yleensä vahvemmat jalat kuin pojilla ja miehillä - suhteessa vartalon kokoon ja painoon siis. Siksi jalkaprässi on tyttöjen suosikkiliike kuntosalilla, koska siinä he pystyvät nostamaan todella isoja painoja. Olen nähnyt, kun arviolta noin 55-kiloinen ja noin 15-vuotias tyttö jalkaprässää 350 kiloa kelkan 40 kiloa. Itse en pysty samaan, vaikka olen mies.

• Anonyymi

450kg oon ite 15 v poika

• Anonyymi

16v tyttö. Tänää vedin 100kg sarjaa, mut maximei en oo koittanu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      132
      4784
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3232
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2644
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2211
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      259
      1753
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1689
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1516
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe