Muutto Ruotsiin toi elämälle uuden näkökulman

sporttinenmies69

Olin hyvin nuori poika muuttaessani omilleen Ruotsiin. Olin 20-vuotias siviilipalveluksen käynyt urheilullinen nuori mies, joka etsi itselleen kämppistä itselleen jotta vuokrakustannukset tulisivat halvemmiksi. Halusin mieluummin miehen kuin naisen kämppikseksi, jotta voisimme keskustella miesten keskeisiä juttu ja niin edelleen. Kämppäkaveriksi löytyi melko nopeasti myös urheilullinen 18-vuotias teinipoika. Ikäero ei ollut kovinkaan suuri, mutta poika oli niin nuoren näköinen, siloposkinen perusruotsalainen.

Pari päivää muuton jälkeen ehdotin jos mentäisiin saunaan ja juotaisiin parit saunakaljat hyvien juttujen äärellä. Kerroin pitkästi millainen historia minulla oli, ja miksi olin käynyt siviilipalveluksen armeijan sijasta. Poika ymmärsi todella hyvin ongelmiani ja oli yllättävän hyvä kuuntelija, mihin monista ei olisi. Sitten oli pojan vuoron kertoa ongelmistaan, hän kertoi pitkästi omasta lapsuudestaan ja miksi oli joutunut muuttamaan omilleen jo niin nuorena. Hän paljasti olevansa homo, ja tämän isä oli pannut heti välit poikki pojan tullessa kaapista. Aluksi hänen homous kolahti kovasti, ja tuli sellainen sekava "homon kanssa saunassa?" -fiilis.

Viikot kuluivat, ja kämppiksen homous oli jo päivänselvä asia, eikä ollut mitään sitä vastaan. Olin tullut iltavuorosta paikallisesta kahvilasta, ja kotiin tullessa huomasin että tämä oli laittanut saunan päälle ja ehdottikin salamannopeasti että olisiko tänään saunaan kun ei olla vähään aikaan saunottu. Myöntyvästi vastailin, mutta ehdoiksi asetin että käyn iltalenkillä ennen saunaa. Totta kai kämppis oli liittymässä lenkkiseuraksi ja äkkiäkös olimme omissa huoneissamme vaihtamassa juoksukamoja päälle. Eteiseen astellessä huomasin miten kireisiin trikoisiin pukeutunut nuori mies asetteli pipoa päähänsä. Katselin pitkästi alhaalta ylös hänen kokonaisuuttaan, myös etumuksen. Hän kääntyi minuun päin vilkuillen ja virnisti. Ajattelin vain mitä hän ajatteli minusta kun katselin häntä.

En ollut koskaan tuntenut minkäänlaista vetoa miehiä kohtaan, mutta nyt oli pieni kokeilunhalu mielessä, mutta vain mielessä. Kämppis sai piponsa päähän ja nojasi neitimäisesti ovea vasten kysyen: "Mentäiskö jo?" jäin paikoilteni vain tuijottamaan ja hetken päästä havaihduin ja sanoin ujosti myöntyvästi. Olimme jo lähdössä ulko-ovesta, kunnes tunsin housuissani pientä pullotusta. Huikkasin nopeasti kämppikselle tekosyyksi että kengännauhat aukesivat että hänen on odotettava. Hän kääntyi katsomaan minuun päin ja huomasi pullotuksen minun kireiden trikoiden läpi, innokkaasti hymyillen hän kysyi: "Olenko koskaan ennen sanonut sinun olevan aika seksikäs?" Siinä vaiheessa menin ihan lukkoon, hämmästyin täysin.

Kämppis tuli lähemmäksi, ja minä nousin seisomaan ja tuijotin häntä hämillään. Hän laittoi kätensä etumukseni päälle ja silitteli sanoen: "Turha peitellä, näin sen jo." Kaluni vain jäykistyi entisestään, kämppis otti minua tiukasti kiinni ja suuteli. Suutelin takaisin. Peräännyimme taakse päin olohuoneeseen, kaaduimme sohvalle ja suutelimme toisiamme kiihkeästi. Käteni kävivät koko ajan hänen perseessä. Olimme molemmat täysin kiihkon vallassa, kunnes kämppis veti minun trikoot jalastani ja alkoi nuolemaan kiveksäni. Se tuntui hyvältä. Hän lyhyen nuolemisen jälkeen alkoi imuttamaan rajuun tahtiin ja tunsin kuinka olin jo tulossa. Tämä tuntui paljon paremmalta kuin kenenkään naisen kanssa, joiden kanssa olin ollut aikaisemmin. Laukesin hänen suuhun ja vähän myös hänen naamalleen. Hän käänsi minut nelinkontin sohvaa vasten ja riisui omat vaatteensa nopeasti, niin nopeasti kuin kykeni. Hän otti olohuoneen pöydällä olleesta saippuapullosta saippuaa ja levitti sitä hieman peräaukkoni ympärille ja oman kalunsa päälle. Tunsin kuinka miehen penis tuli takaa sisälle, se oli uskomaton tilanne. En ole koskaan ennen ollut miehen kanssa, nyt parin viikon takaisen kämppiksen kanssa. Varovasti hän työnsi edes takaisin kaluaan sisälläni, mutta alkoi tiheyttää tahtiaan kun huomasi ettei minuun satu. Olin kotona joskus harrastanut dildoleikkejä. Mutta tämä, tämä oli jotain paljon parempaa! Tuntui todella ihanalta saada anaaliin ihka oikeata penistä, olin aivan taivaanporteilla ja äännähtelin ja sätkin sohvalla. Se tuntui hyvältä, todella hyvältä. Tunsin kuinka kämppiksen lastit tulivat sisälleni, se fiilis oli uskomaton. Kämppis veti kalunsa pois sisältäni ja katsoimme heti toisiamme. Sanoin hänelle: "Se oli uskomatonta, eka kerta.." kämppis vain nyökkäili ja hymyili. Veti kireät, seksikkäät trikoot jalkaansa ja kysyi ollaanko menossa saunaan vai lenkille? Sanoin saunan olevan ehkä parempi vaihtoehto tämän ihanan aktin jälkeen.

2

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarinata

      no se siitä.. Kaikissa elää pieni bii.. tai sitten..

    • minäpä vaan

      Heräsi muutama kysymys, jotka toki voivat leijua ns. ilmassa lukijan arveltavana ;) Miksi käydä sivari tai muuttaa pois Suomesta ellei ole havainnut olevansa jotain muuta kuin yhdyskunta odottaa.. JA kuka pitää saippuaa?! olohuoneen pöydällä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe