Kävipä sitten niin, että kun eilen päivittelin
Firefoxia niin kadotti sitten selaimen taustakuvan :(
Lisäosissa ei näy enää edes aikasempien latauksien
kuvia(tekstit vain) ja mitä nyt yritin uusia ladata jne niin antaa
kyllä painaa "ota käyttöön" MUTTA nothing happens.
Onkohan muilla ilmenny samanlaista probleema? Mistähän moinen voisi johtua?
Päivitetyssä versiossa kenties jotakin häikkää?
Firefox päivitys/taustakuva/lisäosa ongelma
5
161
Vastaukset
- foxitus
No nyt tämä alkoi herjaamaan jo komentosarjoja... =/
Firefoxin nollaamista voisi kokeilla.
http://support.mozilla.org/fi/kb/firefoxin-nollaaminen-korjaa-helposti-monet-ongelmat- foxitus
Kiitos ksnom_o vinkistä !!
- Päivitys?
Kirjoittelin tuossa kirjanmerkkien katoamisesta!
Luettuasi viestisi, tarkistin FF:n päivityshistorian ja.......voi...! Firefox oli päivittänyt itsensä samana päivänä kun ongelmat alkoivat!
Siis onko tuo sattuma, vai onko päivitysessä jokin virhe, joka aiheuttaa epämääräisiä lieveilmiöitä?
Miten päivityksen voisi perua tai poistaa? Päivitystä ei kannata perua koska silloin vastaan tulee tietoturva ongelmia. Kannattaa mieluummin asentaa Firefox esr versio, johon tulee vain kerran vuodessa suurempi versiopäivitys: http://www.mozilla.org/en-US/firefox/organizations/all.html
Tietenkin normaalit tietoturvapäivitykset tulevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477