Kuopiosta lähden Jämsään ja junan vaihto tapahtuu Pieksämäellä. Ei oo ennen tarvinnu junan vaihtoo tehdä muilla matkoilla eli kokematon siitä. Aikaa vaihtoon on 14min.. onko asema iso? laitureita montakin? jos junaon myöhässä odottaako vaihto juna?
kun vaihan junaa menenkö vain sisään, pitääkö näyttää lippua vielä? mitä muuta pitäisi ottaa huomioon vaihtaessa? kiitos jos joku vastaa! :)
Junan vaihto Pieksämäellä apua!
9
8292
Vastaukset
- Frekventti junailija
Kun tulet Pieksämäen asemalle niin otat selvää mistä terminaalista lähtee vaihtojuna. Terminaalien välillä on ilmainen bussikuljetus. Kysy konnarilta vaihtoterminaalista.
- Jussin Rällämi
- -PMK-
Lähes kaikki junat Jämsää kohti lähtevät Pieksämäellä laiturilta kolme, junat Kuopiosta saapuvat viereiselle laiturille neljä (alikulkukäytävääkään ei yleensä tarvitse käyttää). Hyvää matkaa!
- IlNet
Ennen Pieksämäelle saapumista junassa tulee automaattikuulutus, jossa kerrotaan mm. jatkoyhteydet ja miltä raiteelta ne lähtevät.
Hyvää matkaa!- IlNet
Ja tästä linkistä löytyy PDF-tiedostona Pieksämäeltä lähtevät junat, josta näkee mm. lähtöraiteet: http://www.vr.fi/attachments/aikataulut/kotimaanliikenne/newfolder_23/5s7VxwOEm/Pieksamaki.pdf
-IlNet
- paikkakuntalainen1
Raiteet kolme ja neljä siinä on laituri välissä. Ride kuusi tunnelin kautta vasempaan käteen. Raide yksi tunnelin kautta oikeaan käteen.
Keskimmäisiltä pääsee raitteilta kolme raiteille neljä. Raiteilta neljä raiteille kolme.
Raiteet kolme Turku ja Vaasa. Rateet neljä Helsinki - Oulu- Kuopio.
Raiteet kuusi Joensuu. Raiteet yksi Helsinki ja Kuopio sekä Kajaani.
Raiteta käytävät junat:
Raiteet yksi Pendolinot.
Raiteet Kolme: Pendolinot ja Intercytit
Raiteet neljä: Pendolinot ja Intercytit
Raiteet kuusi: Raidebussi eli lättähattu sekä taajamajuna.
Museoraide kuusi: Museojunat Höyryjuna ja lättähattu - Anonyymi
Osta lippu https://m.youtube.com/watch?v=pOuFLfiIumw
- Anonyymi
Minun pitäisi päästä raiteilta 4 raiteille 6 miten menen? En ole käynyt Pieksämäellä koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitäisi päästä raiteilta 4 raiteille 6 miten menen? En ole käynyt Pieksämäellä koskaan.
Tuossa yläpuolella näkyy lukevan, että tunnelin kautta. Sen yleensä näkee paikan päällä helposti millai kulku on, mutta tokikin lyhyt vaihtoaika voi luoda paniikkia.
Onkohan muita (missä yli 2 raid.) kuin Turku, jossa pitää pomppia raiteiden yli. Helsingissäkin maan pinnassa, mutta siellä on loistavasti tehty ja vielä katto päällä.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882