Opiskelen kauppaopistossa liiketaloutta ja pian alkaa opinnäytetyön tekeminen. Olen talous- ja toimistopalveluiden koulutusohjelmassa. Aiheen pitäisi liittyä liiketalouteen. Pituus 10-15 sivua. Haluaisin paljon aiheideoita! Kiitos!!!
t. opiskelija
liiketalouden opinnäytetyö?
3
510
Vastaukset
- Omanionjotehty
Aihe pitäisi liittyä yritykseesi missä olet harjoittelupaikassa.. Koska se on heidän yritykseen jäävä 'paperi' ja pitää tukea heidän työtäänsä yms.. Kannattaa kysyä jos pääsisit projektiin mukaan jos heillä on joku menossa niin voit kertoa siitä..
Tosiaan työssäoppiminen kestää tammi-touko joten tuon aloittaminen olisi kannattanut aloittaa aikaisemmin eikä viimetippaan.- merkonomi1
Kiitos vastauksestasi!
Opettaja sanoi kyllä että opinnäytetyön pitäisi liittyä joko työharjoittelupaikkaan tai vapaavalintainen liiketalouteen liittyvä aihe. Haluan tehdä vapaavalintaisen liiketalouteen liittyvän aiheen ja siksi odotan hyviä aiheita :)
Kiitos!
t. opiskelija
- Opiskelija itsekin
Tuossa opinnäytteessä ei voi olla muuta ongelmaa, kuin sen lyhykäisyys. Miten kukaan onnistuu kirjoittamaan opinnäytteeksi kutsuttavaa harjoitustyötä vain muutamaan sivuun? Pelkkä johdanto ottaa sivun, viitekehys vie pakosta muutaman sivun, sitten itse työ ja johtopätökset olisikin saatava sopimaan aivan olemattomaan tilaan. Eihän kolmen vuoden opintojen lopputyö voi olla oikkuinen kirjeen mittainen sepustus. Jos sen oikeasti on oltava vain maks. 15 sivuinen, niin kirjoita vaikkapa jonkin yksinkertaisen virtuaalisen yrityksen liiketoimintasuunnitelma ilman budjettia, koska se ei enää noihin sivuihin mitenkään mahdu. Tai sitten pohdit harjoittelupaikkasi kehitttämissuunnitelmaa, jos näet sellaiseen olevan riittävästi pohjatietoa, johon tosin oma mielikuvitus lienee riittävä pohja. Liiketoimintasuunnitelmapohjia taas löytyy netistä pilvin pimein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718