Hei !
Olen vähän seksiä kokenut nuorehko mies ja minulla on ongelma. Tyttöystävän kanssa oli eka kerta vähän aikaa sitten ja vehje ei kunnolla pelittänyt eli mitkä asiat siihen vaikuttavat. Jos runkkaan liian usein? Vaikuttaako jos kortsu puristaa liikaa ja täten aiheuttaa häiriötä verenkierrolle? Myös suuri jännitys oli ekalla kerralla ja olin edellisenä päivänä saanut 3 kertaa. Mikä neuvoksi?
TÄRKEÄ !!!!
Ongelmamies
1
171
Vastaukset
- .....
Runkkaaminen vaikuttaa, mutta tuskinpa sun ikäsenä.
Todennäköisin syy on jännittäminen eli kärsit siis suorituspaineista. Kyllä siinä lerpahtaa jos kovasti jännittää.
Ottakaa iisisti ja jatkakaa yrittämistä, mutta älkää ottako yhdynnästä pakkomiellettä.
Kun itse on nuori mies niin lähinnä se kortsun laittamisoperaatio lerpsautti, jos jokin. Se kun on aika tekninen ja epäeroottinen kokemus joka kuitenkin pitää tehdä huolellisesti. Siitä ei silti kannata luopua, ehkäisystä on huolehdittava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544716
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1684275- 673892
- 1263855
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493671Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793498- 983041
- 542895
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152450