Musta raamattu

Utelias

Kertokaa kaikki mahdollinen mustasta raamatusta. Kiitoksia jo etukäteen :)

12

5966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rose

      Musta raamattu sisältää kuudennen ja seitsemännen mooseksen kirjan, sekä valkoista että pimeää oppia yliluonnollisten ilmiöiden saamiseksi.
      Kirjassa on loitsuja suomeksi ja hepreaksi.
      Ja vastoin huhuja, mustan raamatun avaaminen ei tiedä onnettomuutta tai muita kauheuksia.

      • 666

        kirja musta raamattu: on noitien kirja,siinä on vain mustaa "magiaa" toiselta nimeltään varjojen kirja. se kirja mistä kaikki puhuvat on: the satanic bible. eikä sitä ole käännetty suomen kieliseksi.


      • gonzo
        666 kirjoitti:

        kirja musta raamattu: on noitien kirja,siinä on vain mustaa "magiaa" toiselta nimeltään varjojen kirja. se kirja mistä kaikki puhuvat on: the satanic bible. eikä sitä ole käännetty suomen kieliseksi.

        eikö koraani ole sama kun musta raamattu koska koraanissa sanotaan että koira on bakteeri ja yliluonoliset örkit ja muut hölyn pöly sakki pelkää koiraa koska koira paljastaa pahuuden


      • Typerys!
        666 kirjoitti:

        kirja musta raamattu: on noitien kirja,siinä on vain mustaa "magiaa" toiselta nimeltään varjojen kirja. se kirja mistä kaikki puhuvat on: the satanic bible. eikä sitä ole käännetty suomen kieliseksi.

        VARJOJEN KIRJA _EI_ ole sama kuin MUSTA RAAMATTU. Anteeksi caps lockin raiskaus, olen puutteessa.
        Varjojen kirja kuuluu wiccauskontoon ja saatananpalvonta on kaukana siitä.


      • Wammy

        La Veyn musta raamattu eli The Satanic Bible ei ole sama kuin tämä musta raamattu joka sisältää mooseksen 6. ja 7.kirjan..La Veyn "musta raamattu" on satanismin perusteoksena tunnettu kirja, joka pitää sisällään käytännöllisesti katsoen koko nykymuotoisen satanismin filosofisen perustan sekä sen käytäntöön soveltamisen aloittamiseen tarvittavat tiedot.


      • ....
        666 kirjoitti:

        kirja musta raamattu: on noitien kirja,siinä on vain mustaa "magiaa" toiselta nimeltään varjojen kirja. se kirja mistä kaikki puhuvat on: the satanic bible. eikä sitä ole käännetty suomen kieliseksi.

        musta raamattu ei ole sama kuin varjojen kirja.


      • 666
        Typerys! kirjoitti:

        VARJOJEN KIRJA _EI_ ole sama kuin MUSTA RAAMATTU. Anteeksi caps lockin raiskaus, olen puutteessa.
        Varjojen kirja kuuluu wiccauskontoon ja saatananpalvonta on kaukana siitä.

        OLET AIVAN OIKEASSA... MUTTA MUSTA RAAMATTU EI KÄSITTELE SAATANANPALVONTAA.. VAAN JUST MAGIAA!! ELI PERIATTEESSA SE ON TEHTY JUST NIIHIN WICCA JUTTUIHIN... SE "SAATANAN RAAMATTU" KULKEE NIMELLÄ SATANIC BIBLE. JA SIINÄ ON KAIKKEE SAATANASTA. SEN KIRJAN NIMI EI OLE MUSTA RAAMATTU!!


      • 666
        gonzo kirjoitti:

        eikö koraani ole sama kun musta raamattu koska koraanissa sanotaan että koira on bakteeri ja yliluonoliset örkit ja muut hölyn pöly sakki pelkää koiraa koska koira paljastaa pahuuden

        mitäs sä GONZO tarkalleen tolla tarkotat??
        väitätkö eettä Anton Le Vayn kirjoittamassa kirjassa on suomen kielistä magiaa ja hepreaa??


      • 666
        Wammy kirjoitti:

        La Veyn musta raamattu eli The Satanic Bible ei ole sama kuin tämä musta raamattu joka sisältää mooseksen 6. ja 7.kirjan..La Veyn "musta raamattu" on satanismin perusteoksena tunnettu kirja, joka pitää sisällään käytännöllisesti katsoen koko nykymuotoisen satanismin filosofisen perustan sekä sen käytäntöön soveltamisen aloittamiseen tarvittavat tiedot.

        kiitos kun oikaisit asian.. huh... mutta mä veikkaan että kukaan ei koskaan tule lukemaan sitä aitoa mustaa raamattua josta sanotaan että itse PERKELE on sen kirjoittanut. Koska se sattuu olemaan Roomassa Vatikaanissa..


      • no mulla ainakin on se suom...
        666 kirjoitti:

        kirja musta raamattu: on noitien kirja,siinä on vain mustaa "magiaa" toiselta nimeltään varjojen kirja. se kirja mistä kaikki puhuvat on: the satanic bible. eikä sitä ole käännetty suomen kieliseksi.

        mulla ainakin se on suomenkielisenä anton szandor LaVeyn saatanallinen raamattu ja sen saa osoitteesta www.voimasana.fi


    • stop
    • Pelle Hermanni

      Mustan raamatun väitetään olevan Mooseksen 6:s sekä 7:s kirja, jotka ovat jätetty pois Raamatun Vanhasta testamentistä sen takia, että se sisältää loitsuja, joita Mooseksen väitetään käyttäneen kun hän johdatti Israelin kansan vapauteen Egyptin orjuudesta.

      Toisen tiedon mukaan Musta raamattu sisältää ainoastaan otteita Mooseksen kuudennesta sekä seitsemännestä kirjasta sekä Kabbelasta.

      Kuitenkin eri tietolähteiden mukaan kyseessä ei ole Raamatusta pois jätettyjä osia. Mustan raamatun alkuperä sijoittunee noin 1500-luvulle Saksaan, jonka juutalaiset okkultistit ovat kirjoittaneet.


      LÄHTEET:
      - Jippii:n keskustelufoorumeita
      - http://www.netholist.net/docs/lyhennyksia.php
      - http://www.qnet.fi/mpeltonen/huomioita3.htm

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe