Voisiko joku selittää kaiken mustavuoresta että milloin on pelit siellä, pitääkö ilmoittautua, minkä ikäset sinne pääsee, onko joka lauantaina peli johon pääse kaiken ikäset(minulle on sanottu nii mutta varmistan) paljon maksaa jne.
ISO KIITOS SILLE JOKA KERTOO !!!!!!!!!!!!!!!!
AIRSOFT MUSTAVUORI . AUTTAKAA !!!!!!!!
16
307
Vastaukset
- Marked One
Mustavuorella on pelit joka lauantai, alkaen klo 12:00, porukkaa on joko paljon tai kohtalaisesti keleistä riippuen. Eli jos sataa, ei paikalla todennäköisesti ole ketään. Paikalla ei ole virallisia sääntöjä, eikä "virallista" järjestäjää (paitsi muutama vakituinen henkilö, jotka pistävät pelit käyntiin), joten oman järjen käyttö on sallittua. Ei tarvitse minkäänlaista ilmoittautumista, eli senkuin kävelee paikalle. Paikalle voi tosiaan tulla vaikka yhdeksi tai kahdeksi, jos uskoo paikalla olevan viekä pelaajia (hyvillä keleillä kuuteenkin asti).
Paikalle saa tosiaan tulla minkä ikäiset tahansa, kunhan asenne on kohdallaan ja järkeä löytyy päästä.- ENÄLYY
vihdoin kiitos !!!
- kabe000421
eli ei maksa mitään
- Joku seppo!
Kannataa varoa koska kusipäitä sieltä löytyy aika järeästi...
- Tepponen1
Samaa mieltä. Mulla joka kolmas pelipäivä on pielessä muutaman kusipään takia.
- Mietteliäshenkilö
Mitä tarkoitatte kusipäillä muuten vaan mulkkuja vai sellasii jotka pöllii tavarat?
- apuaw
onko sielllä viellä pelejä?
oon hankkinu uuden aseen ja haluisin ulos pellaa nii voisko joku kertoo onko siellä viellä pelejä ja jos on niin millon - qweqe
onko sieelä pelej'ä ja millon
- määäääääää
Sielvon liikaa naskeja ei kananta menneä
- Voiko_joku_kertoa
Millä bussilla sinne pääsee? Tai millä pysäkillä pitää jäädä pois? Oon yrittäny ettiä vastausta, mutta missään ei sanota. Mä tiedän missä mustavuori on, olen mennyt sinne muutaman kerran pyörällä, mutta en ole löytänyt sitä paikkaa missä ihmiset softaa.
- Voiko_joku_kertoa
Mä kattelin vähän googlesta ja nyt tiedän että millä pysäkillä pitää jäädä pois, mutta missä on kokoontumispaikka?
- socom
Terve. Mustavuorella ei enää pelejä. Muutama idiootti siellä käy, mutta se touhu on kaukana softauksesta.. Ovat kaikki idiootit ja kusipää modettajat jäänet sinne keskenään pelaamaan. Nykyään porukka pelailee ihan muualla...
- TheRotko
Jos ulos haluaa pelaamaan kannattaa katsoa PKS:n sivuilta.
- santtusoftaaja
Haarajoella kannattaa käydä. Softit lauantaina klo 11 jos ei toisin ilmoteta. Haarajoki on järvenpäässä. Kirjottakaa nettii "haarajoen airsoft" hyvä paikka.
- psycho
Ei koksaan
- Anonyymi
No pääsitkö sinne peleihi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886