Voisiko joku selittää kaiken mustavuoresta että milloin on pelit siellä, pitääkö ilmoittautua, minkä ikäset sinne pääsee, onko joka lauantaina peli johon pääse kaiken ikäset(minulle on sanottu nii mutta varmistan) paljon maksaa jne.
ISO KIITOS SILLE JOKA KERTOO !!!!!!!!!!!!!!!!
AIRSOFT MUSTAVUORI . AUTTAKAA !!!!!!!!
16
287
Vastaukset
- Marked One
Mustavuorella on pelit joka lauantai, alkaen klo 12:00, porukkaa on joko paljon tai kohtalaisesti keleistä riippuen. Eli jos sataa, ei paikalla todennäköisesti ole ketään. Paikalla ei ole virallisia sääntöjä, eikä "virallista" järjestäjää (paitsi muutama vakituinen henkilö, jotka pistävät pelit käyntiin), joten oman järjen käyttö on sallittua. Ei tarvitse minkäänlaista ilmoittautumista, eli senkuin kävelee paikalle. Paikalle voi tosiaan tulla vaikka yhdeksi tai kahdeksi, jos uskoo paikalla olevan viekä pelaajia (hyvillä keleillä kuuteenkin asti).
Paikalle saa tosiaan tulla minkä ikäiset tahansa, kunhan asenne on kohdallaan ja järkeä löytyy päästä.- ENÄLYY
vihdoin kiitos !!!
- kabe000421
eli ei maksa mitään
- Joku seppo!
Kannataa varoa koska kusipäitä sieltä löytyy aika järeästi...
- Tepponen1
Samaa mieltä. Mulla joka kolmas pelipäivä on pielessä muutaman kusipään takia.
- Mietteliäshenkilö
Mitä tarkoitatte kusipäillä muuten vaan mulkkuja vai sellasii jotka pöllii tavarat?
- apuaw
onko sielllä viellä pelejä?
oon hankkinu uuden aseen ja haluisin ulos pellaa nii voisko joku kertoo onko siellä viellä pelejä ja jos on niin millon - qweqe
onko sieelä pelej'ä ja millon
- määäääääää
Sielvon liikaa naskeja ei kananta menneä
- Voiko_joku_kertoa
Millä bussilla sinne pääsee? Tai millä pysäkillä pitää jäädä pois? Oon yrittäny ettiä vastausta, mutta missään ei sanota. Mä tiedän missä mustavuori on, olen mennyt sinne muutaman kerran pyörällä, mutta en ole löytänyt sitä paikkaa missä ihmiset softaa.
- Voiko_joku_kertoa
Mä kattelin vähän googlesta ja nyt tiedän että millä pysäkillä pitää jäädä pois, mutta missä on kokoontumispaikka?
- socom
Terve. Mustavuorella ei enää pelejä. Muutama idiootti siellä käy, mutta se touhu on kaukana softauksesta.. Ovat kaikki idiootit ja kusipää modettajat jäänet sinne keskenään pelaamaan. Nykyään porukka pelailee ihan muualla...
- TheRotko
Jos ulos haluaa pelaamaan kannattaa katsoa PKS:n sivuilta.
- santtusoftaaja
Haarajoella kannattaa käydä. Softit lauantaina klo 11 jos ei toisin ilmoteta. Haarajoki on järvenpäässä. Kirjottakaa nettii "haarajoen airsoft" hyvä paikka.
- psycho
Ei koksaan
- Anonyymi
No pääsitkö sinne peleihi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071