Olin alunperin kiinnostunut hankkimaan xperia Z, mutta alkoi arveluttaa tuo akun kestävyys. Akkua ei pysty ilmeisesti itse vaihtamaan jos tarve vaatii? Xperia V on myös vedenkestävä mutta siihen voi vaihtaa akun, mutta ovatko V:n ominaisuudet lähellekkään Z:n ominaisuuksia? Vai harkitsisinko V LT25i?
Tärkeitä ominaisuuksia olisi akun hyvä kestävyys (akunkesto käytössä), takkuilematon käyttis, veden ja pölyn kesto sekä hyvä kamera puhelimessa.
Mikä Sony Xperia?
7
505
Vastaukset
Akkua ei tosiaan pysty itse vaihtamaan mutta erillaisia akkupankkeja on saatavilla.
Tuon V mallin ominaisuudet ovat kaukana tuosta Z mallista joten sitä ei kannata harkita jos aikoo ostaa 600 euron puhelimen.- ujhkn
Tulee jonkin verran hintaa akun vaihdolle, koska se on tehtävä huollossa. Normaalisti akku varmaan kestää pari vuotta ahkerallakin käytöllä.
Usein kännyköillä on takuuaika 1 vuosi ja akulle lyhyempi, esim. 6 kk. Onko xperia Z:lla akunkin takuuaika sama kuin kännykän?
- Pyyhis
Jos akku ei ole itse vaihdettavissa, niin kyllä se kuuluu takuun piiriin saman ajan kuin itse puhelinkin. Zetan tapauksessa 24kk.
Ei välttämättä kuulu
"Päätelaitteen takuu 24kk, myyntipakkauksen tarvikkeiden ja akun takuu 12kk."
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/SONYXPERIAZBL/sony-xperia-z-alypuhelin-musta
Näin siis Gigantin mukaan.- Pyyhis
Saunalahti taas ilmoittaa "Valmistajan takuu puhelimelle 24kk". Akusta ei mainita sanaakaan. Verkkokauppa antaa takuuta 12kk. Näköjään takuut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.
Mutta taas Gigantin mukaan sen takuu on ihan laitteen valmistajan normaali takuu:
http://www.gigantti.fi/cms/s-gbqsGQVpTXkAAAE4Yqd8MEtE/miksi-kannattaa-ostaa-gigantistaEli hieman sekavaa on takuuhommat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959