Niimpä tietenkin! Oon ihastunut yhteen neitoon ja tottakai tää neito häviää kun neula hehtaarin heinäkasaan! Ja juuri kun olisin ollut valmis pyytämään häntä ulos :( Kyllä vitutt.. tällä hetkel todella paljon! Olisi kiva jos viälä nähtäis sillä enään en päästä sua menemään ennen kun olen kysynyt sua treffeille ;) Ajatukset vaan jyllää päässäni ja mietin sinua aina!! No teille muille, KUN OLETTE IHASTUNEET TARKKAILKAA TILANNETTA HETKI JA PYYTÄKÄÄ ULOS SAMANTIEN ETTÄ EI PÄÄSE MENEMÄÄN LOPULLISESTI!!!!!!!!! Ette uskokkaan kuinka tuskanen poju täällä on ja en todellakaan ihastu usein!
TOIVOTON TAPAUS?
115
1800
Vastaukset
- Vielä mukavampi on
vierestä katsoa kun kaveri nappaa ihatuksesi.
- yks neito
Kyllä hänellä varmaan puhelin vielä on, että ei muuta kuin luuria käteen ja sitä rataa ;)
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Vielä ku ois numero nii ois kiva :( Enkä edes tiijä sen nimee ja tuskin sekään tiedä mun nimee. Ärsyttää kun ei voi tehhä nyt oikee mitää asian suhteen,mielessäni on vaan hänen katseensa...
- Mullismallis
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
Vielä ku ois numero nii ois kiva :( Enkä edes tiijä sen nimee ja tuskin sekään tiedä mun nimee. Ärsyttää kun ei voi tehhä nyt oikee mitää asian suhteen,mielessäni on vaan hänen katseensa...
Kyselet sen työkavereilta tms miten voisit saaja yhteyven. Rakkauvessa ja sojassa kaikki keinoot on sallittuja.
- teejotainhyvämies
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
Vielä ku ois numero nii ois kiva :( Enkä edes tiijä sen nimee ja tuskin sekään tiedä mun nimee. Ärsyttää kun ei voi tehhä nyt oikee mitää asian suhteen,mielessäni on vaan hänen katseensa...
Kyl kai sää viel törmäät siihen täl viikol. Samal työpaikal ilmeisesti ootte ni varmaa törmäätte? :) Ihanii tollaset työpaikkaromanssit.
Tee jotain hyvä mies.
- 14+5
Itselläkin kävi niin että työpaikalla oli yksi mukavan oloinen tyttö yhden päivän sijaisena, eipä sitä kehdannut heti yhden päivän sisällä pyytää mihinkään, nyt on ainoa toivo, että hän tulisi sijaistamaan uudestaan..
- tiedän tunteen
No missä te yleensä törmäätte? Tuskin se sua tietoisesti välttelee. Tuntuu että aina käy noin, että kun tekee päätöksen tehdä ratkaiseva askel tms niin kohtalo tulee hidastaa tahtia. Mutta sittenpähän ei ainakaan tule käymään niin että jäittäis tilaisuuden käyttämättä kun se vihdoin tulee;)
Ei kai hän sentään lopullisesti ole kadonnut??- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Joo ei oo mikää työpaikkaromanssi vaan ammattikoulussa....Eikä olla samalla alalla. Ei oo näkyny... Eikä se kipeenäkään ole. Tuskin se mua ihan karkuun juokse sillä katseemme kohtaa useasti, en kyllä ole varma onko se yhtään kiinostunut musta. Vaikea arvioida sillä kun hän katsoo minuun nii ilme on aika normaali, ei vihane eikä mitenkään naantalin aurinko hymykään mutta se kyllä kattoo aika useesti. Voi voi, mitenköhän saan taas edes unta yöllä. Ikävä on kova!! Tulisitpa pian takaisin. Olisi kiva nähä viälä sillä valmistun keväällä!
- toinen täällä
Mistä "tunnet" hänet? Onko teillä yhteisiä tuttuja vaikka facebookissa joiden kautta löytäisit hänet ja voisit laittaa vaikka viestiä? Jotain mitä kautta voisit tavoittaa hänet tai antaa vinkkiä itsestäsi?
Ei todellakaan ole toivoton tapaus jos hän on antanut jotain vastakaikua :) Nyt vaan vähän vaivannäköä! Ehkäpä hänkin haluaa löytää sinut :)
Tsemppiä, älä anna nyt periksi!- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
PERRKELE, en annakkaan,käännän vaikka joka kiven kohta jos ei ala näkyy :D!!!!! No joo, olen poistanut facebook profiilin varmaan vuos sitte koska mielestäni se oli aivan turha ja mulla oli parempaakin tekemistä mutta JUURI TÄLLÄSISSÄ TILANTEISSA SE OLISI LOISTAVA! Ja en pysty tehä sitä uuelleen kun en muista mitää salasanoi tai tunnuksi, enkä viittis tehä ihan uutta tiliä neidon takia(tosin olisi sen arvosta) sillä poistaisin sen taas välittömästi ja kaiken lisäksi en ole varma onko neidilläkään facee ja tuskin edes löytäisin häntä sillä kukaan kavereistakaan ei tiedä sen nimee niin etippä siinä sitten häntä Facessa. Sosiaalinen olen, mutta netti ja tietokone ei oo ikinä iskeny muhu eikä tuu iskemääkään! Tännekkin palstalle päädyin umpi vahingossa. Ja olen sellane jäbä joka haluaa puhua kasvotusten. Elikkä Elikkä ....
- Lifeispain
Kai se tyttö katsoo sua muka neutraalisti, kun on rakastunut suhun, miettii miltä tuntuisi jäädä ruokkiksella pussaileen ja poika vain esittää kylmää, joten tyttö ei uskalla enää puhua mitään, kun jätkä esittää ettei ymmärrä mistä tyttö haluaisi puhua. Sit menee taas viikko ennen ku näkee uudestaan ja sama toistuu ja lopulta aika loppuu, eikä nähdä enää koskaan.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Noo tota mielestäni itse olen ehkä enemmän pistänyt pientä hymyä kasvoille ja flirttii peliin. Vaikuttaa että mimmi on aika ujo. Ruokiksella hänellä kumminkin riittää juttua kavereitesa kaa ja nauravatkin usein äänekkäästi jutuilleen ja sitten se katsoo jo mua päin -__- JA OON NIIN MYYTY MIES ETTÄ SILMÄT TIPPUU PÄÄSTÄ!!! Yleensä istutaan aika lähellä toisiamme ja kasvot vastakkain. Tulispa se huomena ruokikseen.
- Lifeispain
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
Noo tota mielestäni itse olen ehkä enemmän pistänyt pientä hymyä kasvoille ja flirttii peliin. Vaikuttaa että mimmi on aika ujo. Ruokiksella hänellä kumminkin riittää juttua kavereitesa kaa ja nauravatkin usein äänekkäästi jutuilleen ja sitten se katsoo jo mua päin -__- JA OON NIIN MYYTY MIES ETTÄ SILMÄT TIPPUU PÄÄSTÄ!!! Yleensä istutaan aika lähellä toisiamme ja kasvot vastakkain. Tulispa se huomena ruokikseen.
No siis monesti ujosta tulee säikympi jos sille ei olla tarpeeks johdonmukasia tai tiedäks vähän potkii perseelle kahden kesken ku kukaan nää sitä ni saletisti tyttö lämpee. Ja varsinki jos et sano sille et se on sun mielestä viehättävä yms, koska se ei varmaan ite ajattele itteensä ollenkaa sillein et siitä joku kiinnostus. Ja jos sen kaverit o sanonu ni sille samaa sen ulkonäöstä tai jotain en mä tiiä
Ja ehkä se miks se tyttö koittaa peitellä ihastustaan on kans et se tietää sen kaverien olevan kans ihastuneita Siihe jätkään ni se ei haluu satuttaa ketää vaik se oikeesti oiski iha love. Mut jos se katsoo sua tosi intensiivisesti jossain hetkessä tai sen kroppa temppuilee ni kyl se o vaa kelannu et miten sen tilanteen sais käyntii mut halus et se mies tekis jonku tarpeeks selkeän jutun et ois varma
Onks sillä usein omat eväät?
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Omat eväät :D No em minä tiijä... Tai ootas... Joskus taisin kuulla iha vahingos et se puhu kavereitesa kaa jostai eväistä.... Tais kysyy ruokalassa kaveriltaan että onks sulla eväät mukana tai sitte joku kysy siltä? Tai jotai tommosta. No saattaahan sillä laukussaan vaikka ollakkin eväät, tiedä häntä. Mistäs sait eväät päähäsi? :D
- Chakiechanpro
Cmoon, tottakai se menee ruokkikselle ja sit tuppaudut sen seuraan käveleen ennenku se menee jo muualle
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Chakiechanpro kirjoitti:
Cmoon, tottakai se menee ruokkikselle ja sit tuppaudut sen seuraan käveleen ennenku se menee jo muualle
Eipä oo neitoo näkyny :( tässä tulee kohtaa kyynel melkeen silmään. Mihiköhä se on häviny, ei se oo kuollukkaa kun tuttu näki sen eile kaupungilla yksin kävelemässä.... Ja vaikuttaa että hän ei mikään lintsarikaan ole, hoitaa koulun kunnialla ja muutenkin suoraselkänen mimmi.
- tytteliilli
Kerro tytön ulkoiset tuntomerkit :) ? Kui pitkä,millaset vaatteet ja entä hiuksien väri?
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
On kyllä aika pitkä, JA pukeutuu erittäin hienoihin kuteisiin :) JA hiukset on vaaleahkot.
- tytteliilli
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
On kyllä aika pitkä, JA pukeutuu erittäin hienoihin kuteisiin :) JA hiukset on vaaleahkot.
no en oo minä ainekaa sitte ihastuksesi :( itse oon ihastunut amispojuun ja ollaan katseita vaihdettu mutta olen aika lyhyt (160cm pitkä) ja musta tukkanen...
- Lifeispain
tytteliilli kirjoitti:
no en oo minä ainekaa sitte ihastuksesi :( itse oon ihastunut amispojuun ja ollaan katseita vaihdettu mutta olen aika lyhyt (160cm pitkä) ja musta tukkanen...
Saatan tietää ton tytön! Tamperelainen? Semmone vähän outo mut kummiski ihan nätti naama?mut nii.. Luulen et ootte voinu mennä ristiinkin.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Lifeispain kirjoitti:
Saatan tietää ton tytön! Tamperelainen? Semmone vähän outo mut kummiski ihan nätti naama?mut nii.. Luulen et ootte voinu mennä ristiinkin.
Ei olla Tampereella. En tiijä yhtää että missä paikkakunnal se on syntyny... Mutta kumpikii asuu tälhetkel pienemmäll paikkakunnalla.
- ihastunutamis
tytteliilli kirjoitti:
no en oo minä ainekaa sitte ihastuksesi :( itse oon ihastunut amispojuun ja ollaan katseita vaihdettu mutta olen aika lyhyt (160cm pitkä) ja musta tukkanen...
mistä päin suomea mahdat olla?
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
ihastunutamis kirjoitti:
mistä päin suomea mahdat olla?
Itä-suomessa, kiero savolaine vai mite se menee :D
- sinäkö?
tytteliilli kirjoitti:
no en oo minä ainekaa sitte ihastuksesi :( itse oon ihastunut amispojuun ja ollaan katseita vaihdettu mutta olen aika lyhyt (160cm pitkä) ja musta tukkanen...
tytteliilii : olen ihastunut yhteen mustatukkaiseen amis tyttöön, olisitko se sinä? Missä päin suomea mahdat asua
- Niinaaaaa
No mihis se on hävinny? Onko mahollista että on esim.lomalla tai jos kerran ammattikoulussa olet niin siellähän on työssäoppimisjakso. Jos hän on mennyt “toppiin”. No etköhän vielä törmää häneen jossakin. Ja tsemppii sulle! Tiedän tunteen koska itse ihastuin myös amiksessa ja olin valmis tekemään mitä tahansa että nään edes hänet ja hauskinta on että ollaan seurusteltu 3 vuotta ja loppua ei näy :) mutta varmaan sanomattakin selvää että seuraavan kerran kun näätte niin pyydä välittömästi treffeille. Onnee!!
- Niinaaaaa
Ja tuli muute mieleen että nykyään moni käy kaksoistutkinnon eli käy amista ja lukiota samaan aikaa eli voi olla lukiossa. Ja jos hän on kolmannen vuoden opiskelija niin sehän on voinut jo valmistua. Jos oikeen muistan niin jos on ollut vaikka kesätöissä niin siitä saa “hyväksluettua” ja valmistuu aikasempaa kun yleensä, Tämä tosin vaan jos on kolmannen vuoden opiskelija :) Ja älä itke... Kyllä se löytyy
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Niinaaaaa kirjoitti:
Ja tuli muute mieleen että nykyään moni käy kaksoistutkinnon eli käy amista ja lukiota samaan aikaa eli voi olla lukiossa. Ja jos hän on kolmannen vuoden opiskelija niin sehän on voinut jo valmistua. Jos oikeen muistan niin jos on ollut vaikka kesätöissä niin siitä saa “hyväksluettua” ja valmistuu aikasempaa kun yleensä, Tämä tosin vaan jos on kolmannen vuoden opiskelija :) Ja älä itke... Kyllä se löytyy
No kyll tässä kohta alkaa pikkuhiljaa itkettää..... En tiedä mitä tehhä ku ei onnistu mikään tällähetkellä. Käy vaan kyrsimään kun esim.nukkumisestakaan yöllä ei tuu mitään. Mielessäni vaan pyörii tämä nuorinainen johon mulla ei edes ole ehkä koskaan mahiksii :( Toissa päivänä kyllä näin kun hän oli juuri menossa kotiinsa mutta hän ei nähnyt mua ku ajoin autoo. Illallakin ennen nukkumaan käyntiä sängyssä mietin kuinka ihanaa olisi jos hän olisi vierelläin, haaveilen muutenkin aina kuinka hienoa olisi jakaa hänen kanssaan elämäni: käydä yhdessä lomalla,asua samassa kodissa, käydä elokuvis,hemmotella häntä,ostaa lahjoja ja vaikka mitä muuta. Olen suoraasanoen IHAN HULLUNA HÄNÄÄN!!!! Tuntuu joka toinen päivä että olisi varmaan parempi luovutttaa mutta en haluaisi. Haluasin kovasti edes tutustua ja hurmata hänet. No kuten sanottua tuskin tälläsellä normi amispojal on ikinä tsäänsei.... Ja loppuenlopuks saattaa olla että tämä ihastus on yksipuolista, valitettavasti. No, jos huomena paistais aurinko mullekkin. Mutta joo saattaahan se ehkä olla lukiossakin tai topissa.
- markoj1
Aina ei kannata menettää toivoaan. Illaks on kuulema luvattu aurinkoa ja amikset on ok vaik goottina sitä aatteleeki miten perceestä elämä o
- Et luovuta
Ja nytten et todellakaan luovuta.! Vaikuttaa että olet todella ihastunut häneen. Ja jos joku mies ajattelisi minusta tollein niin olisin onnesta soikeana :) mutta asiaan, jos häntä ei ole vieläkään näkynyt ruokalassa niin alkaa vaikuttaa siltä että tyttö saattaa olla siellä topissa tai jos kaksoistunkinto niin siellä lukiossa taikka esim.Joissain paikkakunnilla on 2 tai useampi amista tai semmosta koulutilaa. Saattaa olla että hänellä on tunteja toisessa amiksessa. Eli miten edetä: Sanoit että hän käveli kotiinsa eli tiedät missä se asuu! Jos asuu omakotitalos niin ei muuta kun ovikelloa soittamaan. No jos asuu kerrostalos nii sitten on vähä vaikeempaa. Mutta usko poika iittees, saat aivan varmasti tilaisuuden ellet jopa useampia, tiedä vaikka jos näätte huomena esim. kaupassa missä hän voi olla topissa! Tai hän kävelee vastaasi kaupungilla ja muista että rakkaudessa ja sodassa kaikki keinot sallittuja :D Tiedä vaikka että tyttö ettii sinuakin.
- ykstyyppi2
Toi oli kyl hyvä pointti et jos tiiät mis se asuu ni asiahan on sil ratkastu!! :D
- Byhyyy
No voitan sä tietty aina luovuttaa mut se typy saattaa odottaa sua jo rannassa.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
No joo en ole perusluonteeltakaan luovuttaja. Enkä aijo luovuttaa tämänkään asian suhteen. On vaan todella tuskasta olla kämpillä ja miettiä näitä asioita. Olen kyllä yrittänyt nostella painoja ja urheilla ja miettiä muita asioita mutta päässäni pyörii vain hän. Todella masentava olo. Tuntuu kun en olisi nähnyt häntä vuosiin. Ikävä on todella kova ja halu nähdä tätä upeaa hymyilevää ja nauravaa neitoa. Ja joo luovuttaa en ajjo, taistelen niin pitkää että saan tytöltä kyllän tai ein! Ja uskon että viimestään viikonloppuna nähään jossain. Onko muute kellää hyvii “isku vinkkei”? Ennen en ole edes harkinnut pyytää ketää treffeille. Tykkääkö mimmit jos ne vie vaikka leffaan tai kävelylle kaupunkiin? Vinkkejä todellakin otetaan vastaan! Kuppilaan ei mennä koska itse en juo enkä polta ja mimmi taitaa olla 96 syntynyt eli 17(tosin näyttää ihan parikymppiseltä) ELI VINKKEJÄ
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Ja tiedän talon missä se asuu mutta se on pienehkö kerrostalo. En todellakaan rupee kolkuttaa joka ovee läpi :D
- älä
Jos olisin tuo tyttö niin minua ahdistaisi ja pelottaisi tällä hetkellä ihan sairaasti.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
No en todellakaan ole mikään väkisin yrittäjä! Jos se sanoo ei niin annan asian olla. Tottakai jos pääsen joskus edes kysymään ja hän sanoo tosiaan EI niin tottakai se mua harmittaa viikkoja ja jopa kuukausia mutta pakkohan siitä olisi jotenkin päästävä yli. Enkä todellakaan ole vain “yhden yön perässä” taikka “hetken huuman” toivossa vaan haluaisin todella yrittää hänen kanssa kokeilla miten siipemme kantaisi yhdessä. Mutta joo tässä alkaa pikkuhiljaa toivo hävitä... En vaan ymmärrä yhtään miksi se sitten esim. ruokalassa hakeutui lähelleni katsekontaktiin ja vilkuili todella usein! No jos tämä kaikki on vain pienessä päässäni kertynyttä toiveunta. Kai se on sitte jätettävä lopullisesti rauhaan ja keskityttävä johonkiin muuhu asiaan. MUTTA OLISIPA SE NOIN HELPPOO ETTÄ SORMIA NAPSAUTTAMALLA TYTTÖ HÄVIÄÄ MIELESTÄIN!!!! Mitä vit*ua mä teen!!!!
- Elici@
Kyllä sä vielä törmäät siihen. (Pieni vakoilukaan ei oo kiellettyä).
Sitten vaan rohkeesti juttusille.
Ite "kyttäsin" kerran yhtä miestä johon olin ihastunut. Ja sitten "osuin vahingossa" kävelee sitä vastaan kun se tuli töistä kotiin. .... ;)
Kerroin sille vähän omista tunteistani, mut se sano, et se on vasta eronnut eikä oo valmis uuteen naiseen vielä.
No, se siitä, mut mun mielestä aina kannattaa yrittää, eipähän jää sit asia ainakaan vaivaamaan.- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
No meitsi sai vihdoin edes pienen tilaisuuden mennä kertomaan tunteistani, MUTTA HELLEVETTI EN KÄYTTÄNY SITÄ!!!!!!!!!!!!! Oon niin saatana tyhmä!!!!! No tilaisuus ei kyllä ollut paras mahdollinen,mutta silti harmittaa. Eli ajoin autolla kaupungilla ja sitten hän tuli vastaan kävellen. Tosin tajusin aika myöhään että se on hän koska oli ruuhka aika ja vielä kaike lisäks puhuin puhelinta ja muutenkin hänellä oli sateenvarjo naaman edessä mutta juuri kun olin ajanut hänen rinnalleen niin hän vilkaisi mua! Sillon vasta tajusin että siinä se ny käveli! Ajoin vähä matkaa suoraa mutta sitten tein ns. kässäri jarrutuksen ja ei muutaku takas päi. Puhuin edelleen puhelimeen ja ihmettelin että mihi se hävis? Mutta sitten se oli edessäni ja en kehannu pysäyttääkkään kun parkkipaikat oli täynä ja muutenkin tulin tavallaan hänen takaan eikä se tainu edes nähhä mua. JA MITÄ TEKEE MIES!!!! TULEE HETI ITKEMÄÄN JOHOKI SUOMI24 PALSTALLE! OLEN TODELLA,TODELLA PETTYNYT ITSEENI!!!! Eniten ehkä kismittää kun kävin kaupassa juuri ennen h-hetkeä ja autoni oli parkissa noin sadan metrin päässä neidosta. ELI JOS OLISIN OLLUT KAUPASSA YHDEN MINUUTIN KAUEMPAA NIIN OLISI NEITI JA MINÄ KOHDATTU KASVOTUSTEN!!!!! Haukkukaa vaan,olen sen ansainnut.... Millonkohan tulee seuraava mahdollisuus, tuskin koskaan. Olisi vaan niin helpompaa kun tietäis hänen tunteensa, onko se kinostunut musta vai ei? Jos jostain saisin tiedon että ON KIINOSTUNUT niin ootan vaikka siinä pihalla viikon vaikka satais käärmeitä ja mummoja niskaan. TAI JOS EI KIINOSTUNUT niin sitten annan hänen olla ja mua vitu*taa koko loppuelämä. JOS SÄ MIMMI LUET TÄTÄ MUN JUTTUU NII KERRO HETI JA SUORAAN TUNTEESI!!! Mun elämä olisi sitten paljon helpompaa, oli mielipiteesi mikä tahansa(no joo tosi todennäköstä et se lukee tätä) Mutta joo mitäköhä sitä sitte tekis?
- Irmulimi
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
No meitsi sai vihdoin edes pienen tilaisuuden mennä kertomaan tunteistani, MUTTA HELLEVETTI EN KÄYTTÄNY SITÄ!!!!!!!!!!!!! Oon niin saatana tyhmä!!!!! No tilaisuus ei kyllä ollut paras mahdollinen,mutta silti harmittaa. Eli ajoin autolla kaupungilla ja sitten hän tuli vastaan kävellen. Tosin tajusin aika myöhään että se on hän koska oli ruuhka aika ja vielä kaike lisäks puhuin puhelinta ja muutenkin hänellä oli sateenvarjo naaman edessä mutta juuri kun olin ajanut hänen rinnalleen niin hän vilkaisi mua! Sillon vasta tajusin että siinä se ny käveli! Ajoin vähä matkaa suoraa mutta sitten tein ns. kässäri jarrutuksen ja ei muutaku takas päi. Puhuin edelleen puhelimeen ja ihmettelin että mihi se hävis? Mutta sitten se oli edessäni ja en kehannu pysäyttääkkään kun parkkipaikat oli täynä ja muutenkin tulin tavallaan hänen takaan eikä se tainu edes nähhä mua. JA MITÄ TEKEE MIES!!!! TULEE HETI ITKEMÄÄN JOHOKI SUOMI24 PALSTALLE! OLEN TODELLA,TODELLA PETTYNYT ITSEENI!!!! Eniten ehkä kismittää kun kävin kaupassa juuri ennen h-hetkeä ja autoni oli parkissa noin sadan metrin päässä neidosta. ELI JOS OLISIN OLLUT KAUPASSA YHDEN MINUUTIN KAUEMPAA NIIN OLISI NEITI JA MINÄ KOHDATTU KASVOTUSTEN!!!!! Haukkukaa vaan,olen sen ansainnut.... Millonkohan tulee seuraava mahdollisuus, tuskin koskaan. Olisi vaan niin helpompaa kun tietäis hänen tunteensa, onko se kinostunut musta vai ei? Jos jostain saisin tiedon että ON KIINOSTUNUT niin ootan vaikka siinä pihalla viikon vaikka satais käärmeitä ja mummoja niskaan. TAI JOS EI KIINOSTUNUT niin sitten annan hänen olla ja mua vitu*taa koko loppuelämä. JOS SÄ MIMMI LUET TÄTÄ MUN JUTTUU NII KERRO HETI JA SUORAAN TUNTEESI!!! Mun elämä olisi sitten paljon helpompaa, oli mielipiteesi mikä tahansa(no joo tosi todennäköstä et se lukee tätä) Mutta joo mitäköhä sitä sitte tekis?
aika huikeeta tekstii ja vielä nuorelta amis-pojalta :D olen sanaton. toivon todella että saat naisesi koska taidat OLLA TODELLA RAKASTUNUT!!!
- blondbabe1
Moi muru! Sulle on viestii jossain mut sun pitää keksiä se missä.
- edellinen
Kerro toki kun olet keksinyt missä viesti on.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
No helvetistäkö minä mitää tiijä missä on viestit!!!!!! Olen todella tuskissani...KÄVIN ÄSKE TANKKAA AUTO JA Hän näki mut äsken! Hittoo, ainaku nähää niin tottakai ajan autoo... JA MIKÄ IHMEEN VIESTI!!! KERRO MULLEKKII!! En kestä enäään!!!! Tuun hulluks takiasi, missä sitten nyt oletkin-Katsotko mua silmiin siks että olet ihastunut muhun vai siks että mietit vaan etttä mitä toi jätkä kyylää ja et halua olla kanssani? Ei tuu syömisestäkään mitään! Tarvitsen vastauksen!! PYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- blondbabe1
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
No helvetistäkö minä mitää tiijä missä on viestit!!!!!! Olen todella tuskissani...KÄVIN ÄSKE TANKKAA AUTO JA Hän näki mut äsken! Hittoo, ainaku nähää niin tottakai ajan autoo... JA MIKÄ IHMEEN VIESTI!!! KERRO MULLEKKII!! En kestä enäään!!!! Tuun hulluks takiasi, missä sitten nyt oletkin-Katsotko mua silmiin siks että olet ihastunut muhun vai siks että mietit vaan etttä mitä toi jätkä kyylää ja et halua olla kanssani? Ei tuu syömisestäkään mitään! Tarvitsen vastauksen!! PYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No katson sua silmiin sen takii ett pidän susta paljon ja ängen lähettyville et vois olla lähempänä sua mut ihan vieressä ei pysty olemaan ku oot ollu aina nii kylmä ku oon yrittänyt jutell. Välillä taas puhunu tosi hellästiki ja haluan olla sun kanssa. Ihan oikeasti haluan tosi paljon
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
blondbabe1 kirjoitti:
No katson sua silmiin sen takii ett pidän susta paljon ja ängen lähettyville et vois olla lähempänä sua mut ihan vieressä ei pysty olemaan ku oot ollu aina nii kylmä ku oon yrittänyt jutell. Välillä taas puhunu tosi hellästiki ja haluan olla sun kanssa. Ihan oikeasti haluan tosi paljon
Sori ny vaa mutta jos tarkotat tolla: “välillä taas puhunut tosi hellästi” että olisimme joskus jutelleet niin olet väärä tyyppi. En ole jutellut hänelle vaikka mieli olisi tehnytkin. Olen kyllä ruokalassa kuullut hänen juttelen ja varmasti myös hän on kuullut kun mä puhun kavereiteni kaa mutta toisillemme ei olla sanottu sanaakaan ääneen.
- blondebabe1
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
Sori ny vaa mutta jos tarkotat tolla: “välillä taas puhunut tosi hellästi” että olisimme joskus jutelleet niin olet väärä tyyppi. En ole jutellut hänelle vaikka mieli olisi tehnytkin. Olen kyllä ruokalassa kuullut hänen juttelen ja varmasti myös hän on kuullut kun mä puhun kavereiteni kaa mutta toisillemme ei olla sanottu sanaakaan ääneen.
Ei oo todellakaan juteltu. vaan meinaan et millä äänensävyllä sanonu vaik moi. Kyl tytöt tajuu tommoset jutut tai sillee. Oon nii ujo et en oo pystyny sille pojalle kauheesti jutteleen ku heti jos se heittää jäätäväks asenteen ni meen lukkoon ja panikoin. Äääh mun pitäis päästä ny Kuopioon ku mul on semmone lemmikki käärme Eric ni pitäis päästä tsekkaan mitä sille kuuluu.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
blondebabe1 kirjoitti:
Ei oo todellakaan juteltu. vaan meinaan et millä äänensävyllä sanonu vaik moi. Kyl tytöt tajuu tommoset jutut tai sillee. Oon nii ujo et en oo pystyny sille pojalle kauheesti jutteleen ku heti jos se heittää jäätäväks asenteen ni meen lukkoon ja panikoin. Äääh mun pitäis päästä ny Kuopioon ku mul on semmone lemmikki käärme Eric ni pitäis päästä tsekkaan mitä sille kuuluu.
Sori ny vaa mutta en oo sanonu sulle MOITAKAAN. vaikka mieli on tehnyt. Ja jos nyt tosissaan luulet että olet ihastukseni niin vastaappa seuraaviin kymysyksiin. A, Millon viimeks ollaan nähty ruokalassa? B, Millon viimeks ollaan nähty kaupungilla? C,Mikä kaupunki D,Kuinka monen kaverin kaa aina syötte ruokalassa samassa pöyvässä? Sanon heti kui monta meni oikee
- kieroonkasvanu
Nii joo eiks toi oo aika selvää jos sulle istun tääl vastailemas? Hölmö.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
ja ANTEEKSI PALJON KUN OLEN HÖLMÖ!! EN TIEDÄ MITÄ TEHÄ
- bb11
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
ja ANTEEKSI PALJON KUN OLEN HÖLMÖ!! EN TIEDÄ MITÄ TEHÄ
oot söötti
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
bb11 kirjoitti:
oot söötti
Ei paljoo lohduta.... Tiedossa taaaaas uneton yö.... Näin hänet kahdesti tänään mutta sekään ei edes riittänyt :( MIKSI ME EI KOSKAAN KÄVELLÄ VASTAAN,OLISI EDES ONNEA MATKASSA!!! Oot maailmankaunein näky mielestäni, hiuksesi oli hienosti tänään niikuin aina! Ja hienot kuteet taas kerran! Olisi mukava käydä yhdessä kaupungilla ja ostaa sulle mitä ikinä nyt haluatkin.
- bb11
Kuvailisitko miltä hän näytti? Alkaa tässä neitokainenkin olla jo sekaisin miten nää jutut menee..
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
No tänään sillä oli päällään tummat housut ja muistaakseni tumma takki, Tukka siis melko pitkä ja vaalea, Erittäin kauniit silmät ja kasvot, sporttinen kroppa,pitkä mimmi,yleensä käsilaukku mukana. Selvästi hän huolehtii erinomaisesti ulkonäöstään. ja muute sateenvarjo taisi olla mukana! En oo ihan varma noista vaatteista koska katsoin sua silmiin ja muutenkin piti keskittyä ajamiseen. NO, täsmäskö suhu?
- bb11
Kyllähän tossa monia juttuja on mitä voisin tunnistaa. Tosin ei mul sateenvarjoa ollu mukana, sen verta boheemi oon.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
No em mä ihan varma oo tosta sateenvarjosta,mutta olisi varmaan ihme jos todella oot hän! No sanoppa etttä millo viimeks nähtiin ruokalassa? Taikka sano mun tuntomerkit? kui pitkä,minkä värine tukka....
- bb11
Ihmeitä tapahtuu, tai miten se joku biisi menee? em mä tiiä. Sä oot suurin piirtein yhtä pitkä ku mä? ehkä? Olit viimeksi ku nähtiin ni aika tumma mut sul oli siin kans jtn punasta, raitoja vissiin. Ruokkiksella näin sut ehkä ohi mennen alkuviikosta mut en oo varma.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
No huhhuh! Tuntomerkit kyllä täsmää :D Mutta en kyllä oo nähny sua ruokiksella tälläviikol,oon kyllä välillä aika sokee mutta kyllä mä sut näkisin. Oon kyllä ällikällä lyöty jos todella olet ihastukseni! En olisi ikinä uskonu että löytyisit tätä kautta,no ei se ny vielä ihan varmaa ole. Vastaa vielä näihin niin saadaan ehkä asiaan varmistus! A,) Näitkö eilen mua ja mihin aikaan suunnilleen ja missä kaupungin osaa(ei oo pakko sanoo kaupunkii mut sano vaikka joku kauppa/nähtävyys minkä lähellä kohdattiin)? B,) Minkä väriset housut sulla oli eile jalassa? C,) Missä ihmeessä olet ollu ku ruokalassa en oo nähny noin kahteen viikkoon? Niihiku vastaat oikeen niin vaikuttaa erittäin vahvasti siltä että olet todella hän. Sano tottakai mielipiteesi minusta SUORAAN. Haluaisitko vaikka nähhä viikonloppuna tai joskus? MINÄ EN PAINOSTA SINUA YHTÄÄN MIHINKÄÄN TAPAAMISEEN ENKÄ MIHINKÄÄN MUUHUNKAAN JOS ET TAHDO NÄHHÄ TAI SULLA EI OO TUNTEITA MINUA KOHTAAN NIIN ANNETAAN ASIAN OLLA!!!! Vaadin ehdotonta rehellisyyttä kun vastaat tähän! Eli haluutko tavata tai ei? Olisi kiva jos vastaat olisi vastauksesi sitten JAA tai NIET.
- bb11
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
No huhhuh! Tuntomerkit kyllä täsmää :D Mutta en kyllä oo nähny sua ruokiksella tälläviikol,oon kyllä välillä aika sokee mutta kyllä mä sut näkisin. Oon kyllä ällikällä lyöty jos todella olet ihastukseni! En olisi ikinä uskonu että löytyisit tätä kautta,no ei se ny vielä ihan varmaa ole. Vastaa vielä näihin niin saadaan ehkä asiaan varmistus! A,) Näitkö eilen mua ja mihin aikaan suunnilleen ja missä kaupungin osaa(ei oo pakko sanoo kaupunkii mut sano vaikka joku kauppa/nähtävyys minkä lähellä kohdattiin)? B,) Minkä väriset housut sulla oli eile jalassa? C,) Missä ihmeessä olet ollu ku ruokalassa en oo nähny noin kahteen viikkoon? Niihiku vastaat oikeen niin vaikuttaa erittäin vahvasti siltä että olet todella hän. Sano tottakai mielipiteesi minusta SUORAAN. Haluaisitko vaikka nähhä viikonloppuna tai joskus? MINÄ EN PAINOSTA SINUA YHTÄÄN MIHINKÄÄN TAPAAMISEEN ENKÄ MIHINKÄÄN MUUHUNKAAN JOS ET TAHDO NÄHHÄ TAI SULLA EI OO TUNTEITA MINUA KOHTAAN NIIN ANNETAAN ASIAN OLLA!!!! Vaadin ehdotonta rehellisyyttä kun vastaat tähän! Eli haluutko tavata tai ei? Olisi kiva jos vastaat olisi vastauksesi sitten JAA tai NIET.
Heh hassuu. Pakko sanoo etten varmaa huomannu sua eilen mut liikkeellä olin iltapäivästä ku käväsin ruokakaupas. Mul oli mustat housut. Em mä oo uskaltanut tulla ruokalaan ku viimeks ku nähtii olit känkkäpylly. Mä oon iso tyttö osaan huolehtia itestäni. Ja haluun tavata vaikka tänään ku huomenna meen katsoo yhtä matsia mut saatatha säki siel olla? Mut tänää sopis paremmi. Ja HALUUN NÄHDÄ ALA JO USKOA!!! Tykkään susta.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Ensinnäkin en oo känkkäpylly :D Ja toiseks uskon vahvasti että näit mut eilen koska katsoit mua silmiin! Ja kolmanneks tänään nähtiin kasvotusten,tosin tilanne tuli aivan puskista ja tajusin sut vasta kun olit pari metriä mun edessä ja tilanne oli muutenkin sekava. MUTTA OLEN POMMIN VARMA ETTÄ NÄIT MUT TÄNÄÄN ELI KERROHAN KULTASENI MISSÄ NÄIT MUT NIIN SAADAAN VARMISTUS SIIHEN ETTÄ OLET TODELLA HÄN!! ja sori kun olin aika kylmä/jäätävä enkä edes kerennyt hymyillä sulle ja haluun sanoa anteeksi kun en taaskaan tullu puhuu mutta mulla oli kiire! Ja tavataan vaan! Ja mihin matsiin oot menos? JA SORI KUN MUA EDELLEEN ARVELUTTAA SE ETTÄ OLETKO TODELLA HÄN! Jotenkin olen niin varma että näit mut eilen!
- bb11
En oo nähny ketään. Ja nyt epäilen et säkään et sit varmaan ole se söpö epävarma jätkä. Korista.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Joo et oo se. Aika jännä kun tiesit ulkonäköni melko hyvin. 180cm pitkä ja tummatukka ja keikkee muuta... mä jo hetken luulin että todella olet hän :( No onneksi tiedän ehkä missä ihastukseni on ollut :) Tänään nimittäin näin hänet..... en viiti kertoo enempää,mutta varma on että tämä ei tuu jäämään tähän! Kumpa taas nähtäis ja mielellään kaksin kesken nii voitais rauhas jutella. Hyvää viikonloppuu vaan sulle,missä sitten nyt oletkin. Olit taas aivan upea näky! Mieli olisi tahtonut tehä jotain mutta tuntuu vaan että ainaku kohdataan niin ajankohta on huono. Mulla on aika ikävä sua. No nytten kait pitää keskittyä urheilemiseen tai johonkin muuhun hyödylliseen edes vähän viikonloppuna mutta silti olet aina mielessäni. Tiedä vaikka nähtäis huomenna kaupungilla ;) Lupaan aineki hymyillä sulle vaikka olisi kui paha tilanne päälä!
- bb11
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
Joo et oo se. Aika jännä kun tiesit ulkonäköni melko hyvin. 180cm pitkä ja tummatukka ja keikkee muuta... mä jo hetken luulin että todella olet hän :( No onneksi tiedän ehkä missä ihastukseni on ollut :) Tänään nimittäin näin hänet..... en viiti kertoo enempää,mutta varma on että tämä ei tuu jäämään tähän! Kumpa taas nähtäis ja mielellään kaksin kesken nii voitais rauhas jutella. Hyvää viikonloppuu vaan sulle,missä sitten nyt oletkin. Olit taas aivan upea näky! Mieli olisi tahtonut tehä jotain mutta tuntuu vaan että ainaku kohdataan niin ajankohta on huono. Mulla on aika ikävä sua. No nytten kait pitää keskittyä urheilemiseen tai johonkin muuhun hyödylliseen edes vähän viikonloppuna mutta silti olet aina mielessäni. Tiedä vaikka nähtäis huomenna kaupungilla ;) Lupaan aineki hymyillä sulle vaikka olisi kui paha tilanne päälä!
Jännä. Mä tiedän hirveesti asioita, sääli et sä vain luulet yhä.. mut et vissii oo vaa nii varma mitä lopulta haluutkaa.. Muista viesteistä miettien tai em mä tiijä. Em mä vaa tajua mis oisit voinu nähdä hänet? Mitä hänellä oli päällään? Miltä näytti? Ja niin jos olisit se poika jota kaipaan ni hän varmaan haluis jutella mun kaa tai sen korvat helotti sillo ku viimeks näin sen. Sääli, tykkään siitä tosi paljo mut ei voi mitää mut tuskin säkää oot se ku se ois tähä aikaa harkois eikä pystyis vastailee mulle tääl se pelaa korista ja futista
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
bb11 kirjoitti:
Jännä. Mä tiedän hirveesti asioita, sääli et sä vain luulet yhä.. mut et vissii oo vaa nii varma mitä lopulta haluutkaa.. Muista viesteistä miettien tai em mä tiijä. Em mä vaa tajua mis oisit voinu nähdä hänet? Mitä hänellä oli päällään? Miltä näytti? Ja niin jos olisit se poika jota kaipaan ni hän varmaan haluis jutella mun kaa tai sen korvat helotti sillo ku viimeks näin sen. Sääli, tykkään siitä tosi paljo mut ei voi mitää mut tuskin säkää oot se ku se ois tähä aikaa harkois eikä pystyis vastailee mulle tääl se pelaa korista ja futista
Joo en kyllä enään luule että olet hän! JA SIITÄ OON VARMA ETTÄ HALUAISIN SEN TYTÖN! ja tottakai haluun jutella hänelle ja varmaan munkin korvat helottaa kun nään sen,mutta ajankohdat on ollut huonot kun aina oon nähnyt sen kanssa. Mutta luulen että kohta tartun “huonoonkin ajankohtaan”. Koitan kerätä rohkeutta ja pyytää treffeille,en ole yleensä ujo mutta mua se aineki jänskättää pyytää tyttöö ulos varsinkin kun en ole ennen pyytänyt. Joo ja en pelaa korista! Pelaan kyllä lätkää,futista,tennistä ja kaikkee muutakin mutta en seuratasolla vaan vapaa-ajalla kavereite kaa.
- bb11
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
Joo en kyllä enään luule että olet hän! JA SIITÄ OON VARMA ETTÄ HALUAISIN SEN TYTÖN! ja tottakai haluun jutella hänelle ja varmaan munkin korvat helottaa kun nään sen,mutta ajankohdat on ollut huonot kun aina oon nähnyt sen kanssa. Mutta luulen että kohta tartun “huonoonkin ajankohtaan”. Koitan kerätä rohkeutta ja pyytää treffeille,en ole yleensä ujo mutta mua se aineki jänskättää pyytää tyttöö ulos varsinkin kun en ole ennen pyytänyt. Joo ja en pelaa korista! Pelaan kyllä lätkää,futista,tennistä ja kaikkee muutakin mutta en seuratasolla vaan vapaa-ajalla kavereite kaa.
Toivottavasti saat kerättyy rohkeutes jos oot siis varma et haluut sen tytön. Monet on tosi herkkii ja semmosii empaattisii ni ne voi ottaa tosi raskaastiki sen jos niiden tunteila leikitää yms.. Tai varmaa lähinnä sen tiekkö epätietosuude et mieluummi käy jotenki läpi jotai et juttelee mistä vaa kuha juttelee mut kantsii varmasti päättää siinä sit et mitä ite haluu oikeesti et o niiku selvä peli tms. Joo et tosiaan oo kyl se poika. Se poika josta ite tykkään harrastaa kaikkee jännää esim raveja.
Missä näit sen tytön tänää? - PYÄÄÄÄ!!!! ;(
bb11 kirjoitti:
Toivottavasti saat kerättyy rohkeutes jos oot siis varma et haluut sen tytön. Monet on tosi herkkii ja semmosii empaattisii ni ne voi ottaa tosi raskaastiki sen jos niiden tunteila leikitää yms.. Tai varmaa lähinnä sen tiekkö epätietosuude et mieluummi käy jotenki läpi jotai et juttelee mistä vaa kuha juttelee mut kantsii varmasti päättää siinä sit et mitä ite haluu oikeesti et o niiku selvä peli tms. Joo et tosiaan oo kyl se poika. Se poika josta ite tykkään harrastaa kaikkee jännää esim raveja.
Missä näit sen tytön tänää?JOO uskon kyllä että saan kerättyä rohkeuteni! Ja toivon että löydät ja saat kultasi omaksesi! Nytten täällä mä vain mietin oman ihastukseni katsetta -__- OI ETTÄ!! Tää on kyllä ihanhullua olla näin rakastunut! :D Kelaan vaan niitä silmäpelei/katseita mitä meillä oli jokune aika ruokalassa, naurattaa oikeen kuinka monta kertaa silmäiltiin :D Mutta dikkaakoha se oikeesti musta?
- bb11
Joo ihmiset tekee hulluja juttuja rakkaudesta. Noh millaine katse sillä ihastuksellas o? Pidäks siitä oikeesti ite? Heh. Hassuu. Mikä siinä nii naurattaa? No jos kerrot miten se tyttö on käyttäytyny sua kohtaan ni voin koittaa tulkkaa parhaani mukaan en tietty varmaks voi sanoo mut voin yrittää jotai ajatuksii heittää
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
No sillä on naama aika peruslukemilla, välillä se ehkä vähä hymyilee! Mutta vaikka se hänen naamansa onkin normilukemilla niin silti hänellä on aivan jumalainen katse! Emme ole päässeet vähäaikaan kyylää toisiamme mutta on se huikee!!! JA PIDÄN HÄNESTÄ OIKEESTI,kui monta kertaa se pitää sanoo! :D
- bb11
Tosi monta kertaa. Tosta vois päätellä et jos se kattoo sinuu sillee normisti tai sillee levollisesti ni varmaa tietää jotaki.. toisaalta o varmaa myös aika epävarma mitä toine tahtoo yms eikä haluu olla törttö ni sit koittaa antaa tilaa vaik oma fiilis ois mikä oikeesti.. Huh huh tulipa paljo tekstii
- Vain sua
Mulla on tosi tosi tosi vilkas mielikuvitus. Kun haluaa uskoa liikaa. Tai se parempi vaihtoehto et sä olet tosi tosi tosi tosi hyvä piilottamaan tunteesi.
Tän palstailun piti loppua jo eilen, tai jo monta kuukautta sitten. Huoh. Haluan kaikkee siinä ihmisessä ja vaan enemmän jos on tekemisissä enemmän. Vältelty on, kohta se on ainoo vaihtoehto et välttelee kun tuntee liikaa. - Tai näin
Vain sua kirjoitti:
Mulla on tosi tosi tosi vilkas mielikuvitus. Kun haluaa uskoa liikaa. Tai se parempi vaihtoehto et sä olet tosi tosi tosi tosi hyvä piilottamaan tunteesi.
Tän palstailun piti loppua jo eilen, tai jo monta kuukautta sitten. Huoh. Haluan kaikkee siinä ihmisessä ja vaan enemmän jos on tekemisissä enemmän. Vältelty on, kohta se on ainoo vaihtoehto et välttelee kun tuntee liikaa.Tää on sulle ehkä vaa hauska peli. Hupinsa kullakin.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Tai näin kirjoitti:
Tää on sulle ehkä vaa hauska peli. Hupinsa kullakin.
Ai mulle hauskaa peliä.... Kuule,tämä on kaikkea muuta kun hauskaa peliä!!
- bb11
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
Ai mulle hauskaa peliä.... Kuule,tämä on kaikkea muuta kun hauskaa peliä!!
Oli kiva moikata sua. Hyvin pelasit vaikka surulliselta vaikutit. :( toi välissä ollu viesti ei sit ollu multa.
- tytteli x
Moi! Itsekkin ihastuin noin pari vuotta sitten tosin lukiossa. Meillä oli myös silmäpeliä pojan kanssa ja samanlailla kun tässä sunkin tapauksessa katsoimme toisiamme ruokalassa usein! Muakin harmitti kun en tienyt pojan tunteita ja että tykkääkö se musta. No eräänä kauniina päivänä näin sen pojan lukion edessä kun hän oli juuri lähdössä kotiinsa. No ajattelin että nyt on tilaisuus kun hän oli juuri silloin yksin pihalla. Menin hänen luokseen ja kysyin suoraan että: Haluisitko lähtee johonkin mun kaa? No poika sano että: Kyllä se mulle käy! Sitten poika anto numerosa ja lähetin jo illalla viestin että: Käviskö sulle huomena että nähtäis? Poika vastas kyllä käy! Ja nytten olemme seurustelleet noin pari vuotta ja asumme saman katon alla kahdestaan. Ja olemme edelleen kun vasta rakastuneita :) Eli tämä ei todellakaan ole toivoton tapaus! Ja ei me mimmit katsota poikaa todella usein jos emme tunne tunteita sitä kohtaan. Toivon todella että saat tilaisuuden ja tytöille haluan sanoa että ei sen alotteen aina ole pakko tulla pojalta! Mutta joo, ONNEA MATKAAN :)
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
No kiitoksia vaan kannustavista puheista. Joo ja onnee vaan sullekkii että löysit kumppanin lukiosta. Ja ittekkii toivoisin juuri samanlaista tilaisuutta eli kohtaisin neidon jossain kahdenkesken sillä aina ku me nähään niin siinä on ympärillä joko sen tai mun kaverit tai kummankin tai sitten jos nään sen kaupungilla nii tottakai ajan autoo tuli persuksen alla johonkin :( Pitää toivoo että tilaisuus tulisi mahollisimma nopee! En voisi edes kelata jos joku korjaa sen mun nenä edestä koriinsa!!
Tötterö. Etkö sinä osaa seurustella?
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Sori jos oon tötterö :) Ja uskon vahvasti että osaan seurustella sen mimmi kaa mutta kun edes nään sen niin sukkani pyörii jalassa ja vaivun välitömästi jonkin asteiseen koomaan :) Kyllä Kyllä, osaan seurustella ja multa lentää kyl paljo juttuukin mutta kyä se mua aineskii jänskättää pyytää ulos MUTTA LUPAAN HETI PYYTÄÄ KUN SAAN HYVÄN TILAISUUDEN.
- piupaupoup
Oot varmaankin sama tarinankertoja kuin tuolla "miten mies isketään palstalla" se nainen joka törmäsi aina mieheen kaupassa ja halusi pyytää sitä treffeille,mut ei sit ikinä uskaltanu ja lopulta "paljastui" et se mies oli varattu.
Voin tietty olla väärässäkin.- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Sori ny vaa mutta olet väärässä. En ole todellakaan ennen käyttäny tälläsii palstoi ja muutekii oon aika huono tietokoneen ja netin kanssa. Tääkii on eka ja hyvin todennäköisesti viimene kerta. Muutenkin olen erittäin vähä koneella mut nytte oon ollu vähä enemmä ku pitää ettiä yhtä juttua netistä ja tottakai lukee näitä viestejä :D Ny vaa pitäis saada se mimmi.....
- Spede97
Onx mitää uutta ilmaantunu? Toivottavasti saat mimmis!
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
No homma ei oikeestaan oo edenny yhtään... Ny tosin nähhää koulus melkeepä joka päivä ja katseita vaihellaan edelleen... MUTTA KUN EN VAA VIITTI MENNÄ PUHUU SILLE!!!! No turha täss on ruikuttaa, mutta en todellakaan mene vaan sen pöytään kyselee mitää ja sillä on aina sen luokkakaveritkii siinä. Edelleen mietin sitä mimmii AINA!!! koulussa,autoo ajaessa,urheilu kentillä ja unissa!! En olisi ikinä arvannu että oon vaan näin nössö kysyy sitä mihikää, yleensä kun mulla riittää juttuu aina. Kyllähä tässä ollaa aika usvassa oltu jo jonniaikaa. ONKO OLEMASSA MITÄÄN KEINOA TAIKKA ELETTÄ MISTÄ TIETÄÄ ETTÄ MIMMI ON MYÖS IHASTUNUT MUHU ILMAN ETTÄ KYSYY SILTÄ MITÄÄN?? Tietääkö kukaa? Ja ny joku näsäviisas varmaa tulee ja sanoo että mee suoraa kysyy... kuulkaas ku oiskii nii yksikertasta. VOI KUMPA SAISIN TIEDON JOSTAIN ETTÄ SEKII TYKKÄÄ MUSTA NII TUUN HETI KYSYY SUA ULOS!!!!!!
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
No homma ei oikeestaan oo edenny yhtään... Ny tosin nähhää koulus melkeepä joka päivä ja katseita vaihellaan edelleen... MUTTA KUN EN VAA VIITTI MENNÄ PUHUU SILLE!!!! No turha täss on ruikuttaa, mutta en todellakaan mene vaan sen pöytään kyselee mitää ja sillä on aina sen luokkakaveritkii siinä. Edelleen mietin sitä mimmii AINA!!! koulussa,autoo ajaessa,urheilu kentillä ja unissa!! En olisi ikinä arvannu että oon vaan näin nössö kysyy sitä mihikää, yleensä kun mulla riittää juttuu aina. Kyllähä tässä ollaa aika usvassa oltu jo jonniaikaa. ONKO OLEMASSA MITÄÄN KEINOA TAIKKA ELETTÄ MISTÄ TIETÄÄ ETTÄ MIMMI ON MYÖS IHASTUNUT MUHU ILMAN ETTÄ KYSYY SILTÄ MITÄÄN?? Tietääkö kukaa? Ja ny joku näsäviisas varmaa tulee ja sanoo että mee suoraa kysyy... kuulkaas ku oiskii nii yksikertasta. VOI KUMPA SAISIN TIEDON JOSTAIN ETTÄ SEKII TYKKÄÄ MUSTA NII TUUN HETI KYSYY SUA ULOS!!!!!!
Ja olipa se tänään taas niiiiiiin nätti ja kaunis että sukat pyöri mulla jalas :) Eiköhä me taas huomena ruokkiksessa nähä....
- Spede97
Pitää olla vaa rohkee. Kirjoita vaikka lappu. Jos se pimu vaik änkee kesken päivän iha vaik pikaisesti jonku tekosyyn varjolla nähdäksee sut ni aika selvää kauraa
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Oon kyll miettiny tota lappuu/kirjettä mutta empä tiijä onko kovin miehistä... No joo,tyttöjen mielestä niitä on varmaan kiva lukee ja olis kyllä mustakii kiva saada sellane kirje siltä tytöltä. MUTTA MUTTA MUTTA MUTTA MUTTA.... Harmittaa todella kun en osaa yhtään lukea sen katsetta, se on aika normaali katse, ruokiksessa se saatta ehkä välillä hymyillä, mutta sitten taas kun ajan autoo ja ja me nähhään toisemme niin se on sillonkin aika “viilipytty”. Äskenkii se katto iha perus ilmeellä. LUULEN ETTÄ SE TIETÄÄ ETTÄ OON LÄMÄSSÄ SIIHEN,koska oon viime aikoina liikkunu paljo autol ja lähes joka kerta se tulee vastaan, ja sitte se ehkä luulee että stalkkaan sitä. EI OO TARKOTUS STALKATA,SATUT VAAN AIKA USEIN JUURI OLEMAAN SAMAAN AIKAAN LIIKKEELLÄ!!!! En tiedä yhtään mitä tehä,en tosiaankaan mutta edelleen haluaisin edes tavata kerran kahdenkesken ja jutella näistä asioista. Jos sä tyttö luet tätä juttuu niin kerro heti että: Miks katsot mua aina? Ootko ihastunut muhun? Haluaisitko nähä jossain? Mulle olisi ihan sama missä nähtäis: mulle käy vaikka lenkki polusta-leffaan ja kaikki siitä välistä. MUTTA VAIN JOS SÄ HALUUT. Vaikuttaa että mimmi on aika sporttinen ja urheilullinen enkä oo kertaakaan nähhy sillä röökii enkä viina-pulloo käessä MIKÄ ON MINUSTA LOISTAVA ASIA!!! kun nykyään aineki tuntuu että joka tyttö örveltää tai vähintään polttaa.
- Robin4-ever<3
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
Oon kyll miettiny tota lappuu/kirjettä mutta empä tiijä onko kovin miehistä... No joo,tyttöjen mielestä niitä on varmaan kiva lukee ja olis kyllä mustakii kiva saada sellane kirje siltä tytöltä. MUTTA MUTTA MUTTA MUTTA MUTTA.... Harmittaa todella kun en osaa yhtään lukea sen katsetta, se on aika normaali katse, ruokiksessa se saatta ehkä välillä hymyillä, mutta sitten taas kun ajan autoo ja ja me nähhään toisemme niin se on sillonkin aika “viilipytty”. Äskenkii se katto iha perus ilmeellä. LUULEN ETTÄ SE TIETÄÄ ETTÄ OON LÄMÄSSÄ SIIHEN,koska oon viime aikoina liikkunu paljo autol ja lähes joka kerta se tulee vastaan, ja sitte se ehkä luulee että stalkkaan sitä. EI OO TARKOTUS STALKATA,SATUT VAAN AIKA USEIN JUURI OLEMAAN SAMAAN AIKAAN LIIKKEELLÄ!!!! En tiedä yhtään mitä tehä,en tosiaankaan mutta edelleen haluaisin edes tavata kerran kahdenkesken ja jutella näistä asioista. Jos sä tyttö luet tätä juttuu niin kerro heti että: Miks katsot mua aina? Ootko ihastunut muhun? Haluaisitko nähä jossain? Mulle olisi ihan sama missä nähtäis: mulle käy vaikka lenkki polusta-leffaan ja kaikki siitä välistä. MUTTA VAIN JOS SÄ HALUUT. Vaikuttaa että mimmi on aika sporttinen ja urheilullinen enkä oo kertaakaan nähhy sillä röökii enkä viina-pulloo käessä MIKÄ ON MINUSTA LOISTAVA ASIA!!! kun nykyään aineki tuntuu että joka tyttö örveltää tai vähintään polttaa.
Mimmosis kuteis se sit oli jos oli nii nätti? Jos mimmi roikkuu lattian läheisyydes se varmaa viestittää jotai.. Missä yleensä törmäät Siihe autolssa ollessas, ku voi olla et jos se mimmi miettii omia murheitaa ni ei vältsisti ees tajua et sä ajat autolla ohi tai et katseet kohtaa yms. Tosi monet joil on ressii yms ei tajua mistää mitää ku kelaavat vaa omii juttujaa. Em mä usko et se kelaa et oot joku stalkku.
Jos mä miettisin ite niiku ni katsoisin poitsuu ehkä siks mahdollisimma pokkana jos ajattelisin tietäväni et toi tykkää yhtä paljo musta ku mä siitä mut sit samal ois niiku epävarma et kuvitteleeks vaa omiaa. Kerran mulle kävi nii ku olin tosi kuses yhtee poikaa se oli musta maailman ihanin mut sit se oli mulle välil tosi ihana ja välillä tosi ilkee mut aattelin et se koittaa peitellä tunteitaa ni kerra soitin sille eikä se sit ollu must tosiaa kiinnostunu. Nauro vaa mut iha salee se tyttö haluu nähdä sut! - PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Robin4-ever<3 kirjoitti:
Mimmosis kuteis se sit oli jos oli nii nätti? Jos mimmi roikkuu lattian läheisyydes se varmaa viestittää jotai.. Missä yleensä törmäät Siihe autolssa ollessas, ku voi olla et jos se mimmi miettii omia murheitaa ni ei vältsisti ees tajua et sä ajat autolla ohi tai et katseet kohtaa yms. Tosi monet joil on ressii yms ei tajua mistää mitää ku kelaavat vaa omii juttujaa. Em mä usko et se kelaa et oot joku stalkku.
Jos mä miettisin ite niiku ni katsoisin poitsuu ehkä siks mahdollisimma pokkana jos ajattelisin tietäväni et toi tykkää yhtä paljo musta ku mä siitä mut sit samal ois niiku epävarma et kuvitteleeks vaa omiaa. Kerran mulle kävi nii ku olin tosi kuses yhtee poikaa se oli musta maailman ihanin mut sit se oli mulle välil tosi ihana ja välillä tosi ilkee mut aattelin et se koittaa peitellä tunteitaa ni kerra soitin sille eikä se sit ollu must tosiaa kiinnostunu. Nauro vaa mut iha salee se tyttö haluu nähdä sut!No sillä oli päällä kyllä ihan normaalit kivat kuteet, se nyt näyttää kauniilta ja täydelliseltä vaikka pukeutuis pilkkihaalareihi,kumisaappaisiin ja russian karvahattuun. Ja mitenniin oot varma et se haluu nähä mut? En oikee ymmärrä.
- Robin4-ever<3
Pilkkihaalarit o tosi suosittuja Jämsäs ni sinuna en kyl yhtää vähättelis.. No daa, ei kukaa siis kukaa tyttö jaksa ketää tuijotella jos Sil ei o tunteita jotai poikaa kohtaa.. Et poikie o pakko olla noi sairaa vaikeita! Paitsi tietty jos koitat useampaa tyttöö kerralla ni sit ei varmaa kyl kukaa lämpee jos siitä jää kii. Tulee vaa riitaa kavereitten kaa yms
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Joo sori noista pilkkihaalareista... Oha se iha lämmin ainekii ja itekkii oon tainu joskus pitää yllä :D No se siitä. JA EN TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN PLEIJJERI JOKA PYÖRITTÄÄ NAISII JOKA SORMELLA!! En oo itteasiassa vielä seurustellu kenenkään kaa, enkä ole edes harkinnut ikinä pyytää ketää treffeille. Mutta NYTTEN todella haluaisin pyytää tätä kyseistä neitoa ulos! Ja sori jos me pojat ollaan vaikeita, mutta samanlailla meistä pojista tuntuu että te tytöt ootte myös vaikeita eli emme tiedä tunteitanne. et silviisii.
- Mel*
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
Joo sori noista pilkkihaalareista... Oha se iha lämmin ainekii ja itekkii oon tainu joskus pitää yllä :D No se siitä. JA EN TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN PLEIJJERI JOKA PYÖRITTÄÄ NAISII JOKA SORMELLA!! En oo itteasiassa vielä seurustellu kenenkään kaa, enkä ole edes harkinnut ikinä pyytää ketää treffeille. Mutta NYTTEN todella haluaisin pyytää tätä kyseistä neitoa ulos! Ja sori jos me pojat ollaan vaikeita, mutta samanlailla meistä pojista tuntuu että te tytöt ootte myös vaikeita eli emme tiedä tunteitanne. et silviisii.
Moi,
Sähän voisit iskeä sille silmää pikaisesti kun se kattoo sua ja hymyillä.
Se tyttö voi olla ujo ja odottaa sinun siirtoasi.
Voisit joskus viittoa hänet luoksesi ja sanoa, että tahtoisit tutustua häneen, että jos menisitte vaikka leffaan ym. Esittelisit itsesi, et kuitenkaan olisi päällekäyvä.
Vanhukset sanovat aina, että asiat mitä ne eniten katuu on ne tekemättömät teot.
Jos kokeilet onneasi ja pieleen menis niin pääset siitä yli, mutta se ettet tekis mitään voi olla pitkä taival.
Onnea! - PYÄÄÄÄ!!!! ;)
Mel* kirjoitti:
Moi,
Sähän voisit iskeä sille silmää pikaisesti kun se kattoo sua ja hymyillä.
Se tyttö voi olla ujo ja odottaa sinun siirtoasi.
Voisit joskus viittoa hänet luoksesi ja sanoa, että tahtoisit tutustua häneen, että jos menisitte vaikka leffaan ym. Esittelisit itsesi, et kuitenkaan olisi päällekäyvä.
Vanhukset sanovat aina, että asiat mitä ne eniten katuu on ne tekemättömät teot.
Jos kokeilet onneasi ja pieleen menis niin pääset siitä yli, mutta se ettet tekis mitään voi olla pitkä taival.
Onnea!Totta joka sana! Se jäisi kyllä mua kismittämään varmasti moneksikin vuodeksi jos en tee mitään asian suhteen. Ja saattaa olla että emme enään nää kohta sillä valmistun kohta puoliin ja en enään ole sielä koululla. Kiitti sulle viestistä! Toivottavasti viestisi vihdoin aukaisi silmäni ja tajuan että aikaa ei enäään paljoa ole, haluan taistella sellaisesta kultakimpaleesta kynsin hampain!! Perkelee, NYT ON TEHTÄVÄ JOTAIN!!! hei,kiitti sulle tosta viestistä :D Toivotaan että saan sanat teoksi mahdollisimman nopeasti!
- Joukotee
Toivottavasti saat tyttös ja teille tulee ihana kesä!!!
- PYÄÄÄÄ!!!! ;)
Mä kuule toivon sitä ihan samaa! :D
- onneesulle
Miks kukaan ei ikinä ihastu muhun yhtä palavasti kun sä häneen. Luin nää kaikki kommentit ja mietin että olet tainut löytää ehkä jopa elämäsi rakkauden! Aika huima tarina tosiaan. Nytten vaan teet alotteen mahollisimman nopee sillä mitä kauemmin odottelet niin sitä vaikeempaa se on sitten tehhä ja ei sulla oo hävittävääkään jos ette enään kohta näe toisianne.
- nbn1
Ai nykyään tiedät että missä tyttö on? Näättekö edelleen ruokalassa vai missä? Nytte jätkä otat ittee niskasta kiini ja menet pyytää sitä kahville!! Älä ajattele että tulet torjutuksi ja miksi edes tulisit joss hän myös kattoo sua! Annatko todella luovutusvoiton ennen ku peli ei ole edes alkanut. Nyt pudotat kiekon huomena jäähän ja taistelet joka alotuksen kotiin! :D JA TAIVAS VARJELE MITÄ SIELTÄ TULEE,SIELTÄ TULEE MAALI!!! Nyt jätkä luotat ittees!!
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
No joo nykyään tiijän missä tyttö on ja nähään nytten melkeen päivittäin ruokalassa. MUTTA EMPÄ TIETENKÄÄ OO SAANU MITÄÄN AIKASIKSI!!! Erittäin epämieluttava olo tällä hetkellä, itseasiassa masentaa aika pahasti. Aina ku ruokailu on ohi niin tiedän että sinne se taas meni mahdollisuus kysyä! Olen kyllä harrastuksissa ja sielä koululla aika pirtee ja energinen mutta sitten kun menen himaan niin se tyttö on KOKO AIKA MIELESSÄ!!!! En ikinä ole masentuneen näkönen siellä ruokalassa enkä vapaa-ajalla vaikka sisälläni kyllä olen murskana. Itseasiassa nauran paljon kavereite jutuille ruokalassa ja kukaan ei tiedä mikä tunnemyrsky minulla on sisälläin. TÄÄ ON TUSKAA!! Loppuuko tämä tuska koskaan? Olen varsinkin tämän kuukauden ollut tosi allapäin mikä ei näy minusta kenellekkään. Jopa parhaat kaverini luulee että olen se perus ilonen itseni, en vaan näytä suruani päälle päin. Vaikeeta kun ei voi oikee avautuu kellekkään enkä kyllä avautuiskaan. Olen vieläkin sairaan ihastunut häneen!! Ai että se on kiva tunne ku hän astuu ruokalan sisään ovesta :) Se on niin täydellisen kauniskin aina! Pitkä vaalea tyttö jonka silmät on timanttia ja silmäni suorastaan sulavat käsiini kun katson häntä. Voi kumpa antaisit jonkun vinkin että tykkäät musta, sen vinkin kun saisin niin tuun vaikka betoniseinän lävite hakee sut sillä sekunnilla ja pyytä ulos. Mutta olen aika masentuneessa tilassa ja valvon jopa öitä miettien että tykkääkö se musta. Ujolta se likka vaikuttaa mutta nii olen minäkin tämän asian suhteen. Voi kumpa tyttö lukisit tätä juttuu ja sanoisit: kyllä tai ei! Loppuisi tämä minun piinani. Sanokaa heti jos joku voisi olla se: tuntomerkit=pitkä,vaalea,usein tummat housut jalas,kait 96-95 syntynyt?
- Ilves-fani
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
No joo nykyään tiijän missä tyttö on ja nähään nytten melkeen päivittäin ruokalassa. MUTTA EMPÄ TIETENKÄÄ OO SAANU MITÄÄN AIKASIKSI!!! Erittäin epämieluttava olo tällä hetkellä, itseasiassa masentaa aika pahasti. Aina ku ruokailu on ohi niin tiedän että sinne se taas meni mahdollisuus kysyä! Olen kyllä harrastuksissa ja sielä koululla aika pirtee ja energinen mutta sitten kun menen himaan niin se tyttö on KOKO AIKA MIELESSÄ!!!! En ikinä ole masentuneen näkönen siellä ruokalassa enkä vapaa-ajalla vaikka sisälläni kyllä olen murskana. Itseasiassa nauran paljon kavereite jutuille ruokalassa ja kukaan ei tiedä mikä tunnemyrsky minulla on sisälläin. TÄÄ ON TUSKAA!! Loppuuko tämä tuska koskaan? Olen varsinkin tämän kuukauden ollut tosi allapäin mikä ei näy minusta kenellekkään. Jopa parhaat kaverini luulee että olen se perus ilonen itseni, en vaan näytä suruani päälle päin. Vaikeeta kun ei voi oikee avautuu kellekkään enkä kyllä avautuiskaan. Olen vieläkin sairaan ihastunut häneen!! Ai että se on kiva tunne ku hän astuu ruokalan sisään ovesta :) Se on niin täydellisen kauniskin aina! Pitkä vaalea tyttö jonka silmät on timanttia ja silmäni suorastaan sulavat käsiini kun katson häntä. Voi kumpa antaisit jonkun vinkin että tykkäät musta, sen vinkin kun saisin niin tuun vaikka betoniseinän lävite hakee sut sillä sekunnilla ja pyytä ulos. Mutta olen aika masentuneessa tilassa ja valvon jopa öitä miettien että tykkääkö se musta. Ujolta se likka vaikuttaa mutta nii olen minäkin tämän asian suhteen. Voi kumpa tyttö lukisit tätä juttuu ja sanoisit: kyllä tai ei! Loppuisi tämä minun piinani. Sanokaa heti jos joku voisi olla se: tuntomerkit=pitkä,vaalea,usein tummat housut jalas,kait 96-95 syntynyt?
Kuullostaa iha mun kaverilta! Menttiin tos alkuviikost yhdes syömää ja se ei eka huomannu sitä poikaa et se oli jo pöydäs ku etti niiku toisesta päästä ruokalaa sitä katseellaa ni sit sä poika niiku huikkasit sille kolmannelle kaverille ja rupesit heittää jotai läppää? Ja tää mun kaveri sit katto sua olkansa yli et jaha taaskaan se ei huomaa sitä eikä puhu sille mut tälle kolmannelle kaverille. Mä seurasin tilannetta vähä siitä sivusta mut joo se mun kaveri on 96 ja iteki oon
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Ilves-fani kirjoitti:
Kuullostaa iha mun kaverilta! Menttiin tos alkuviikost yhdes syömää ja se ei eka huomannu sitä poikaa et se oli jo pöydäs ku etti niiku toisesta päästä ruokalaa sitä katseellaa ni sit sä poika niiku huikkasit sille kolmannelle kaverille ja rupesit heittää jotai läppää? Ja tää mun kaveri sit katto sua olkansa yli et jaha taaskaan se ei huomaa sitä eikä puhu sille mut tälle kolmannelle kaverille. Mä seurasin tilannetta vähä siitä sivusta mut joo se mun kaveri on 96 ja iteki oon
No missä päi suome? länsi,itä,etelä,pohjois suomi? Ja jos nimi merkin perusteella oot tamppereeltta nii ei oo se oikea. paikkakuntaa ei tarvii sanoo
- Ilves-fani
Joo en oo tampereelta. etelästä mä oon tykkään vaa ilveksestä
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Hyvä sillä ilves on iha jees! etelässä? Onko kenties Lahden ylä vai alapuolla?
- Ilves-fani
Vähän siinä alapuolella.. Joo! ilves on musta tosi hyvä.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Joo on ei se sitten oo se jota etin,mut kiitti kuitekii... ;( No toivotaa ees että ipalla menee ens kausi paremmin...
- Ilves-fani
Tosi sääli. Mut minkäs teet. Täältä harvemmi löytää mitään tai ketään oikeesti. Välillä sitä luullee et tietäis et tuo on se tyyppi mut ei vaa maha mitää
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Niin. Ei voi mitää. Tekisi kyll mieli mennä kysyy johonkii mutta ei viitti ku siinä on kaverit pyörimässä,tai sen kerran kun se kävelee yksin kaupungilla nii ajan autoo pukka putkella johonkii :( Ja mielessä pyörii kokoaika että tykkääkö se musta vai ei?
- Ilves-fani
No haluuks kuvailla jotain enite mielleen painuneita hetkii sen kans? Ni mä voin sanoo mieluipiteeni siitä
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Jaa... No yleensä olen ennen häntä ruokalassa ja kun se tulee ovesta sisälle niin itse aina katon sitä silmiin ja yleensä myös se kattoo mua silmiin. Ruokalassa saatamme vilkuilla toisiamme välillä vähä enemmän ja välillä vähä vähemmän. Ja kun ajan autoo niin se kattoo mua aina silmiin. Aika jännää... Ota sitte siitä selvää... Em minä ainekaa... Ja välillä sen kaveri kertoo jonkuu jutu sille ja sitten se nauraa ja hymyilee ja kattoo mua. Ja yhen kerran kun se käveli ja ite ajoin autoo nii ihan ku se olisi ehkä hymyillyt mulle(mut aika ujo hymy)
- Ilves-fani
Kyll se varmasti hymyili sulle. Iha selvä homma joo
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
“Kyll se varmasti hymyili sulle, Iha selvä homma joo” Mistäs sä tiijät et se hymyili mulla. Ei se ny varmaa iha selvä homma oo.
- I-f
No cmoon heitän arvauksii miks ihmeessä se muute hymyilis jos o iteksee ja ajat siitä ja oot sille tuttu?
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Ei olla tuttuja, ei tiijetä edes toistemme nimiä tai en minä ainekaa tiijä. Ja en ole edes varma oikeenn että hymyilikö se mulle ja nytten viimeaikoina se on kyllä ollut ihan viilipytty. Tuntuu muutenkin että noin kuukausi sitten meillä oli enemmän silmäpeliä kun nykyään. Nykyään katsomme ruokalassa ehkä vaan muutaman kerran.
- Realismia
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
Ei olla tuttuja, ei tiijetä edes toistemme nimiä tai en minä ainekaa tiijä. Ja en ole edes varma oikeenn että hymyilikö se mulle ja nytten viimeaikoina se on kyllä ollut ihan viilipytty. Tuntuu muutenkin että noin kuukausi sitten meillä oli enemmän silmäpeliä kun nykyään. Nykyään katsomme ruokalassa ehkä vaan muutaman kerran.
Kannattaisiko edes selvittää ihmisen nimi ensin ennen kuin menee ihastumaan? Joo tämä vaikuttaa kyllä teinirakkaudelta, koska eihän kukaan aikuinen oikeasti ihastu ihmiseen, jota ei tunne mitenkään. Tälläkin palstalla on ihmisiä, jotka ovat vuosia olleet ihastuneita ihmiseen, jonka tuntevat aika hyvin. Tällainen ihastuminen täysin tuikituntemattomaan henkilöön, josta ei tiedä mitään on ihan eritasoista ihastumista. Ensi-ihastumiset ovat voimakkaita, mutta kannattaisiko nyt edes selvittää henkilön nimi ennenkuin menee ihastumaan?
Jos haluaa tutustua toiseen, niin väännä vaikka tikusta asiaa hänen kanssaan. Mene juttelemaan hänen kanssaan aluksi jostain ihan muusta asiasta ja jollain seuraavalla kerralla pyydä häntä ulos. - ....................
Realismia kirjoitti:
Kannattaisiko edes selvittää ihmisen nimi ensin ennen kuin menee ihastumaan? Joo tämä vaikuttaa kyllä teinirakkaudelta, koska eihän kukaan aikuinen oikeasti ihastu ihmiseen, jota ei tunne mitenkään. Tälläkin palstalla on ihmisiä, jotka ovat vuosia olleet ihastuneita ihmiseen, jonka tuntevat aika hyvin. Tällainen ihastuminen täysin tuikituntemattomaan henkilöön, josta ei tiedä mitään on ihan eritasoista ihastumista. Ensi-ihastumiset ovat voimakkaita, mutta kannattaisiko nyt edes selvittää henkilön nimi ennenkuin menee ihastumaan?
Jos haluaa tutustua toiseen, niin väännä vaikka tikusta asiaa hänen kanssaan. Mene juttelemaan hänen kanssaan aluksi jostain ihan muusta asiasta ja jollain seuraavalla kerralla pyydä häntä ulos.Mistäs tiedät ja millä kokemuksella?
Olen surullinen ainoastaan siitä, että sinä todella tiedät että sinua ihaillaan ja nautit siitä ja tiedät nämä tunteet, joita ilmeisesti olet saanut paljonkin osaksesi.
Painu niine hyvinesi suolle ( ruma sana olisi tässä parempi) Tai pysy parrasvaloissa, mutta "ihmisenä" sinä olet......En jaksa nyt koska olet jokatapauksessa niin itseriittoinen.
Ja annoit minun tuntea sen. Sen,sinun inhon ja häpeän :) Sinun ns. ARVON! Sinä tiedät.
Tuplaiille. MarystSorbukselle.
- Poitsu3443
Mulla on melkeen samanlainen tilanne... Ihastuminen on perseest*
- Fanittaja myös
Meillä on vaan yksi elämä, tsemppiä!
- couragea
Hei nyt kuule! Aloitustekstisi oli oikein ihanaa luettavaa,mutta nyt syöt sanasi ja pahasti. Ole mies ja tee se mitä uhosit :D rohkeutta kehiin ja tsemppiä!!
- PYÄÄÄÄ!!!! ;(
Olen huomannut saman asian. Lupasin että en päästä menemään sitä ennen kun olen kysynyt häntä ulos. Nii totaa ny siitä alotusviestistä taitaa olla jotain puolkuukautta enkä sillon tosiaan tieny missä se mimmi on. Nyt olen kumminkin nähnyt sen monta kertaa ja en ole saanut sanaa suustani :( Ja juuri ennen kun tyttö sillon hävis vähäksi aikaa niiin olin oikeasti todella lähellä kysyä häntä ulos. Harmittaa todella kun en sillon kysyny sillä: Istuimme melkeen aina aika lähellämme toisiamme olimme kummatkin naamat vastakkain meillä oli enemmän silmäpeliä olin muutenkin sillon itsevarmempi. Nykyään tuntuu että ei me nykyään ruokailussa kovin usein katsota toisiamme eikä enään olla istuttukkaan viereisissä pöyissä ;( Ja minusta tuntuu että kysymistä ulos on vaan päivä päivältä vaikeampi tehdä. Tää on musta ainekii tosi vaikee tilanne. Ja syy miksi olen täällää viestittää neljän aikaa yöllä on että olen taas miettinyt häntä koko yön :( Ei tuu nukkumisesta,syömisestä eikä mistään muustakaan mitään! Kait tämä vaan on otsikon mukaan TOIVOTON TAPAUS!! Kumpa sekin tykkäis musta. En olisi ikinä uskonu että tälläsellä lahopää amiksella joka vaan huuattaa autoonsa olisi tälläsiä rakkausmurheita. KAIKKI LUULEE ETTÄ OON IHAN NORMAALI ITTENI MUTTA SISÄLTÄNI OLEN PALASINA. Edelleen vai mietin sängyssäni kuinka ihanaa olisi olla sen kanssa ja ostaa yhteinen kämppä,viettää leffailtoja vierekkäin,käydä yhdessä harrastuksissa.... Ja vaikka mitä muuta... Mutta ne unelmat eivät taida koskaan toteutua. Mitäköhä hittoo mä teen. Kohta koulukin loppuu ja en todennäkösesti nää enään häntä koskaan.
- plaaplaaplaaap
PYÄÄÄÄ!!!! ;( kirjoitti:
Olen huomannut saman asian. Lupasin että en päästä menemään sitä ennen kun olen kysynyt häntä ulos. Nii totaa ny siitä alotusviestistä taitaa olla jotain puolkuukautta enkä sillon tosiaan tieny missä se mimmi on. Nyt olen kumminkin nähnyt sen monta kertaa ja en ole saanut sanaa suustani :( Ja juuri ennen kun tyttö sillon hävis vähäksi aikaa niiin olin oikeasti todella lähellä kysyä häntä ulos. Harmittaa todella kun en sillon kysyny sillä: Istuimme melkeen aina aika lähellämme toisiamme olimme kummatkin naamat vastakkain meillä oli enemmän silmäpeliä olin muutenkin sillon itsevarmempi. Nykyään tuntuu että ei me nykyään ruokailussa kovin usein katsota toisiamme eikä enään olla istuttukkaan viereisissä pöyissä ;( Ja minusta tuntuu että kysymistä ulos on vaan päivä päivältä vaikeampi tehdä. Tää on musta ainekii tosi vaikee tilanne. Ja syy miksi olen täällää viestittää neljän aikaa yöllä on että olen taas miettinyt häntä koko yön :( Ei tuu nukkumisesta,syömisestä eikä mistään muustakaan mitään! Kait tämä vaan on otsikon mukaan TOIVOTON TAPAUS!! Kumpa sekin tykkäis musta. En olisi ikinä uskonu että tälläsellä lahopää amiksella joka vaan huuattaa autoonsa olisi tälläsiä rakkausmurheita. KAIKKI LUULEE ETTÄ OON IHAN NORMAALI ITTENI MUTTA SISÄLTÄNI OLEN PALASINA. Edelleen vai mietin sängyssäni kuinka ihanaa olisi olla sen kanssa ja ostaa yhteinen kämppä,viettää leffailtoja vierekkäin,käydä yhdessä harrastuksissa.... Ja vaikka mitä muuta... Mutta ne unelmat eivät taida koskaan toteutua. Mitäköhä hittoo mä teen. Kohta koulukin loppuu ja en todennäkösesti nää enään häntä koskaan.
Höpöhöpö... jos oisit oikeesti nuin ihastunut kun mitä annat ymmärtää niin olisit kyllä jo tehnyt jotain. Kunhan höpiset ja ehkä yrität saada pitkää ketjua aikaan.
Itsekin olin nuorena tosi ihastunut ja vaikka olin myös tosi ujo (ja tyttö) niin se ihastumisen tunne antoi kyllä voimaa mennä juttelemaan/kirjoittaa kirje ihastukselle.
- PYÄÄÄÄ!!!! ;)
Joo nytte sitten heiti pyyhkeen kehään. Tuttuni tuntee hänet ja sanoi että sillä on ollut jo 3 kuukautta poikaystävä(kaukosuhde)........... Ja sano että se polttaa myös röökii ja polttavan naisen kanssa en halua olla. ELI SE OLI SIINÄ. OLONI ON HETI PALJON PAREMPI KUN TIEDÄN NYTTEN ETTÄ TÄMÄ ON OHI. Kiitos vaan mielipiteistänne ja mua ei enään täällä todennäkösesti nähhä. Kiitos ja anteeks!!!!
- Einstein33
Ootko varma et tuttus ei valehtele? Välillä kannattaa luottaa vain siihen mitä on itse nähnyt ja keskustellut asianomaisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522