Nyt jo...

naipo

Kirjoitan tätä vasta nyt, vaikka kaikki alkoi jo perjantaina…
Kaarina tuli töistä iltapäivällä. Meillä on ollut vähän haasteita parisuhteen kanssa ja muutaman kerran olenkin mennyt hotelliin yöksi. Nyt Kaarina ilmoitti tullessaan, että asiat muuttuvat.
”Ottaisitko, kulta, paidan pois?” Tottelin ja pian Kaarina oli takanani. ”Saanko sitoa kätesi?” Vastaustani odottamatta hän veti käteni selän taakse ja alkoi sitoa niitä köydellä – noin sentin paksuisella. Pian hän tuli takaisin eteeni ja virnisti: ”Yllätys”. Kaarina otti käsilaukustaan muutaman pakkauksen ja meni avaamaan niitä keittiöön. Seurasin perässä ja näin kaulapannan ja suupallon ja jotain muuta, mitä en nyt tunnistanut. ”Kun nyt kerran olet siinä, niin käypäs polvillesi.” Kaarina kiinnitti kaulapannan mulle ja ketjun sen lenkkiin. ”Nyt olet sitten minun niin kauan, kuin itse päätän. Et mene kaljalle kavereiden kanssa etkä käytä kaukosäädintä.” Kokeilin käsien siteitä ja ne olivat tiukalla – en saa irti. Kaarina veti mut kaulapannasta makuuhuoneeseen ja käski sängyn päälle. Hän riisui housuni pois ja silitti hetken kullia, aloitti sitten riisumaan vaatteitaan kiusoittelevan hitaasti…
Kaarina tuli viereeni ja alkoi silittää rintaani ja vatsaani, suuteli ja vähitellen käsi hakeutui alemmas. Yritin suudella Kaarinan rintoja, mutta sen hän esti sanoen: ”Kielelläsi on kohta muutakin tekemistä”. Hän kävi viereeni selälleen ja kiskoi mut kaulapannasta jalkojensa väliin ja käski nuolemaan. Tunsin, miten Kaarina kiihottui ja myös laukesi nuollessani ja hetken päästä hän jo nousi ylös. Olin itse liukunut sängyltä niin, että jalkani olivat lattialla ja siten polvillani sängyn jalkopäässä. Kaarina käski mun pysyä paikallani ja poistui.
Tultuaan takaisin, Kaarina sitoi silmilleni kankaan ja sanoi nyt laittavansa mulle suukapulan. Hän tunki pallon aika lujalla otteella suuhuni ja kiinnitti hihnan pään takana tiukalle. Hän alkoi sitoa polviani sängyn jalkoihin ja sanoi menevänsä kohta laittamaan ruokaa itselleen. Nyt hän sitoi vielä kyynärpääni yhteen ja siten kiristi käsiäni entisestään. Lopuksi Kaarina kiinnitti köyden ranteideni väliin ja kiristi sen sängyn päätyyn. Käteni nousivat korkealle (tai ainakin siltä tuntui) selän takana ja tämä esti mua nousemasta pois sängyltä. ”Ai, niin. Oli mulla vielä yks juttu.” Tunsin takapuolessa jotain työnnettävän peräreikään. Tuntui oudolta. Se liukui sisään aika helposti ja pian tunsin, että peräsuolessa oli jotain. Sitten kuulin pumppaavaa ääntä ja yhtä aikaa se jokin takapuolessa alkoi paisua. En pystynyt lähtemään karkuun enkä edes rimpuilemaan. Se jokin vaan kasvoi ja alkoi jo painaa kivuliaasti. ”Jos tämä olis nyt tarpeeksi. Menen keittiöön.” Hetken päästä se jokin alkoi väristä sisälläni. Kaarina kävi vielä kerran vieressä ja pumppasi nauraen lisää painetta siihen johonkin. Kipu ja kiihotus alkavat sekoittua.

0

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
        Maailman menoa
        207
        2814
      2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
        Maailman menoa
        167
        2501
      3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
        Ikävä
        106
        1162
      4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
        Ikävä
        66
        968
      5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
        Sinkut
        119
        962
      6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
        Kotimaiset julkkisjuorut
        267
        942
      7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
        Maailman menoa
        317
        909
      8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
        Kuhmo
        20
        899
      9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
        Kaste
        505
        852
      10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
        Haapavesi
        22
        758
      Aihe