Nyt jo...

naipo

Kirjoitan tätä vasta nyt, vaikka kaikki alkoi jo perjantaina…
Kaarina tuli töistä iltapäivällä. Meillä on ollut vähän haasteita parisuhteen kanssa ja muutaman kerran olenkin mennyt hotelliin yöksi. Nyt Kaarina ilmoitti tullessaan, että asiat muuttuvat.
”Ottaisitko, kulta, paidan pois?” Tottelin ja pian Kaarina oli takanani. ”Saanko sitoa kätesi?” Vastaustani odottamatta hän veti käteni selän taakse ja alkoi sitoa niitä köydellä – noin sentin paksuisella. Pian hän tuli takaisin eteeni ja virnisti: ”Yllätys”. Kaarina otti käsilaukustaan muutaman pakkauksen ja meni avaamaan niitä keittiöön. Seurasin perässä ja näin kaulapannan ja suupallon ja jotain muuta, mitä en nyt tunnistanut. ”Kun nyt kerran olet siinä, niin käypäs polvillesi.” Kaarina kiinnitti kaulapannan mulle ja ketjun sen lenkkiin. ”Nyt olet sitten minun niin kauan, kuin itse päätän. Et mene kaljalle kavereiden kanssa etkä käytä kaukosäädintä.” Kokeilin käsien siteitä ja ne olivat tiukalla – en saa irti. Kaarina veti mut kaulapannasta makuuhuoneeseen ja käski sängyn päälle. Hän riisui housuni pois ja silitti hetken kullia, aloitti sitten riisumaan vaatteitaan kiusoittelevan hitaasti…
Kaarina tuli viereeni ja alkoi silittää rintaani ja vatsaani, suuteli ja vähitellen käsi hakeutui alemmas. Yritin suudella Kaarinan rintoja, mutta sen hän esti sanoen: ”Kielelläsi on kohta muutakin tekemistä”. Hän kävi viereeni selälleen ja kiskoi mut kaulapannasta jalkojensa väliin ja käski nuolemaan. Tunsin, miten Kaarina kiihottui ja myös laukesi nuollessani ja hetken päästä hän jo nousi ylös. Olin itse liukunut sängyltä niin, että jalkani olivat lattialla ja siten polvillani sängyn jalkopäässä. Kaarina käski mun pysyä paikallani ja poistui.
Tultuaan takaisin, Kaarina sitoi silmilleni kankaan ja sanoi nyt laittavansa mulle suukapulan. Hän tunki pallon aika lujalla otteella suuhuni ja kiinnitti hihnan pään takana tiukalle. Hän alkoi sitoa polviani sängyn jalkoihin ja sanoi menevänsä kohta laittamaan ruokaa itselleen. Nyt hän sitoi vielä kyynärpääni yhteen ja siten kiristi käsiäni entisestään. Lopuksi Kaarina kiinnitti köyden ranteideni väliin ja kiristi sen sängyn päätyyn. Käteni nousivat korkealle (tai ainakin siltä tuntui) selän takana ja tämä esti mua nousemasta pois sängyltä. ”Ai, niin. Oli mulla vielä yks juttu.” Tunsin takapuolessa jotain työnnettävän peräreikään. Tuntui oudolta. Se liukui sisään aika helposti ja pian tunsin, että peräsuolessa oli jotain. Sitten kuulin pumppaavaa ääntä ja yhtä aikaa se jokin takapuolessa alkoi paisua. En pystynyt lähtemään karkuun enkä edes rimpuilemaan. Se jokin vaan kasvoi ja alkoi jo painaa kivuliaasti. ”Jos tämä olis nyt tarpeeksi. Menen keittiöön.” Hetken päästä se jokin alkoi väristä sisälläni. Kaarina kävi vielä kerran vieressä ja pumppasi nauraen lisää painetta siihen johonkin. Kipu ja kiihotus alkavat sekoittua.

0

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
        Maailman menoa
        144
        3641
      2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
        Ikävä
        72
        2206
      3. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
        Maailman menoa
        64
        1938
      4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
        Maailman menoa
        97
        1911
      5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
        Ikävä
        19
        1869
      6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
        Maailman menoa
        9
        1714
      7. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
        Maailman menoa
        17
        1581
      8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
        Ikävä
        79
        1564
      9. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
        Ikävä
        11
        1370
      10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
        Lieksa
        125
        1353
      Aihe