Millaisia suunnitelmia teillä on kesäksi?
Mä ootan aina keväiin kesää ihan sairaan paljon ja mulla on kauheesti suunnitelmia, mutta sitten syksyllä musta tuntuu, etten tehnyt mitään järkevää. Tänä kesänä haluan nauttia siitä ihan oikeasti. Ollaan päätetty mun kaverin kanssa, et mennään joka päivä torille ostaa jäätelöä, pyöräillään täältä Lintsille (50km) ja mennään veneilemään mun kaverin veneellä.
Oon yleensä viettänyt kesät perheen kanssa matkustaessa pois Suomesta, mut nyt tänä kesänä haluan olla kerrankin vaan Suomessa ja kavereitten kanssa.
suunnitelmia kesäksi
6
88
Vastaukset
- fullybooked
Noo, heit kesän aluks 1,5vko ripari Lapissa,sit meille tulee juhannuksen jälkeen Ranskasta luokalle vieraita, Ruotsissaki ois idea käydä ja kesän lopulla Eglantiin leirille. Ja tiettymökille. Et eipä kauaa tuu kotona vietettyä kesällä :D
Kesällä varmaankin Scotlantiin Airsoftaamaan... Sitten viettää aikaa Karaten parissa ja kavereitten kanssa töitä.....
- alonergirl
Kavereiden kans, mökillä ja ruisrock, rock the beach ja meripäivät.
ja partioleirit tottakai :) luultavasti oon suurimman osan kesästä yksin, niinku aina, mut ku siihe on tottunu ni yksinolo on ihan kivaaki välil. :) - 3616afar
Kesällä olen köyhä.
- ilmastaviinaasaatana
Kesä tulee menee terassilla nauttien :)
- mukko
Oon aikalailla mökilläkoko kesän joka on lähellä kotikaupunkia niin sinne on hyvä kutsuu kavereit.Sitten ehkä jossain vaiheessa kesää ulkomaille viikoksi.Huvipuistoja on myös kiva kierrellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419