Millaisia suunnitelmia teillä on kesäksi?
Mä ootan aina keväiin kesää ihan sairaan paljon ja mulla on kauheesti suunnitelmia, mutta sitten syksyllä musta tuntuu, etten tehnyt mitään järkevää. Tänä kesänä haluan nauttia siitä ihan oikeasti. Ollaan päätetty mun kaverin kanssa, et mennään joka päivä torille ostaa jäätelöä, pyöräillään täältä Lintsille (50km) ja mennään veneilemään mun kaverin veneellä.
Oon yleensä viettänyt kesät perheen kanssa matkustaessa pois Suomesta, mut nyt tänä kesänä haluan olla kerrankin vaan Suomessa ja kavereitten kanssa.
suunnitelmia kesäksi
6
82
Vastaukset
- fullybooked
Noo, heit kesän aluks 1,5vko ripari Lapissa,sit meille tulee juhannuksen jälkeen Ranskasta luokalle vieraita, Ruotsissaki ois idea käydä ja kesän lopulla Eglantiin leirille. Ja tiettymökille. Et eipä kauaa tuu kotona vietettyä kesällä :D
Kesällä varmaankin Scotlantiin Airsoftaamaan... Sitten viettää aikaa Karaten parissa ja kavereitten kanssa töitä.....
- alonergirl
Kavereiden kans, mökillä ja ruisrock, rock the beach ja meripäivät.
ja partioleirit tottakai :) luultavasti oon suurimman osan kesästä yksin, niinku aina, mut ku siihe on tottunu ni yksinolo on ihan kivaaki välil. :) - 3616afar
Kesällä olen köyhä.
- ilmastaviinaasaatana
Kesä tulee menee terassilla nauttien :)
- mukko
Oon aikalailla mökilläkoko kesän joka on lähellä kotikaupunkia niin sinne on hyvä kutsuu kavereit.Sitten ehkä jossain vaiheessa kesää ulkomaille viikoksi.Huvipuistoja on myös kiva kierrellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910