Millaisia suunnitelmia teillä on kesäksi?
Mä ootan aina keväiin kesää ihan sairaan paljon ja mulla on kauheesti suunnitelmia, mutta sitten syksyllä musta tuntuu, etten tehnyt mitään järkevää. Tänä kesänä haluan nauttia siitä ihan oikeasti. Ollaan päätetty mun kaverin kanssa, et mennään joka päivä torille ostaa jäätelöä, pyöräillään täältä Lintsille (50km) ja mennään veneilemään mun kaverin veneellä.
Oon yleensä viettänyt kesät perheen kanssa matkustaessa pois Suomesta, mut nyt tänä kesänä haluan olla kerrankin vaan Suomessa ja kavereitten kanssa.
suunnitelmia kesäksi
6
74
Vastaukset
- fullybooked
Noo, heit kesän aluks 1,5vko ripari Lapissa,sit meille tulee juhannuksen jälkeen Ranskasta luokalle vieraita, Ruotsissaki ois idea käydä ja kesän lopulla Eglantiin leirille. Ja tiettymökille. Et eipä kauaa tuu kotona vietettyä kesällä :D
Kesällä varmaankin Scotlantiin Airsoftaamaan... Sitten viettää aikaa Karaten parissa ja kavereitten kanssa töitä.....
- alonergirl
Kavereiden kans, mökillä ja ruisrock, rock the beach ja meripäivät.
ja partioleirit tottakai :) luultavasti oon suurimman osan kesästä yksin, niinku aina, mut ku siihe on tottunu ni yksinolo on ihan kivaaki välil. :) - 3616afar
Kesällä olen köyhä.
- ilmastaviinaasaatana
Kesä tulee menee terassilla nauttien :)
- mukko
Oon aikalailla mökilläkoko kesän joka on lähellä kotikaupunkia niin sinne on hyvä kutsuu kavereit.Sitten ehkä jossain vaiheessa kesää ulkomaille viikoksi.Huvipuistoja on myös kiva kierrellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2265520NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1325074Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284878Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1272136- 4041827
Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova411699HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a901687Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann141617- 931343
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3801317