Costa Blancan rannat

Alicante

Costa Blancassa/Alicant ovat Espanjan upeimmat rannat. Rantojen lisäksi nähtävää on pienissä kylissä, Alicanten kaupungissa, Elchessä etc. Perheille on tarjolla huvipuistoja/vesipuistoja. Hinnat edullisemmat kuin Costa del Solilla, laadukkaampaa ja ystävällisempää. Kannattaa mennä tutustumaan.

6

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä on

      Joo, ihan samaa mieltä ja säät ovat paremmat kuin Costa del solilla. Viime keväänä siellä satoi, kun Torreviejassa paistateltiin auringossa.
      Tosin itse Torrevieja on tylsä kaupunki ja koiranpaskoja täynnä :(

      • 26-v

        Mitä vaadit?

        On erikseen musiikki- kulttuuri- ja teatteritalot joissa on jatkuvasti vaihtelevat ohjelmat.
        On baareja ja discoja.
        On eri tyyppisiä ja tasoisia ravintoloita.
        On eri tyyppisiä yleisö- ja katutapahtumia.
        On suurempia fiestoja. Esimerkiksi lähestyvä toukokuun viikko jolloin keskustassa on keskenään kilpaileva telttaravintolakylä, yleisön flamencoharrastusta, ilotulitus, yleisökonsertteja joukossa aina joku tasokkaampikin, eri tyyppisiä hevosesityksiä.
        Elementtirakenteisella toroareenalla söhivät hengiltä useita härkiä, jos kiinnostaa.
        Vastustajat voivat liittyä protestoijien joukkoon.

        Jne. jne. jne.

        Koiranpaskoja täynnä?
        Ainakin lähikatumme ajetaan joka aamu koneilla pesten ja harjaten.
        Jätekeräyspaikat pestään painepesureilla.

        En osaa valittaa. Tietysti jos menee laitakaupungille niin niitä paskojakin joskus näkee.

        Tutustu paikkaan tai kerro mitä puuttuu!


    • Hyvä on !!!

      No tylsä mikä tylsä.
      -baarit ja diskot samanlaisia kuin muualla
      -ravintolat erityyppisiä ja -tasoisia kuin muualla
      - yleisö- ja katutapahtumat samanlaisia kuin muualla, perjantaimarkkinat, niin mitä erikoista niissä on !!!
      - toukokuun fiesta, ihan hyvä mutta se kun on se toukokuun viikko vain.
      - vesipuistokin aukeaa vasta kesäkuussa joskus
      - oikeat härkätaistelut ovat Valenciassa
      - minulla oli atico keskustassa eikä sitä Callea pesty joka aamu. Lenkillä aallonmurtajalle sai aina varoa paskoja, myös aallonmurtajalla.
      Eihän sieltä puuttunut mitään, kärjistetysti sanottuna, mutta kun nuo samat fasiliteetit löytyvät joka paikasta.
      Minä käyn eri paikoissa ja maissa tutustumassa maan kulttuuriin ja nähtävyyksiin, pelkkä suolajärven olemassaolo ajan pitkään alkaa kyllästyttää.
      Ei millään pahalla, mutta aikansa kutakin.
      Miksi Torrea sinun mielestäsi ei saa kritisoida, ihmettelen...
      Mutta kun se vaan oli minusta tylsä niin aticoa ei enää ole minulla, luojan kiitos

      • 26-v

        Toki saa kritisoida mutta miksi siellä pitäisi olla jotain ainutlaatuisen erikoista keikkeen muuhun verrattuna?

        Eri maista voisin mainita, että olemme käyneet lomamatkoilla 4:ssä maanosassa, yli 50:ssä valtiossa, liikkuneet omalla autolla Skandinavian ja Suomen ulkopuolella noin 160000km.
        Kaikkeen on aikaa mennyt yhteensä noin 4,5-vuotta.

        Kaikesta huolimatta Torreviejan asuntomme on toiminut hyvänä tukikohtana keväisin ja syksyisin pian 27:n vuoden ajan.
        Väliin mahtui 3,5:n vuoden jakso jolloin sekä työesteiden, että ahneuden vuoksi pidimme sen vuokrattuna.

        Sinulla on varmaan syysi pettymykseesi. Sitähän sattuu.

        Ps. Paseo Juan Aparicio pesuharjataan joka aamu! Aallonmurtajalla en ole nähnyt koiranpaskoja.


      • Ritva49
        26-v kirjoitti:

        Toki saa kritisoida mutta miksi siellä pitäisi olla jotain ainutlaatuisen erikoista keikkeen muuhun verrattuna?

        Eri maista voisin mainita, että olemme käyneet lomamatkoilla 4:ssä maanosassa, yli 50:ssä valtiossa, liikkuneet omalla autolla Skandinavian ja Suomen ulkopuolella noin 160000km.
        Kaikkeen on aikaa mennyt yhteensä noin 4,5-vuotta.

        Kaikesta huolimatta Torreviejan asuntomme on toiminut hyvänä tukikohtana keväisin ja syksyisin pian 27:n vuoden ajan.
        Väliin mahtui 3,5:n vuoden jakso jolloin sekä työesteiden, että ahneuden vuoksi pidimme sen vuokrattuna.

        Sinulla on varmaan syysi pettymykseesi. Sitähän sattuu.

        Ps. Paseo Juan Aparicio pesuharjataan joka aamu! Aallonmurtajalla en ole nähnyt koiranpaskoja.

        Kyllä kaikilla paikoilla on omat viehätyksensä yms yms. itse olemme jo kuudetta vuotta viettämässä lomiamme Torreviejassa. Ja täysin ihastuneet paikkaan. On tullu käytyä muissakin maissa....ja maanosissa. Mutta tää vaan on meidän paikka, toinen koti!!


      • Ritva49 kirjoitti:

        Kyllä kaikilla paikoilla on omat viehätyksensä yms yms. itse olemme jo kuudetta vuotta viettämässä lomiamme Torreviejassa. Ja täysin ihastuneet paikkaan. On tullu käytyä muissakin maissa....ja maanosissa. Mutta tää vaan on meidän paikka, toinen koti!!

        Minustakin ihan hyvä paikka ja on siellä valinnan varaa. Joka kaupunkiin mahtuu monenlaista paikka, ihan täällä Suomessakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe