Costa Blancan rannat

Alicante

Costa Blancassa/Alicant ovat Espanjan upeimmat rannat. Rantojen lisäksi nähtävää on pienissä kylissä, Alicanten kaupungissa, Elchessä etc. Perheille on tarjolla huvipuistoja/vesipuistoja. Hinnat edullisemmat kuin Costa del Solilla, laadukkaampaa ja ystävällisempää. Kannattaa mennä tutustumaan.

6

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä on

      Joo, ihan samaa mieltä ja säät ovat paremmat kuin Costa del solilla. Viime keväänä siellä satoi, kun Torreviejassa paistateltiin auringossa.
      Tosin itse Torrevieja on tylsä kaupunki ja koiranpaskoja täynnä :(

      • 26-v

        Mitä vaadit?

        On erikseen musiikki- kulttuuri- ja teatteritalot joissa on jatkuvasti vaihtelevat ohjelmat.
        On baareja ja discoja.
        On eri tyyppisiä ja tasoisia ravintoloita.
        On eri tyyppisiä yleisö- ja katutapahtumia.
        On suurempia fiestoja. Esimerkiksi lähestyvä toukokuun viikko jolloin keskustassa on keskenään kilpaileva telttaravintolakylä, yleisön flamencoharrastusta, ilotulitus, yleisökonsertteja joukossa aina joku tasokkaampikin, eri tyyppisiä hevosesityksiä.
        Elementtirakenteisella toroareenalla söhivät hengiltä useita härkiä, jos kiinnostaa.
        Vastustajat voivat liittyä protestoijien joukkoon.

        Jne. jne. jne.

        Koiranpaskoja täynnä?
        Ainakin lähikatumme ajetaan joka aamu koneilla pesten ja harjaten.
        Jätekeräyspaikat pestään painepesureilla.

        En osaa valittaa. Tietysti jos menee laitakaupungille niin niitä paskojakin joskus näkee.

        Tutustu paikkaan tai kerro mitä puuttuu!


    • Hyvä on !!!

      No tylsä mikä tylsä.
      -baarit ja diskot samanlaisia kuin muualla
      -ravintolat erityyppisiä ja -tasoisia kuin muualla
      - yleisö- ja katutapahtumat samanlaisia kuin muualla, perjantaimarkkinat, niin mitä erikoista niissä on !!!
      - toukokuun fiesta, ihan hyvä mutta se kun on se toukokuun viikko vain.
      - vesipuistokin aukeaa vasta kesäkuussa joskus
      - oikeat härkätaistelut ovat Valenciassa
      - minulla oli atico keskustassa eikä sitä Callea pesty joka aamu. Lenkillä aallonmurtajalle sai aina varoa paskoja, myös aallonmurtajalla.
      Eihän sieltä puuttunut mitään, kärjistetysti sanottuna, mutta kun nuo samat fasiliteetit löytyvät joka paikasta.
      Minä käyn eri paikoissa ja maissa tutustumassa maan kulttuuriin ja nähtävyyksiin, pelkkä suolajärven olemassaolo ajan pitkään alkaa kyllästyttää.
      Ei millään pahalla, mutta aikansa kutakin.
      Miksi Torrea sinun mielestäsi ei saa kritisoida, ihmettelen...
      Mutta kun se vaan oli minusta tylsä niin aticoa ei enää ole minulla, luojan kiitos

      • 26-v

        Toki saa kritisoida mutta miksi siellä pitäisi olla jotain ainutlaatuisen erikoista keikkeen muuhun verrattuna?

        Eri maista voisin mainita, että olemme käyneet lomamatkoilla 4:ssä maanosassa, yli 50:ssä valtiossa, liikkuneet omalla autolla Skandinavian ja Suomen ulkopuolella noin 160000km.
        Kaikkeen on aikaa mennyt yhteensä noin 4,5-vuotta.

        Kaikesta huolimatta Torreviejan asuntomme on toiminut hyvänä tukikohtana keväisin ja syksyisin pian 27:n vuoden ajan.
        Väliin mahtui 3,5:n vuoden jakso jolloin sekä työesteiden, että ahneuden vuoksi pidimme sen vuokrattuna.

        Sinulla on varmaan syysi pettymykseesi. Sitähän sattuu.

        Ps. Paseo Juan Aparicio pesuharjataan joka aamu! Aallonmurtajalla en ole nähnyt koiranpaskoja.


      • Ritva49
        26-v kirjoitti:

        Toki saa kritisoida mutta miksi siellä pitäisi olla jotain ainutlaatuisen erikoista keikkeen muuhun verrattuna?

        Eri maista voisin mainita, että olemme käyneet lomamatkoilla 4:ssä maanosassa, yli 50:ssä valtiossa, liikkuneet omalla autolla Skandinavian ja Suomen ulkopuolella noin 160000km.
        Kaikkeen on aikaa mennyt yhteensä noin 4,5-vuotta.

        Kaikesta huolimatta Torreviejan asuntomme on toiminut hyvänä tukikohtana keväisin ja syksyisin pian 27:n vuoden ajan.
        Väliin mahtui 3,5:n vuoden jakso jolloin sekä työesteiden, että ahneuden vuoksi pidimme sen vuokrattuna.

        Sinulla on varmaan syysi pettymykseesi. Sitähän sattuu.

        Ps. Paseo Juan Aparicio pesuharjataan joka aamu! Aallonmurtajalla en ole nähnyt koiranpaskoja.

        Kyllä kaikilla paikoilla on omat viehätyksensä yms yms. itse olemme jo kuudetta vuotta viettämässä lomiamme Torreviejassa. Ja täysin ihastuneet paikkaan. On tullu käytyä muissakin maissa....ja maanosissa. Mutta tää vaan on meidän paikka, toinen koti!!


      • Ritva49 kirjoitti:

        Kyllä kaikilla paikoilla on omat viehätyksensä yms yms. itse olemme jo kuudetta vuotta viettämässä lomiamme Torreviejassa. Ja täysin ihastuneet paikkaan. On tullu käytyä muissakin maissa....ja maanosissa. Mutta tää vaan on meidän paikka, toinen koti!!

        Minustakin ihan hyvä paikka ja on siellä valinnan varaa. Joka kaupunkiin mahtuu monenlaista paikka, ihan täällä Suomessakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe