ootteko tilannut kyseisestä firmasta mitään...etenkin
kiinnostaa pitääkö toimitusajat?...kun lukee että varastosta heti.
www.km-parts.fi kokemuksia?
14
7233
Vastaukset
- mersullapääsee
moro.itse tilasin aikanaan mersun w212 amg look maskisarjan.tuli matkahuollolla seuraavaksi päiväksi.osat meni paikoilleen hienosti.tähden korvaava lätkä tuli mb:een omassa paketissa elli ei ollut made in pingpong.
- meseautoilija
viime viikolla hain paikan päältä w204 korisarjan. "Liiketilat" tehty vanhaan navettaan mutta sillähän ei väliä jos homma pelaa. Palvelu oli ystävällistä ja tavaraa varmasti joka lähtöön. Näkemäni perusteella uskon että kaikki löytyy mitä kaveri netissä kauppaa. 10
- lifemocker
ihan ekana kannattaa katsoa paljon samat osat maksaisi ulkomailla, että kannattaako suomesta alkaa ostamaan kalliimmalla
- RiiJuu
Tilasin Qashqain tuuliohjaimet sivulaseihin. Kuljettajan oveen laittaessa muovi meni säpäleiksi. Pyysin uutta tilalle. Lähetti laskun kanssa. Kyseessä oli valmistusvirheinen satsi joista etuovien muovit hajosivat. Myyjältä/omistajalta ylimielinen suhtautuminen. Päätin ostaa vastaavat suoraan Nissanilta. Ne liimattiin tarralla kromilistan päälle ja hyvin toimii. En suosittele ainakaan Nissan Qashqain tuulihjaimiksi Heko-heikkoja.
- Anonyymi
En suosittele . Myyvät osia mitkä eivät sovi. Ja palautuksen maksaa asiakas.Hyvää asiakas palvelua .Itse en osta kyseisetä firmasta mitään.
- Anonyymi
Mitä tilaat vääränlaisia osia esim Mersuja on nykyään kaiken maailman idiooteilla jotka eivät edes korimallia tiedä kun menevät varaosia ostamaan.
- Anonyymi
Ensin soitin ja varmistin että Kia ja Mb tarvikkeet olisi paikan päällä ja varmistus soitto tuli ja ei muuta kun retkipäivä paikan päälle.Palvelu oli 110 % ja hinta saatiin kohdilleen.Ainakin meidän kohdalla homma toimi ja jatkossa käytän kyseisiä palveluja.Jkl poppoo mäyräkoirat.
- Anonyymi
Tarkoottaa sitä esitoimitusta eli varastosta myynti ja pakkauspöydälle, toisinsanoen myy enemmän kuin toimittaa. Tämä selvä pakkausraakkaus.
- Anonyymi
Netistä katselin kamppeet mitä tarvin ja soitin onko varastossa ja sain tiedon että on ,ei voi muuta kun ihmetellä.näitä pr pöllöjä jotka mollaa oikeita yrittäjiä.
- Anonyymi
Hiluxsii tilasin lavakaaren ja puskurin suojaputken. Osat tuli seuraavana aamuna ja ihan ookoot asentaa, noissa ny aina pientä askarteluun. Voin suositella
- Anonyymi
Nopea toimitus mutta kallis.
- Anonyymi
Kallis on, mutta nopeat toimitukset.
Esim tämä km partsilla 269e kun sama täällä 155e
Tosin kesti viikon tulla…
https://www.tuontiosa.fi/maasturi/mb-ml-w166-gt-r-maski-black - Anonyymi
Tämäkin edullinen https://www.garage-shop.fi/
Piti tulla kommentoimaan, että tuota KM-Parts :ia en suosittele kyllä kenellekkään! Tilasin sieltä kromi listat Nissan qashqaihini. Googleen nissan qashqai kynnyslistat ja sieltä ekana kuva hienoista listoista qasqai tekstillä 79€ ja tilaukseen. Lopulta mulle tuli listat ilman sitä tekstiä samaan 79€:n hintaan. Laitoin palautetta asiasta johon mulle vastattiin, että mistä oon löytänyt tuollaisen myyntilmoituksen ja ei oo ollut enää vuosiin tekstillisiä tarjolla ja olis pitänyt tajuta kun lisäsin ostoskoriin! No eipä tullu siinä kohtaa mieleen kun tuollaisia Googlesta heidän sivustoltaan tarjottiin! No selitin tilanteen, että ei nyt kyllä tullut mieleen, etten saa sitä mitä tilasin kerta heidän sivuston mainos ja hintakin vielä olis ollut sama vaikka mulle tulleet oli ihan pilipali listat. No sitten tuli vastaus, että kun virhe ei ole heidän niin omaan piikkiin palautus! Joo jep mäkö sen kuvan sinne nettiin olen ladannut ja unohtanut?!, olisin tämän palautuksen omaan piikkiin hyväksynytkin jos olis tullut jonkun sortin pahoittelu virheellisesti nettiin jäädystä kuvasta jne eikä mua syyttäen heidän virheestä, mutta asiakaspalvelu sen verran karhiaa, että en kyllä itse asiakaspalvelijana hyväksy! Tässä firmassa ei kohtaa laatu eikä asiakaspalvelu millään tavalla. Paikalliselta nyrkki pajaltakin olis saanut parempaa laatua. Maksoin sitten vajaan 200€, että sain toisaalta tekstilliset listat ja laatukin oli heti 100x parempaa ja asiakaspalvelukin olis varmaan ollut heittämällä parempaa, mutta onneksi tämän toisen firman kanssa sai sitä mitä netissä tarjosivat eikä tarvinnut turvautua asiakaspalveluun. 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872