2 näytönohjainta

apuatarvitsevava

voiko siis tietokoneeseen liittää toinen erimerkkinen näytönohjain siis esim: asus Gforce gtx 660 ja radeon x600

14

5665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vvvvvvfhjjdf

No ei todellakaan voi :D tarvitset 2 samanlaista näyttistä jotka tukevat SLI mahdollisuutta emolevyn pitää myös olla sopiva

• GamerzFi

Voiko pöytäkoneeseen liittää nämä näytönohjaimet:

MSI GeForce GTX 750 Ti

Asus GTX750TI

• fdsafdsa

Kyllä voi asentaa, mutta eivät toimi sitten SLI/Crossfiressä.

• apuatarvitsevava
    • asiantuntija2

Kyllä voit.Muistat vaan tilata SLI sillan samalla.

• apuatarvitsevava

eli toimii noilla minun esimerkki näyttikset yhdessä vai sli kanssa

• GTX 660 ja Radeon X600 eivät toimi SLI-tilassa. Mikäli halutaan käyttää SLI-tilaa(nvidian ohjaimet) tai CrossFire (ATI), niin korttien pitää olla samanlaisia. Eli esim. 2x GTX660 piirillä olevia kortteja, ja mieluummin vielä saman valmistajan. Sama pätee CrossFire kytkentään, esim 2x Radeon HD 7770 yhdistelmä.

• hemmmmmmmm

Kyllä toimivat sli tilassa.Nykyää sli sillat on niin edistyneitä että melkein mitkätahansa näytönohjaimet toimivat keskenään.Eli muista tilata sli silta jos sinulle ei tule sitä uuden näytönohjaimen kanssa.

• myyräbkkkkkkk
        pmtm81 kirjoitti:

GTX 660 ja Radeon X600 eivät toimi SLI-tilassa. Mikäli halutaan käyttää SLI-tilaa(nvidian ohjaimet) tai CrossFire (ATI), niin korttien pitää olla samanlaisia. Eli esim. 2x GTX660 piirillä olevia kortteja, ja mieluummin vielä saman valmistajan. Sama pätee CrossFire kytkentään, esim 2x Radeon HD 7770 yhdistelmä.

Ei pidä paikkaansa.Minulla on koneessa gtx 680 ja 6990 hd sillattuna ja hyvin toimii.Sli sillalla voi liittää melkeen kaikki ohjaimet yhteen.

• joona111kk

Jaa ei voi vai????kyllä mulla on ainakin atin ja nvidian kortit sli:nä mun koneessa kiinni!!ja melkeen kaikki pelit toimii max asetuksilla!!!

• Pyyhis

Nyt pitää kyseenalaistaa. Amd:lla ja nvidialla täysin eri arkkitehtuurit ja ajurit. Miten hemmetissä radeon voi muka toimia nvidian ajurilla? Oletko katsonut nvidian ohjauspaneelista, että sli on toiminnassa? Tehokkaalla näyttiksellä sli voi olla pois päältä eikä eroa välttämättä huomaa joissain peleissä. Laita kuvakaappaus nvidian ohjauspaneelista, jossa näkyy että radeon ja nvidia pelaavat yhteen vaikka aijjaa.comiin niin sitten uskon, en ennen.

• Anonyymi
        Pyyhis kirjoitti:

Nyt pitää kyseenalaistaa. Amd:lla ja nvidialla täysin eri arkkitehtuurit ja ajurit. Miten hemmetissä radeon voi muka toimia nvidian ajurilla? Oletko katsonut nvidian ohjauspaneelista, että sli on toiminnassa? Tehokkaalla näyttiksellä sli voi olla pois päältä eikä eroa välttämättä huomaa joissain peleissä. Laita kuvakaappaus nvidian ohjauspaneelista, jossa näkyy että radeon ja nvidia pelaavat yhteen vaikka aijjaa.comiin niin sitten uskon, en ennen.

Testasin väitteen että Radon ja Nvidia toimii samassa koneessa. No Nvidia ei enää toimi meni Bios sekaisin, joten ei toimi.

• ehkänäin?

Nvidia ja Ati saattavat toimia sillattuna tilassa mutta suositeltavaa että näyttikset ovat samanlaiset jos haluat maksimoida näytönohjaimista saatavan tehon pelaamiseen.

• Anonyymi

Voi, mutta windows ei ainakaan tajua kuin toista. Fedoran sain käytään molempia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2876
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1847
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1830
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1434
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1370
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1268
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1255
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1189
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1038
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      98
      1016
    Aihe