Ruplat?

tonttu*

Hei
Kannattaako vaihtaa Suomen puolella ruplat Forexissa vai vasta Vaalimaan toisella puolen tai vasta Pietarissa hotelissa?
Kiitos vastauksestasi.

11

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeasti vaan!

      Pietarin metron synkimmässä nurkassa lymyävien tyyppien luokse kannattaa mennä lompsa levällään vaihtamaan rahaa. Vaihdossa saat ruplien sijaan mustelmia ja pari puukolla tökättyä verta vuotavaa reikää satunnaisiin paikkoihin ympäri kehoa.

    • Pietarin kevät

      Itse vaihdoin Forexilla. Itse en osaa venäjää, minkä vuoksi päätin vaihtaa ennen matkaa.

    • Harmony^

      Itse olen vaihtanu eurot rupliksi yleensä rajan jälkeen jossain kaupassa, yleensä parhain kurssi, mut pieni riski väärennöksille.

    • Vaihda heti

      rajanylityksen jälkeen Viipurin Veikoissa. Omistaja pyörittää siinä putiikin ohessa pankkia. Rahanvaihto onnistuu vaikka pankki ei olisi edes auki. Ihan luotettava mesta, ja kurssikin ihan kohtuulinen. Ainakin meille vakkarikävijöille.

      • VÄLTÄ !!!

        Ainoa varma kurssi tuossa rosvopesässä on konkurssi.


      • Olisi tosi
        VÄLTÄ !!! kirjoitti:

        Ainoa varma kurssi tuossa rosvopesässä on konkurssi.

        mielenkiintoista kuulla minkälaisiin kokemuksiin mielipiteesi perustat. Jokainenhan voi heitellä ilmaan Seppo Räty-tyyliin kommentteja 'Saksa on p***a maa' , kääntää selän ja kävellä pois tilanteesta, mutta jotta muut ymmärtäisivät miksi näin on, niin perusteluja, please.


      • Niinpäniin....
        Olisi tosi kirjoitti:

        mielenkiintoista kuulla minkälaisiin kokemuksiin mielipiteesi perustat. Jokainenhan voi heitellä ilmaan Seppo Räty-tyyliin kommentteja 'Saksa on p***a maa' , kääntää selän ja kävellä pois tilanteesta, mutta jotta muut ymmärtäisivät miksi näin on, niin perusteluja, please.

        Itse olen vaihtanut Viipurin Veikoissa ruplia vaikka kuin monta kertaa. Kertaakaan ei ole huijattu.
        Tuollaisia viestejä kuin VÄLTÄ!!! klo 09:16 laittavat ilmeiseti tyypit, jotka eivät ole vaihtaneet paikassa rahaa koskaan. Ovatko yleensäkään edes koskaan Venäjällä käyneet???


      • Sama juttu
        Niinpäniin.... kirjoitti:

        Itse olen vaihtanut Viipurin Veikoissa ruplia vaikka kuin monta kertaa. Kertaakaan ei ole huijattu.
        Tuollaisia viestejä kuin VÄLTÄ!!! klo 09:16 laittavat ilmeiseti tyypit, jotka eivät ole vaihtaneet paikassa rahaa koskaan. Ovatko yleensäkään edes koskaan Venäjällä käyneet???

        Usean vuoden ajan olen Viipurin Veikoissa ruplat vaihtanut, eikä ole ollut valittamista. Viipurissa sen sijaan olen onnistunut saamaan väärennettyjä seteleitä rahanvaihtopisteestä.


      • sirppi ja vasara
        Sama juttu kirjoitti:

        Usean vuoden ajan olen Viipurin Veikoissa ruplat vaihtanut, eikä ole ollut valittamista. Viipurissa sen sijaan olen onnistunut saamaan väärennettyjä seteleitä rahanvaihtopisteestä.

        Sama sälli vastailee itselleen tietäväisenä.


      • Veikkasit niin
        sirppi ja vasara kirjoitti:

        Sama sälli vastailee itselleen tietäväisenä.

        pieleen! Ensinäkään ei ole tapana vastailla itsekseen. Ja toisekseen olen nainen, joten ei tuo sälliksi nimittelykään ihan nappaa :)


      • Veli V-läinen
        Veikkasit niin kirjoitti:

        pieleen! Ensinäkään ei ole tapana vastailla itsekseen. Ja toisekseen olen nainen, joten ei tuo sälliksi nimittelykään ihan nappaa :)

        "Aina oon vaihtanu Mogadishussa ja hyvin on menny, ei ongelmia ja aina on saanu jopa vähän enempi, kuin mistä oon maksanu"

        "Viipurin veikot kuulemma vielä parempi"

        "Kyllä nyt voit jo luottaa!"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe