M: ajopuku XXL

perttim2

0

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tapio Suominen on kuollut

        Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
        Maailman menoa
        92
        8089
      2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

        Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
        Maailman menoa
        68
        2412
      3. J mies jos vain vielä voit

        Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
        Ikävä
        20
        1363
      4. Nainen haluaisitko

        Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
        Sinkut
        51
        1262
      5. Tapio suominen

        Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
        Ikävä
        32
        1064
      6. Niin hyvä olo on

        kiitos, että olet tullut elämääni 🫂. Sä oot ylivoimainen. Mulla ei ole kiire mihinkään, tässä ja nyt on niin hyvä olla.
        Ikävä
        21
        953
      7. Mitä toivot

        Tämän hetkiseen tilanteeseen?
        Ikävä
        85
        944
      8. Olipa outo uni

        Näin unta sinusta. Istuin sun auton takapenkillä ja mökötin. Sanoit muru älä nyt viitsi olla tuollainen lellipentu ja m
        Ikävä
        43
        858
      9. Nyt hylkään ajatuksen

        Ei siinä ollut mitään se oli vain minun harhakuvitelmaa. Yritän unohtaa sinut. Minä en halua pettyä tässä asiassa. Heitä
        Tunteet
        50
        856
      10. Trump johtaa Harrisia miltei kaikissa uusimmissa tehdyissä mielipidekyselyissä !!!

        Silti Suomen lehdistö kusettaa kansaa ja julkistaa vain yhden mielipidekyselyn tuloksen, jossa Harris poikkeuksellisesti
        Maailman menoa
        19
        751
      Aihe