Ihanaa kevättä kaikille

Talvi meni ja lumet sulaa ja minä ainakin odotan innolla kun pääsee laittamaa puutarhaa. Mitä te muut odotatte keväältä ?

Ah ja lenkkimaastot kutsuu myös. Koko talvi hikoiltu Verdessä.

13

863

Vastaukset

• aallokko kutsuu

Minä odottelen että jäät lähtis ja sais veneen vesille. Purjehdus on parasta mitä voi harrastaa housut jalassa, tavataan sanoa.

• ilman venettä

Millanen vene sulla on ? Mottori vai purje sellainen...?

• Scylla.
        ilman venettä kirjoitti:

Millanen vene sulla on ? Mottori vai purje sellainen...?

Kyllä se etupäässä räteillä kulkee. Ei moottoriveneissäkään mitään vikaa ole, makuasia.

• Mä luulen

Että ISÄ haluaa olla ehdotomasti mukana

• västäräkistä vähän

Kuulin ystävältäni että Askolassa hän on tänään nähnyt västäräkin!Tietenkin myös kurkia ja joutsenia.

• kevät tulee

Näin tänään fasaanin hautausmaan lähellä,en ole koskaan nähnyt fasaania kaupungissa,maaseudulla kylläkin!

• bongari.

Viime yö oli varsin vilkas lintujen muutto yö. Tänään voit bongata jo taas uusia lajeja.
        Onnea tarkkailuun.

• se on kevättä nyt

Askolassa nähty sinivuokkoja!!!

• Orkidea 55

Ihanaa Kevättä Porvoolaiset.......Luonto herää pikkuhiljaa...Ihanaa

• heleätä helatorstait

Täällä puhutaan keväästä, nauti siitä ja unohda vihakirjoitukset. Sinulle tulee itsellekin parempi olo.

• täydellistä
        heleätä helatorstait kirjoitti:

Täällä puhutaan keväästä, nauti siitä ja unohda vihakirjoitukset. Sinulle tulee itsellekin parempi olo.

Aamulenkillä käki kukkui kuin viimeistäpäivää, kirjosieppojenkin laulu soi kauniina, peipot ovat jo vähän hiljentäneet konserttiaan. Jäniksen poikanen pisteli emännän kukkia napaansa hyvällä ruokahalulla, jussin onneksi emäntä nukkui vielä.

• käen kukunta
        täydellistä kirjoitti:

Aamulenkillä käki kukkui kuin viimeistäpäivää, kirjosieppojenkin laulu soi kauniina, peipot ovat jo vähän hiljentäneet konserttiaan. Jäniksen poikanen pisteli emännän kukkia napaansa hyvällä ruokahalulla, jussin onneksi emäntä nukkui vielä.

Kun huomenna tai tulevaisuudessa käyt aamulenkillä niin kerro mistä ILMANSUUNNASTA kuulit käen kukkuvan?(pidän käen kukunnasta,kateellinen Sinulle!)Västan gök?

• kevään ihmeitä
        käen kukunta kirjoitti:

Kun huomenna tai tulevaisuudessa käyt aamulenkillä niin kerro mistä ILMANSUUNNASTA kuulit käen kukkuvan?(pidän käen kukunnasta,kateellinen Sinulle!)Västan gök?

Pistittekö merkille miten paljon koivun hiirenkorvat suurenivat tämän päivän aikana? Uskomatonta miten paljon yöllinen sade ja lämpö sai aikaan luonnossa.

Ketjusta on poistettu 1292 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1653
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      425
      1057
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      972
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      699
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe