Mä en nyt tiedä yhtään, mitä mä teen.. Mä olen lukion kolmosella. Ja mulla on monen mielestä varmaan aikas tyhmä ongelma. mutta mutta.. Mä siis toimin tutorina (tukioppilaana) muutamalle ykköselle, ja oon ihastunu yhteen mun "holhottavaan". Tää jätkä on siis mua 2 vuotta nuorempi. Kysymys kuuluukin, mitä mä teen tän tyypin kans? Ja mä olen aika ujo jätkien kans, varsinkin sellasten kiinnostavien tapausten. En kai mä nyt voi mennä pyytään sitä nuorenpaa jätkää minnekään? Ties mitä se aattelee.. ja sit toiseks, se ei luultavasti oo edes kiinnostunut musta.. tämmösestä vanhemmasta tyypistä? Öh, olipas tääkin taas tyhmä ongelma. Perhana..
ongelma..
4
405
Vastaukset
- popcorn
No täs on nyt tällänen klisee: Ei rakkaus (ihastus :>) ikää katso. Joten kysy siltä vaik et 'lähetkö kahville, voitas puhuu niistä lukiohommista :)'. Jotain tollasta, tai sit kysyt suoraan ja eihän se haittaa, kun sä varmaan lähet ens vuonna mahd. jonnekin muualle, niin eipähän tuu enää noloja tilanteita! Olipas toi mun viesti sekava..
- ewrew
joo teepä niin että odotat viel vähä aikaa ja jos vielä parin viikon päästä tykkäät siitä ni ei kai se auta muuta ku mennä kyseleen, lähtiskö jonnekki sun kans. ei kai sitä tiedä vaik lähtis:)
en mä ainakaa pistäis pahakseni jos joku pari vuotta vanhempi muija ois musta kiinnostunu:) (oon 17v)
hyvää syksyä sullekki:) - Aphrodite
Arvaapa mitä, mä aloin abivuonna (valmistuin siisylioppilaaks tänä vuonna keväällä) seurustelemaan samassa koulussa ykkösellä olevan pojan (2 v mua nuorempi) kanssa. Meillä menee todella hyvin ja rakastetaan toisiamme. Monet yllätty aika lailla alkuun ku kuuli meidän seurustelusta, mutta ollaan kaikkien mielestä hyvä pari ja tää on ollu mun elämän paras suhde tähän saakka.. Eli jos kiinnostusta löytyy molemmin puolin (miksei?) niin antakaa palaa!
- voikukka86
Kiitos teille kolmelle, jotka jaksoitte vastata mulle. Siitä oli apua, edes vähän. Ehkä mä odotan vielä hetken.. varmistan, että se ei ainakaan ole varattu. (toivottavasti ei ole!) Ja sitten.. jos uskaltaisin kysyä siltä.. Tuskin uskallan. Mutta toivossa on hyvä elää.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3376313Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
- 49748
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671