Oisko muita lintukauppoja suomessa kuin salamanteri,okalintu,paratiisi ja pets friend?
Nimittäin mä haluan jonkun harmaapapukaijan ja mulla on kokemusta.
Lintukaupat
4
392
Vastaukset
- juu juu niinpä niin
Joo. :) Varmasti on kokemusta niin. Jospa ensin menisit etsimään sitä OIKEAA kokemusta tutustumalla edes niihin perusteisiin, esim. siihen, että harmaita ei ihan myydä eläinkaupoissa.
- Lähes kaikkien
Eläinkauppojen kautta voi tilata lintuja, mutta silloin lintu tulee, kuin sika säkissä. Tilattu lintu on otettava, vaikka se olisi millainen tahansa.
- PapukaijaHarmaa
Parhaimmat ostopäätökset tehdään ajankanssa. Jos todella haluat papukaijan, uuden perheenjäsenen, olet valmis odottamaan vuodenkin seuraavaa kotimaista poikuetta, jolloin tiedät mitä saat.
Hätiköity, niin pian kuin mahdollista, on aina huonompi. - Ihmettelyin
Okalinnussa tälläkin hetkellä harmaita tarjolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754351
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1134111BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1632934Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582547Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1402228
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome522031- 512001
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561752