Olisin muuttamassa asuntoon alivuokralaiseksi tietyksi ajaksi. Eihän tuleva alivuokrasopimus tule olemaan määräaikainen? Mulla on huonoja kokemuksia määräaikaisista vuokrasopimuksista.
Alivuokralaiseksi
5
228
Vastaukset
- vuokranantaja94949
Jos olet sopinut tulevan alivuokranantajasi kanssa että asut siellä tietyn ajan niin 99% todennäköisyydellä alivuokranantaja tekee kanssasi määräaikaisen vuokrasopimuksen.
- pietu5
Voi herraisä!! Täältäkö tollasiin saa vastaukset?? Kokeillaan!!
Voitanko 10miljoonaa veikkauksesta, siis voitanko???? Pliis kertokaa jo, mä en kestä, oon jo ihan kuumana, suorastaan märkä..... - vuokranantaja94949
Nyt en yhtään ymmärrä aloittajan pointtia.
Jos threadin aloittaja tarvitsee asunnon tietyksi ajaksi niin tottakai on parasta tehdä määräaikainen sopimus. Se on yksinkertaisinta.
Määräaikaisen vuokrasopimuksen irtisanominen keskes vuokra-ajan on laissa määrätty aika tiukaksi joten jos tarve lähteä asunnosta tulee, voi se olla tietty hankalaa. - Sopimuskysymys
No se sopparihan on just sellainen kuin sovit sen päävuokralaisen kans!!!
- antaja
Siis haluatko että sopimus jatkuu määräajan jälkeen,vai haluatko muuttaa pois määräajan aikana?
Voi olla että ei jatka sopimusta määräajan jälkeen.Tai tekevät uuden määräaikaisen sopimuksen.Myös toistaiseksi voimassa oleva sopimus voi tulla kysymykseen.
Tai jos itse haluat muuttaa pois määräaikaisen sopimuksen voimassaoloaikana,maksat vuokrat sopimuksen mukaisesti sitten sopimuksen loppuun.Vuokranantajan ei tarvitse sovitella maksuja.Eli maksat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201