Olisin muuttamassa asuntoon alivuokralaiseksi tietyksi ajaksi. Eihän tuleva alivuokrasopimus tule olemaan määräaikainen? Mulla on huonoja kokemuksia määräaikaisista vuokrasopimuksista.
Alivuokralaiseksi
5
198
Vastaukset
- vuokranantaja94949
Jos olet sopinut tulevan alivuokranantajasi kanssa että asut siellä tietyn ajan niin 99% todennäköisyydellä alivuokranantaja tekee kanssasi määräaikaisen vuokrasopimuksen.
- pietu5
Voi herraisä!! Täältäkö tollasiin saa vastaukset?? Kokeillaan!!
Voitanko 10miljoonaa veikkauksesta, siis voitanko???? Pliis kertokaa jo, mä en kestä, oon jo ihan kuumana, suorastaan märkä..... - vuokranantaja94949
Nyt en yhtään ymmärrä aloittajan pointtia.
Jos threadin aloittaja tarvitsee asunnon tietyksi ajaksi niin tottakai on parasta tehdä määräaikainen sopimus. Se on yksinkertaisinta.
Määräaikaisen vuokrasopimuksen irtisanominen keskes vuokra-ajan on laissa määrätty aika tiukaksi joten jos tarve lähteä asunnosta tulee, voi se olla tietty hankalaa. - Sopimuskysymys
No se sopparihan on just sellainen kuin sovit sen päävuokralaisen kans!!!
- antaja
Siis haluatko että sopimus jatkuu määräajan jälkeen,vai haluatko muuttaa pois määräajan aikana?
Voi olla että ei jatka sopimusta määräajan jälkeen.Tai tekevät uuden määräaikaisen sopimuksen.Myös toistaiseksi voimassa oleva sopimus voi tulla kysymykseen.
Tai jos itse haluat muuttaa pois määräaikaisen sopimuksen voimassaoloaikana,maksat vuokrat sopimuksen mukaisesti sitten sopimuksen loppuun.Vuokranantajan ei tarvitse sovitella maksuja.Eli maksat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374