Eli tarkoitus olisi purkaa väliseinä keittiön ja olohuoneen välistä, sellainen joka vain osittain erottaa huoneet toisistaan.
Vaan kattomateriaali on ilmeisesti jotain kipsilevyä joka on karheapintainen, eli varmaan jokin rappaus pinta.
Mutta mitä tämä "rappaus" aine on, kun märällä paperilla pyyhittäessä sitä tämä rappaus pinta "sulaa" hetkessä pois?
Ja sitten itse pääasiaan, eli kun puran tämän väliseinän pois niin kattoon jää ikävät jäljet, eikä koko katon levyjen vaihto tule kuuloonkaan.
Niin onko kattoon saatavilla jotain peitelistoja tai jotain sellaista jolla voi nämä jäljet peittää?
Tällä hetkellä seinän ja katon välisissä kulmissa silikonit, joten näitäkään tuskin saa kokonaan pois.
Onko jotain peitelistoja sisäkattoon
2
246
Vastaukset
- hepjea
Peitelistaahan saa kaupasta. Ainakin 100mm asti löytyy melkein joka paikasta. >120mm ei välttämättä sit ihan jopa puljusta hyllystä löydykään. Törkeen näkönenhän se kyllä on kun harhailee katossa peitteitä miten sattuu.
- Hhvgfffvvvcfgb
"Mutta mitä tämä "rappaus" aine on, kun märällä paperilla pyyhittäessä sitä tämä rappaus pinta "sulaa" hetkessä pois?"
Se on nimenomaan "rappausainetta" eli laastia. Roiskerapatuissa katoissa käytetään vesiliukoisia "valkoisia" laasteja kuten esim vetonit L / LR . Samaa tavaraa on todennäköisesti asuntosi seinissä mutta siinä on maali päällä niin sitä vesiliukoisuutta ei huomaa.
Jos huonekorkeus riittää, niin kelpo ratkaisu voisi olla lyödä koolauslaudat ja uusi paneeli suoraan sen vanhan röpelökaton päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079