Nettipokerista

kysyjä3

Tämä on varmasti tosi typerä kysymys teille ammattilaisille, mutta kysyn nyt kuitenkin:
olen pelannut jonkin verran Everest-sivun ilmaista nettipokeria. Koskaan en ole pelannut oikealla rahalla pokeria.
Olen miettinyt sitä, että jos pelaan nettipokeria, voinko lähteä pöydästä ihan milloin haluan ja jääkö se rahasummani minulle? Vai onko rahalla pelattavissa peleissä niin, että täytyy voittaa kaikki pelaajat ennen kuin saa mitään?
Siis jos esim. sijoittaisin 100 € ja nyt minulla olisi 150 €, voisinko vain painaa "sit out" ja pitää rahat?

9

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepul

      Käteispeleistä voit poistua milloin vain ja rahat pöydästä palaavat tilillesi.

      • kysyjä3

        Kiitos paljon vastauksesta, Jepul.


      • kysyjä3 kirjoitti:

        Kiitos paljon vastauksesta, Jepul.

        Tarkennetaan vielä, kun käsitteet saattavat olla aloittajalla hakusessa.

        Turnaustyyppisissä peleissä (m.l. sit'n'go -turnaukset) pelataan aina loppuun, ja pisimmälle päässeet (1-n) saavat enemmän tai vähemmän rahaa. Jos häivyt ennen kuin turnaus on ohi, tiput todennäköisesti aika nopeasti. Saatat silti päästä palkintosijoille ja saat rahaa.


    • nyt heti seis

      Ei tällä foorumilla ole yhtään ammattilaista kirjoittelemassa ja lukemassa näitä viestejä.

      Älä ihmeessä mene laittamaan rahaa Everest pokeriin äläkä millekään nettipokerisivulle. Ne ovat huijausta kaikki. Tule vuorenvarmasti häviämään kaiken, mitä sijoitat, ellet sitten voita alussa "tuurilla" pientä summaa ja nosta sitä heti pois.

      Rahojen kotiuttaminen näiltä ulkomaisilta saiteilta on melko hankalaa, joten senkään vuoksi en suosittele nettipokeria.

      • kysyjä3

        Sanoin, että pelaan Everest-sivuilla ilmaista nettipokeria. Se on vain sellaista ajanvietettä. En ole aikonutkaan pelata siellä rahalla. Jos joskus pelaisin, haluaisin pelata Ray:n sivuilla, koska sieltä varmaan saa mahdolliset voitot itselleen ja myös ei ole ongelmia verotuksen kanssa. Aika paljon olen lukenut negatiivista palautetta Ray:n nettipokerista. Vaikeaa se voittaminen pokerissa varmasti on joka tapauksessa.
        Mutta kiitos kaikille vastanneille. Oli hyvä saada vielä muistutus, että on noita turnaustyyppisiä pokeripelejäkin.


    • Jepul

      Eipä isommilla pokeri sivustoilla varsinkaan yleensä ole rahojen noston yhteydessä mitään ongelmia. Toki joskus vaaditaan henkilöllisyyden todistamista ensimmäisen noston yhteydessä, mutta se on täysin normaalia.

      Täällä sivustolla toki harvemmin pokeri ammattilaisia varmaan pyörii, mutta olen välillä itse täällä käynyt huvikseni vilkaisemassa. Pelaan siis sit&go pelejä ammatikseni ja olen sitä jo noin vuoden tehnyt pokerstarsilla. Yksi etu tuolla pelaamisessa on mm. vero vapaat pelit. Nostot tapahtuu usein jopa muutaman minuutin viiveellä.

      Yleinen mielipide pokeria kohtaan tuntuu olevan negatiivinen mikä on toki ymmärrettävääkin. Pelin maine kun ei ole siitä parhaasta päästä ja lisäksi netissä tapahtuva rahan liikuttelu herättää tervettä varausta. Todellisuudessa nettipokeri on varsin turvallista ainakin niin kauan kun toimitaan isojen tekijöiden kanssa. Erinäiset huijaus väitteet ovat tuulesta temmattuja 99% ajasta. Esimerkiksi jos joku puhuu muutaman tuhannen käden otannasta todisteena jostain se on vain selkeä esimerkki tilastomatematiikan ymmärtämättömyydestä.

      Miksi sitten käyn täällä? Noh mielestäni pokeri on mukava harrastus, jossa riittää kehittämistä oman pelin ja myös henkisen vahvuuden puolella. Itse aloitin pokerin harrastuksena viitisen vuotta sitten enkä kyllä kadu päätöstäni. Toki peli ei kaikille sovi ja se voi johtaa ongelmiin varsinkin jos on jotain aikaisempia peliruuppuvuuksia. Mutta tällä sivustolla kyllä mustamaalataan pokeria tarpeettomasti, joten koitan tuoda sitä toteuttaminen esiin.

      • Jepul

        Piti sanoa lopussa "totuutta esiin". Automaattinen korjaus...


    • Pokerihai85
      • Tarkoittanet markkinoinnin näköisesti? Jo väite, että RAY:n pokerihuone on "Ensimmäinen pokerihuone kotimaassa" on vähän... Erikoinen. Muutenkin aika surutta suitsuttaa saittia, joka ei ole hirveästi hyvää kerännyt pokerinpelaajien keskuudessa.

        Itse pelaan sillä "toisella pokerihuoneella kotimaassa". On vähän enemmän pelaajiakin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe