Onko kellään kokemuksia kyseisestä resortista. Kesäkuussa menossa muutamaksi oäiväksi Krabille ja tätä harkitsin. Olis promohinta 6000thb neljä yötä. Ei sijaitse vissiin välittömässä meren rannassa, mutta se ei haittaa.
Vastaukset 2
- Jungle Park
Oltiin tuolla muutama yö 3/2010 ja on todella ihastuttava ja viihtyisä pikku paikka. Erikoisuutena oli ainakin silloin, että halutessa tarjoilivat aamiaisen omalle terassille. Aamupala olikin melkoisen runsas ja maittava!
Huoneet tosi siistejä ja suuria, terassi suuri, uima-allas pieni. Matkaa rantaan noin 500m, sijainti Ao Nangin ja Nopparat Tharan rajakohdasta katua ylöspäin. - thailala
O.k. Luinkin tripadvisorista, että aamiaisen saa halutessaan tilata omalle terassille ja hotellin ruokia kehuttiin muutenkin. Hakusessa onkin pienehkö ja rauhallinen paikka, muutaman päivän rentoutumiseen ja palautumiseen. Kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751942Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571378Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231010- 71897
- 58868
- 47793
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus68784- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646