Näyttäkö tyhmält jos on platinablondit hiukset ja luonnostaan tummat kulmakarvat? Kannattaako brunen blondaa? Voitte linkkaa kans kivoi hiustyylei!
blondit hiukset ja tummat kulmat
6
502
Vastaukset
- lifemocker
platinablondit näyttää tyhmiltä joo
- HöpöttäjäC
No minulla on luonnostaan blondi tukka, mutta tummat kulmakarvat.. En tiedä miksi, mutta hieman oudoltahan se tuntuu kun syntymästä asti sellaiset kulmat ja tukka, jotka ei kai sovi niin hyvin yhteen.. Nyt olen ajan myötä värjäillyt tukkaani.. Punaruskea, tumma, tummempi.. tumma.. vaalean ruskea.. vaalea&ruskea.. nyt taas vaaleahko, ei vaalean ruskea, eikä blondi.. siltä väliltä!
- nimet2
platinablondit on ällöjä... näyttää hirveiltä lissuilta
- brunenowand4ever
se on aivan järkyttävän näköstä, jos on blondit hiukset ja sitte piirretyt tummanruskeet tai mustat kulmat, hyi.
- haluun blondiks
Ei mul oo piirretyt, vaa luonnostaa tummat kulmat. Ja miltäs sit näyttäs sellaset "tavalliset" blondit mulla?
- Anonyymi
Ei ole kauniimpaa näkyä kuin Blondi jolla on mustat kulmakarvat. Luonnostaan. Vähän vielä pisamia kasvoihin ja se on siinä. Siis hiukset myös luonnon vaaleat ei värjätyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418