Näyttäkö tyhmält jos on platinablondit hiukset ja luonnostaan tummat kulmakarvat? Kannattaako brunen blondaa? Voitte linkkaa kans kivoi hiustyylei!
Vastaukset 6
- lifemocker
platinablondit näyttää tyhmiltä joo
- HöpöttäjäC
No minulla on luonnostaan blondi tukka, mutta tummat kulmakarvat.. En tiedä miksi, mutta hieman oudoltahan se tuntuu kun syntymästä asti sellaiset kulmat ja tukka, jotka ei kai sovi niin hyvin yhteen.. Nyt olen ajan myötä värjäillyt tukkaani.. Punaruskea, tumma, tummempi.. tumma.. vaalean ruskea.. vaalea&ruskea.. nyt taas vaaleahko, ei vaalean ruskea, eikä blondi.. siltä väliltä!
- nimet2
platinablondit on ällöjä... näyttää hirveiltä lissuilta
- brunenowand4ever
se on aivan järkyttävän näköstä, jos on blondit hiukset ja sitte piirretyt tummanruskeet tai mustat kulmat, hyi.
- haluun blondiks
Ei mul oo piirretyt, vaa luonnostaa tummat kulmat. Ja miltäs sit näyttäs sellaset "tavalliset" blondit mulla?
- Anonyymi
Ei ole kauniimpaa näkyä kuin Blondi jolla on mustat kulmakarvat. Luonnostaan. Vähän vielä pisamia kasvoihin ja se on siinä. Siis hiukset myös luonnon vaaleat ei värjätyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241355
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411229Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain771203Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2391133Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571016- 63901
- 83871
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42690Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513687- 65677
- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550- 32539
- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
- 29479
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 51461
- 24437