olen kokoaikaisella eläkkeellä mutta haluisin vahtia lapsia koska olen lastenohjaaja ammatiltani kun aika ei meinaa kulua ei sitten millään niin olisi ihana tehdä jotain muutakin kun omia kotitöitä ja lasten kaitseminen olisi se miun juttu onko kellään ideoita siihen miten voisin toteuttaa haaveeni?
mistä töitä
3
256
Vastaukset
- kahden äiti
MLL:n kautta voi saada keikkoja. Seurakunnan kerhoihin otetaan monilla paikkakunnilla kerhomummoja eli sinne voi menn leikkimään ja olemaan lasten kanssa.
Tosi moni lapsi kaipaa tukiperhettä tai lomaperhettä, jos pystyt sitoutumaan pidempiaikaiseen suhteeseen niin hakeudu tukiperhe koulutukseen. Tarve perheille on todella suuri ja mukaan tarvitaan monenlaisia perheitä. - ewerwe
Miten olisi iltapäiväkerho-ohjaaja koululaisille? Tai kerhovetäjä pari kertaa viikossa? Tai voit ruveta yksityiseksi pphoitajaksi ja ottaa esim. vain 1-2 hoitolasta, vaikka osa-aikaisesti jos joku joku tarvitsee lastenhoitajaa?
- seure
Pääkaupunkiseudulla voi tehdä Seuren kautta keikkoja myös eläkkeellä. Päiväkodeissa on runsaasti sijaisuuksia (ei kuitenkaan kesällä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161