olen kokoaikaisella eläkkeellä mutta haluisin vahtia lapsia koska olen lastenohjaaja ammatiltani kun aika ei meinaa kulua ei sitten millään niin olisi ihana tehdä jotain muutakin kun omia kotitöitä ja lasten kaitseminen olisi se miun juttu onko kellään ideoita siihen miten voisin toteuttaa haaveeni?
mistä töitä
3
182
Vastaukset
- kahden äiti
MLL:n kautta voi saada keikkoja. Seurakunnan kerhoihin otetaan monilla paikkakunnilla kerhomummoja eli sinne voi menn leikkimään ja olemaan lasten kanssa.
Tosi moni lapsi kaipaa tukiperhettä tai lomaperhettä, jos pystyt sitoutumaan pidempiaikaiseen suhteeseen niin hakeudu tukiperhe koulutukseen. Tarve perheille on todella suuri ja mukaan tarvitaan monenlaisia perheitä. - ewerwe
Miten olisi iltapäiväkerho-ohjaaja koululaisille? Tai kerhovetäjä pari kertaa viikossa? Tai voit ruveta yksityiseksi pphoitajaksi ja ottaa esim. vain 1-2 hoitolasta, vaikka osa-aikaisesti jos joku joku tarvitsee lastenhoitajaa?
- seure
Pääkaupunkiseudulla voi tehdä Seuren kautta keikkoja myös eläkkeellä. Päiväkodeissa on runsaasti sijaisuuksia (ei kuitenkaan kesällä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854