Kolme vuotias. Tampereella suuu. Paperit. on
Anna westien
15
1698
Vastaukset
- Koiruus
tämä ei ole pila, kannattaa kertoa hieman tarkemmin?
- Paula
Siis jos tämä ei tosiaankaan ole pila niin ota minuun yhteyttä sähköpostitse [email protected].
Ja kerro minulle westiestäsi.
Voin myös maksaa terveestä koirasta jonkin verran.
Koira saisi hyvän ja rakastavan kodin nuorenparin ja westie nartun luota.- Westietytön omistaja
Heippa
Minulla on kohta kaksivuotias westie tyttö joten olisi aivan mahtavaa saada sille poikakaveri.
Olen päivät kotona joten aikaa olisi sille todella paljon ja lapset ovat jo isoja, asumme maalla omakotitalossa.
Odotan yhteydenottoasi nopeasti, kirjoita niin laitan sinulle puhelin numeroni.
kiitos - Westietytön omistaja
Minulta jäi varmaan mail osoitteeni äskeisestä
mailista pois, tässä se on:
[email protected] - moi
Westietytön omistaja kirjoitti:
Heippa
Minulla on kohta kaksivuotias westie tyttö joten olisi aivan mahtavaa saada sille poikakaveri.
Olen päivät kotona joten aikaa olisi sille todella paljon ja lapset ovat jo isoja, asumme maalla omakotitalossa.
Odotan yhteydenottoasi nopeasti, kirjoita niin laitan sinulle puhelin numeroni.
kiitosKOIRA MENEE KAMALAKSI LUONNE JA KAIKKI ...EI KIITOS
- Utelias
moi kirjoitti:
KOIRA MENEE KAMALAKSI LUONNE JA KAIKKI ...EI KIITOS
Meneekö uroskoiran luonne piloille, jos se astuttaa nartun?
- moi
Utelias kirjoitti:
Meneekö uroskoiran luonne piloille, jos se astuttaa nartun?
menee.. etkö ole tietoinen asiasta
- Utelias
moi kirjoitti:
menee.. etkö ole tietoinen asiasta
Niin meillä on uroskoira, cockeri. Ystäväperhe on pyytänyt astuttamaan heidän samanrotuisen koiransa? Onko järkeä, jos meidän kiltti, tottelevainen perhekoira (meillä on 2 pientä lasta) muuttuu joksikin?
- anne
Utelias kirjoitti:
Niin meillä on uroskoira, cockeri. Ystäväperhe on pyytänyt astuttamaan heidän samanrotuisen koiransa? Onko järkeä, jos meidän kiltti, tottelevainen perhekoira (meillä on 2 pientä lasta) muuttuu joksikin?
se on melkein sama ku miehillä menee pillu päähän.. paremmin ei voi selittäää..
- tea
Utelias kirjoitti:
minäkin olen kuullut että luonne muuttu.. minä en antaisi koiraani siitos hommiin!!
- nebbana
moi kirjoitti:
KOIRA MENEE KAMALAKSI LUONNE JA KAIKKI ...EI KIITOS
Teillä on nyt aivan väärää tietoa! Koira ei mene mitenkään "piloille" jos sillä astuttaa nartun. Tiedän monta uroskoiraa jotka ovat astuttaneet, eivätkä ole muuttuneet mitenkään.
- demy
niin miksi annat westiesi pois? kasvattaja? milloin on syntynyt? emä ja isä? onko ollut näyttelyissä? kerro lisää!! :)
- eläin rakas
westisi saisi maalta ihanan kodin eläke päiville ja mäyräkoiran kaveriksi..toivon että tämä onnistaisi olen koko ikäni halunnut westien
- Chamomilla
Jottei nyt moni enää turhaan herättelisi toiveitaan, niin taitaa tässä tapauksessa Jukka westie olla jonkun huomiota vailla olevan ihmisalun mielikuvituksen tuotos ;).
- demy
Samaa mieltä... :/ säälittävää, oikeestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758