Tämä viesti nyt varmaankin kuuluisi tuonne "vaatteet ja tarvikkeet-osastolle, mutta täällä taitaa olla sen verran vilkkaampaa että laitan kysymykseni tänne..
Mieltäni siis askarruttaa kun ostin sellaisen vauvan turvakaukalon autoon (käytettynä)ja se on hirveän kovan tuntuinen. Siis siinä istuimen päällä on vain se päällyskangas eikä sen kummempia pehmusteita. Kuuluuko niissä edes olla? Kai siihen voi sitten itse väsätä jonkunlaisen lisäpehmusteen..?
Kiitos jos joku valaisee mua näinkin tyhmässä kysymyksessä! ;)
Turvakaukaloista..
2
302
Vastaukset
- äiti
Itse myös ostin kaukalon käytettynä ja purkasin sen kokonaan. Meillä ainaki oli kaukalon ja päällyskankaan välissä pään kohdalla muotoiltua tyroksia. Mutta taas toisessa, saadussa kaukalossa ei ollut. Että kai niitä on monen laisia??
- -minä-
Ostin turvakaukalon uutena (Graco Autobaby) ja siinä ainakin oli tosi paljon pehmusteita ja ohjeissa luki, että pehmusteita vähennetään sitten lapsen kasvun myötä. Kaikkien mahdollisten pehmusteiden lisäksi ohjeissa oli sellainen maininta, että ihan vastasyntyneelle on hyvä laittaa vielä joku extra pehmuste sinne muiden pehmusteiden alle, joka takaa, että lapsi on varmasti tiukasti kaukaloa vasten eikä silleen lötkötä vaan siinä, jolloin se turvakaukalo ei suojaa toivotulla tavalla...
Eli käytettyyn voi varmasti itse tehdä pehmusteen tai pari ihan omien ompelutaitojen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648