kondyloomasta

maki

Moi! mulla todettiin papa-näytteestä kondylooma-virus. lääkäri sanoi ettei siihen ole mitään lääkettä vaan sitä kontrolloidaan muutaman kuukauden päästä uudella papa-kokeella. yleensä kuulemma paranee itsestään. mun puolisoakaan ei tarvitse mitenkään hoitaa. jos seuraavassa papassakin näkyy kondyloomaa, niin sitten lääkäri voi määrätä laser-hoitoon. Onko kellään kokemusta vastaavasta? toivon, että virus paranee omia aikojaan eikä mitään hoitoja tarvitse, mut kertokaa kokemuksia jos teillä on sellaisia!

4

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä23

      Hei!

      Mulla on sellanen tilanne, et just tänään sain tuloksen, et mulla on edelleen papassa luokka 3, eli kondylooma on ollut kohdunsuulla jo n. vuoden. On tehty jäädytyshoito, mut se ei vaikuttanut. Ja mulla ei näemmän ole itsestään parantunut ja oon taas menossa uuteen koepalojen ottoon.. tää on raskasta, kun vauvan yritys viivästyy taas ainakin 9kk kun varmaan taas tehdään joku toimenpide. Jäädytystä en enää halua kun se ei vaikuttanut edelliselläkään kerralla. Toivotaan et sulla lähtee paraneen itsestään tai yksi hoitokerta tepsii :)

    • Neiti20

      ..ollu s.luokka jo jonkun aikaa 3, ja eilen sain tietää (koepalojen myötä) et mulla on kondylooma ja tarttee se muutosalue kohdunsuulta leikata jollain sähkövempeleellä.. ei tullu siinä vaihees (jostain kumman syystä) kuunneltuun mikä oli laitteen nimi. Eka kerta ku tällaseen törmään, ja haaveiltiin jo pääsevämme lapsettomuushoitoihin (mulla ei munasolut kypsy, syytä ei tiedetä).. Vuoden yritys jo takana ja vielä joudutaan odottamaan sitä odottamista.. :(

      • maki

        Moi !

        Kiitti vastauksista. Mulla oli papa luokkaa 2. Ilmeisesti toi kondylooma on vaikea todeta kun ainakaan mulla se ei oireillut mitenkään. Vähän mietityttää, et kuinka kauan se on mulla ollu ja oonko saanut sen tämän papa-näytteen ja edellisen (about 2 vuotta sitten otetun) välillä? Toivon todella, et muutaman kuukauden päästä mun papa on puhdas ja se tästä taudista! :=)


      • läpi käynnyt
        maki kirjoitti:

        Moi !

        Kiitti vastauksista. Mulla oli papa luokkaa 2. Ilmeisesti toi kondylooma on vaikea todeta kun ainakaan mulla se ei oireillut mitenkään. Vähän mietityttää, et kuinka kauan se on mulla ollu ja oonko saanut sen tämän papa-näytteen ja edellisen (about 2 vuotta sitten otetun) välillä? Toivon todella, et muutaman kuukauden päästä mun papa on puhdas ja se tästä taudista! :=)

        lohdutan teitä että olen nyt 37v. ja noin 20v. minulla myös kondylooma joka jäädytys hoidolla kyllä parani ja nyt neljä lasta,mutta oli siinä hoitamisessa hommansa.nyt ei enään ole ollut minkäänlaista vaivaa koko kondyloomasta,että synnytykset taisivat viedä mennessään.lykkyä tykö...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe