Moi! mulla todettiin papa-näytteestä kondylooma-virus. lääkäri sanoi ettei siihen ole mitään lääkettä vaan sitä kontrolloidaan muutaman kuukauden päästä uudella papa-kokeella. yleensä kuulemma paranee itsestään. mun puolisoakaan ei tarvitse mitenkään hoitaa. jos seuraavassa papassakin näkyy kondyloomaa, niin sitten lääkäri voi määrätä laser-hoitoon. Onko kellään kokemusta vastaavasta? toivon, että virus paranee omia aikojaan eikä mitään hoitoja tarvitse, mut kertokaa kokemuksia jos teillä on sellaisia!
kondyloomasta
4
805
Vastaukset
- mä23
Hei!
Mulla on sellanen tilanne, et just tänään sain tuloksen, et mulla on edelleen papassa luokka 3, eli kondylooma on ollut kohdunsuulla jo n. vuoden. On tehty jäädytyshoito, mut se ei vaikuttanut. Ja mulla ei näemmän ole itsestään parantunut ja oon taas menossa uuteen koepalojen ottoon.. tää on raskasta, kun vauvan yritys viivästyy taas ainakin 9kk kun varmaan taas tehdään joku toimenpide. Jäädytystä en enää halua kun se ei vaikuttanut edelliselläkään kerralla. Toivotaan et sulla lähtee paraneen itsestään tai yksi hoitokerta tepsii :) - Neiti20
..ollu s.luokka jo jonkun aikaa 3, ja eilen sain tietää (koepalojen myötä) et mulla on kondylooma ja tarttee se muutosalue kohdunsuulta leikata jollain sähkövempeleellä.. ei tullu siinä vaihees (jostain kumman syystä) kuunneltuun mikä oli laitteen nimi. Eka kerta ku tällaseen törmään, ja haaveiltiin jo pääsevämme lapsettomuushoitoihin (mulla ei munasolut kypsy, syytä ei tiedetä).. Vuoden yritys jo takana ja vielä joudutaan odottamaan sitä odottamista.. :(
- maki
Moi !
Kiitti vastauksista. Mulla oli papa luokkaa 2. Ilmeisesti toi kondylooma on vaikea todeta kun ainakaan mulla se ei oireillut mitenkään. Vähän mietityttää, et kuinka kauan se on mulla ollu ja oonko saanut sen tämän papa-näytteen ja edellisen (about 2 vuotta sitten otetun) välillä? Toivon todella, et muutaman kuukauden päästä mun papa on puhdas ja se tästä taudista! :=) - läpi käynnyt
maki kirjoitti:
Moi !
Kiitti vastauksista. Mulla oli papa luokkaa 2. Ilmeisesti toi kondylooma on vaikea todeta kun ainakaan mulla se ei oireillut mitenkään. Vähän mietityttää, et kuinka kauan se on mulla ollu ja oonko saanut sen tämän papa-näytteen ja edellisen (about 2 vuotta sitten otetun) välillä? Toivon todella, et muutaman kuukauden päästä mun papa on puhdas ja se tästä taudista! :=)lohdutan teitä että olen nyt 37v. ja noin 20v. minulla myös kondylooma joka jäädytys hoidolla kyllä parani ja nyt neljä lasta,mutta oli siinä hoitamisessa hommansa.nyt ei enään ole ollut minkäänlaista vaivaa koko kondyloomasta,että synnytykset taisivat viedä mennessään.lykkyä tykö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532