Moi! mulla todettiin papa-näytteestä kondylooma-virus. lääkäri sanoi ettei siihen ole mitään lääkettä vaan sitä kontrolloidaan muutaman kuukauden päästä uudella papa-kokeella. yleensä kuulemma paranee itsestään. mun puolisoakaan ei tarvitse mitenkään hoitaa. jos seuraavassa papassakin näkyy kondyloomaa, niin sitten lääkäri voi määrätä laser-hoitoon. Onko kellään kokemusta vastaavasta? toivon, että virus paranee omia aikojaan eikä mitään hoitoja tarvitse, mut kertokaa kokemuksia jos teillä on sellaisia!
kondyloomasta
4
802
Vastaukset
- mä23
Hei!
Mulla on sellanen tilanne, et just tänään sain tuloksen, et mulla on edelleen papassa luokka 3, eli kondylooma on ollut kohdunsuulla jo n. vuoden. On tehty jäädytyshoito, mut se ei vaikuttanut. Ja mulla ei näemmän ole itsestään parantunut ja oon taas menossa uuteen koepalojen ottoon.. tää on raskasta, kun vauvan yritys viivästyy taas ainakin 9kk kun varmaan taas tehdään joku toimenpide. Jäädytystä en enää halua kun se ei vaikuttanut edelliselläkään kerralla. Toivotaan et sulla lähtee paraneen itsestään tai yksi hoitokerta tepsii :) - Neiti20
..ollu s.luokka jo jonkun aikaa 3, ja eilen sain tietää (koepalojen myötä) et mulla on kondylooma ja tarttee se muutosalue kohdunsuulta leikata jollain sähkövempeleellä.. ei tullu siinä vaihees (jostain kumman syystä) kuunneltuun mikä oli laitteen nimi. Eka kerta ku tällaseen törmään, ja haaveiltiin jo pääsevämme lapsettomuushoitoihin (mulla ei munasolut kypsy, syytä ei tiedetä).. Vuoden yritys jo takana ja vielä joudutaan odottamaan sitä odottamista.. :(
- maki
Moi !
Kiitti vastauksista. Mulla oli papa luokkaa 2. Ilmeisesti toi kondylooma on vaikea todeta kun ainakaan mulla se ei oireillut mitenkään. Vähän mietityttää, et kuinka kauan se on mulla ollu ja oonko saanut sen tämän papa-näytteen ja edellisen (about 2 vuotta sitten otetun) välillä? Toivon todella, et muutaman kuukauden päästä mun papa on puhdas ja se tästä taudista! :=) - läpi käynnyt
maki kirjoitti:
Moi !
Kiitti vastauksista. Mulla oli papa luokkaa 2. Ilmeisesti toi kondylooma on vaikea todeta kun ainakaan mulla se ei oireillut mitenkään. Vähän mietityttää, et kuinka kauan se on mulla ollu ja oonko saanut sen tämän papa-näytteen ja edellisen (about 2 vuotta sitten otetun) välillä? Toivon todella, et muutaman kuukauden päästä mun papa on puhdas ja se tästä taudista! :=)lohdutan teitä että olen nyt 37v. ja noin 20v. minulla myös kondylooma joka jäädytys hoidolla kyllä parani ja nyt neljä lasta,mutta oli siinä hoitamisessa hommansa.nyt ei enään ole ollut minkäänlaista vaivaa koko kondyloomasta,että synnytykset taisivat viedä mennessään.lykkyä tykö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1353323IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl652330Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1742261Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al792107- 1471534
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden61157Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1031131Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241046- 111957
- 100956