Mistä valtamedia vaikenee?

Tutkikaa tarkemmin

Tässä muutama blogisti on tehnyt tiivistystä, mistä tässä Alppilan kohussa oikein on kyse.

http://turjalainen.blogspot.fi/2013/...e-puhkeaa.html

http://vasarahammer.blogspot.fi/2013...ahtumista.html

http://takkirauta.blogspot.fi/2013/04/alppilan-koulusokora-osa-iii.html

Korhonen ei saanut potkuja sen takia että oli valittanut sijaisjärjestelyistä (vaikka sekin saattoin olla osasyynä) vaan sen takia, että hän rohkeni asettaa rajoja väärälle oppilaalle.

Ruokalasta poistettu häirikköpojan äiti on tiukasti kytköksissä potkut antaneseen rehtoriin ja koko opetusviraston tätimafiaan. Jäljet johtavat suoraan apulaiskaupunginjohtaja Viljaseen asti. Valtakunnansyyttäjän kytköksistä häirikön perheeseen vasta huhutaan.

Tämän jutun tekee kertakaikkiaan pelottavaksi se, että virallinen toimitettu media vaikenee näistä taustoista. Miksi? Faktat on kuitenkin helposti kenen tahansa tarkistettavissa. Suomenmaasta on paljastumassa jotain kertakaikkisen mätää ja rumaa.

Menkää kirjoittamaan adresseja! Ei niistä välttämättä mitään hyötyä ole, mutta onpahan ainakin kannanotto.

11

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimerkkinen
      • koulusta

        Kiitos näistä. Uskomatonta kerrassaan mutta pakko uskoa.


      • Rikoslaki 24 luku 8

        Rikoslaki 24 luku 8 §:
        Joka oikeudettomasti

        1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

        2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

        esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.


      • VISKASI portaikkoon
        Rikoslaki 24 luku 8 kirjoitti:

        Rikoslaki 24 luku 8 §:
        Joka oikeudettomasti

        1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

        2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

        esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

        Haukut väärää puuta mikäli viittaat kirjoituksillasi demlatanttojen kritisoijiin.


    • Nimierkkimerkki

      Opetusvirasto on käynnistänyt mediamanipulaatio hyökkäyksen.

      Muualta kopioitua kommenttia:

      "Linjanjohtaja Outi Salo: "Videossa kuvataan ruokalaa sekä tapahtunut tilanne. Toista opettajaa ei kuvassa näy."

      Opetuspäällikkö Marjo Kyllönen: "---kovin sanankääntein olit sanonut, että heität oppilaan ulos ruokalasta---"

      Apulaiskaupunginjohtaja Ritva Viljanen: "Opettaja viskaa oppilaan portaikkoon---"

      Alppilan yläasteen ent. rehtori Sari Aarniokoski: "---Korhonen työnsi oppilaan voimalla ulos ruokalasta ja lopuksi tuuppasi nuoren portaikkoon---"

      Voi hyvänen aika näitä lausuntoja! Eikö nyt olisi näiden naisten syytä mennä kouluun oppimaan kieltä ja sanojen semantiikkaa, merkityskenttää. Ei sanoja voi viskellä ihan miten vain. Kieli perustuu siihen, että yhteisössä on valtaosaltaan yhtenevä käsitys siitä, mitä sanat tarkoittavat. Alppilan tapauksen kommentointi ei ole vapaata runoutta, jossa sanoille voi antaa aivan oman halun mukaan uuden merkityssisällön.

      Onko Outi Salo sokea? Suosittelen optikolla käyntiä.
      Marjo Kyllönen, Sari Aarniokoski, Ritva Viljanen - viskasiko, tuuppasiko, tuuppiko (frekventatiivinen, toistoa ilmaiseva), tönikö, repikö Antti Korhonen?

      Teille tuntuu olevan erityisen tärkeää välttää sitä sanaa, jota Antti Korhonen itse käytti: työnsin. Antti Korhonen sanoo edelleenkin, että hän poisti uhmaavan ja häiriköivän oppilaan ruokalasta työntämällä. Näin sen on kohutulta videoltakin nähnyt iso joukko suomalaisia ihmisiä."

    • Rikoslaki 24 luku 8

      Rikoslaki 24 luku 8 §:
      Joka oikeudettomasti

      1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

      2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

      esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

      • kys.

        Oisko kannattanut painaa tuota Ilmoita asiaton viesti -nappia? Se ainakin kiusaisi aloittajaa enemmän kuin eo.


    • Heywood luettu

      Joo tämä on niin tuttua. Kerronpa tarinan, joka on keksitty, mutta toistuu kouluissa joka vuosi vähintään kerran, on toistunut niin kauan kuin Suomessa on kouluja ollut.

      Olipa kerran opettaja A joka teki kokeen. Oppilas B sai kokeesta mielestään huonon numeron. B:n huoltaja C oli myös samaa mieltä. Todellisuudessa asia oli niin, että oppilas B:lle oli samantekevää mitä hän sai kokeesta kunhan vain sai viikkorahansa ja varsinaisesti koenumeroon tyytymätön oli B:n huoltaja C. Opettaja A pakotettiin nostamaan koenumeroa. Rehtori D oli huoltaja C:n kaveri, ehkä jopa sukulainen, puoluetoveri, lahkolaisveli tai sisko, saman maamiesseuran tai Lions-clubin tai pientaloyhdistyksen kaveri. Rehtori D:n intressissä oli näyttää opettaja A:lle, että rehtori on pomo ja A:lla ei ole valtaa. Se miten A nosti koenumeroa on varioitavissa: erilaisia esimerkkejä: uusintakoe, numeron yksinkertainen yliviivaaminen ja uuden korkeamman numeron merkkaaminen, kokeen teetättäminen jollakin toisella henkilöllä ja arvosanan merkkaaminen kuitenkin oppilas B:lle, jne. jne. jne. konstit ovat monet. Lopulta kaikki olivat tyytyväisiä paitsi opettaja A, jolle paljastui systeemin mädännäisyys.

      Koulut eivät ole mitään neutraaleja laitoksia yhteiskunnissa, ei Suomessa kuin ei missään muuallakaan. Suomessa vielä sentään ollaan suhtkoht demokraattisia. Toisin on varmaan jossain kovan kilpailun yhteiskunnissa kuten USA:ssa tai kovan diktatuurin yhteiskunnissa kuten Pohjois-Koreassa. Koulu on yksi vallankäytön ja valtataistelun foorumi, jossa varsinainen pointti on se, että yhteiskunnassa valtaa käyttävät tahot pyrkivät tuottamaan kouluista oman mielipiteensä mukaisia kannattajia. Poliittisesti epäkorrektien ajatusten ja metodien tuominen kouluun on tuhoon tuomittu projekti. Sellaisia yrittävät opettajat erotetaan välittömästi.

    • Korruptiota riittää

      Tässä näemme ikään kuin salaman valossa, miten valtaa pitävä hallintomafia, nyt "hyvä sisko" -verkosto, pitää suorittavaa työntekijäjoukkoa ja kansalaisia alamaisinaan ja pelinappuloinaan. Jää sitten nähtäväksi, tuleeko kansalaisilta riittävästi painetta poliitikkoihin, että heissä olisi ryhtiä toimia asiallisesti. Kansalaisten lyhyen poliittisen muistin huomioon ottaen, seuraavissa vaaleissahan tällä tapahtumalla saattaa olla enää vain vähän merkitystä.

      • hävettää olla suomal

        Kannattaa manipulointi ja valehtelu, jota Helsingin opetusvirasto harrastaa, pitää esillä. Opetusvirasto uskoo, että ihmiset ovat tyhmiä, eivät ymmärrä mitään; eivät ole tyhmiä, ymmärtävät kyllä.

        216 000 allekirjoitusta erotetun opettajan puolesta on aikamoinen joukko.
        Poliitikkojen on syytä ottaa tuo porukka huomioon.
        Vanhemmat ovat huolissaan lastensa opiskelumahdollisuuksista.

        Hyvä, että opetusvirasto mokasi näin pahasti. Asiat tulevat veronmaksajien tietoisuuteen.


    • Varmat päivät

      Meillä on helvetin tyhmä ja passiivinen kansa, joka ei vaadi ja tee muutoksia itse, eliitiltä kysymättä ja eliittiä erottamalla. Eliitti hykertelee tyytyväisenä. Ei ole mitään uutta tässä viimeisen tuhannen vuoden aikana. Edes uudet mediat somet sunmuut eivät ole muuttaneet tätä vallitsevaa tosiasiaa. Milloin loppuu lumedemokratia ja alkaa oikea taistelu oikean demokratian puolesta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

      Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      3015
    2. Sinä vain tulit elämääni

      Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1726
    3. Tiesitkö mies

      Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      83
      1571
    4. Nuorempi mies

      Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      137
      1432
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

      Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1428
    6. Miksi teillä meni...

      ...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      157
      1334
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

      Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1263
    8. Jos siis saamme

      Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1197
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

      Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      82
      1197
    10. Onko sinulla

      Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      83
      1182
    Aihe