Mistä valtamedia vaikenee?

Tutkikaa tarkemmin

Tässä muutama blogisti on tehnyt tiivistystä, mistä tässä Alppilan kohussa oikein on kyse.

http://turjalainen.blogspot.fi/2013/...e-puhkeaa.html

http://vasarahammer.blogspot.fi/2013...ahtumista.html

http://takkirauta.blogspot.fi/2013/04/alppilan-koulusokora-osa-iii.html

Korhonen ei saanut potkuja sen takia että oli valittanut sijaisjärjestelyistä (vaikka sekin saattoin olla osasyynä) vaan sen takia, että hän rohkeni asettaa rajoja väärälle oppilaalle.

Ruokalasta poistettu häirikköpojan äiti on tiukasti kytköksissä potkut antaneseen rehtoriin ja koko opetusviraston tätimafiaan. Jäljet johtavat suoraan apulaiskaupunginjohtaja Viljaseen asti. Valtakunnansyyttäjän kytköksistä häirikön perheeseen vasta huhutaan.

Tämän jutun tekee kertakaikkiaan pelottavaksi se, että virallinen toimitettu media vaikenee näistä taustoista. Miksi? Faktat on kuitenkin helposti kenen tahansa tarkistettavissa. Suomenmaasta on paljastumassa jotain kertakaikkisen mätää ja rumaa.

Menkää kirjoittamaan adresseja! Ei niistä välttämättä mitään hyötyä ole, mutta onpahan ainakin kannanotto.

11

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimerkkinen
      • koulusta

        Kiitos näistä. Uskomatonta kerrassaan mutta pakko uskoa.


      • Rikoslaki 24 luku 8

        Rikoslaki 24 luku 8 §:
        Joka oikeudettomasti

        1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

        2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

        esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.


      • VISKASI portaikkoon
        Rikoslaki 24 luku 8 kirjoitti:

        Rikoslaki 24 luku 8 §:
        Joka oikeudettomasti

        1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

        2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

        esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

        Haukut väärää puuta mikäli viittaat kirjoituksillasi demlatanttojen kritisoijiin.


    • Nimierkkimerkki

      Opetusvirasto on käynnistänyt mediamanipulaatio hyökkäyksen.

      Muualta kopioitua kommenttia:

      "Linjanjohtaja Outi Salo: "Videossa kuvataan ruokalaa sekä tapahtunut tilanne. Toista opettajaa ei kuvassa näy."

      Opetuspäällikkö Marjo Kyllönen: "---kovin sanankääntein olit sanonut, että heität oppilaan ulos ruokalasta---"

      Apulaiskaupunginjohtaja Ritva Viljanen: "Opettaja viskaa oppilaan portaikkoon---"

      Alppilan yläasteen ent. rehtori Sari Aarniokoski: "---Korhonen työnsi oppilaan voimalla ulos ruokalasta ja lopuksi tuuppasi nuoren portaikkoon---"

      Voi hyvänen aika näitä lausuntoja! Eikö nyt olisi näiden naisten syytä mennä kouluun oppimaan kieltä ja sanojen semantiikkaa, merkityskenttää. Ei sanoja voi viskellä ihan miten vain. Kieli perustuu siihen, että yhteisössä on valtaosaltaan yhtenevä käsitys siitä, mitä sanat tarkoittavat. Alppilan tapauksen kommentointi ei ole vapaata runoutta, jossa sanoille voi antaa aivan oman halun mukaan uuden merkityssisällön.

      Onko Outi Salo sokea? Suosittelen optikolla käyntiä.
      Marjo Kyllönen, Sari Aarniokoski, Ritva Viljanen - viskasiko, tuuppasiko, tuuppiko (frekventatiivinen, toistoa ilmaiseva), tönikö, repikö Antti Korhonen?

      Teille tuntuu olevan erityisen tärkeää välttää sitä sanaa, jota Antti Korhonen itse käytti: työnsin. Antti Korhonen sanoo edelleenkin, että hän poisti uhmaavan ja häiriköivän oppilaan ruokalasta työntämällä. Näin sen on kohutulta videoltakin nähnyt iso joukko suomalaisia ihmisiä."

    • Rikoslaki 24 luku 8

      Rikoslaki 24 luku 8 §:
      Joka oikeudettomasti

      1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai

      2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville

      esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

      • kys.

        Oisko kannattanut painaa tuota Ilmoita asiaton viesti -nappia? Se ainakin kiusaisi aloittajaa enemmän kuin eo.


    • Heywood luettu

      Joo tämä on niin tuttua. Kerronpa tarinan, joka on keksitty, mutta toistuu kouluissa joka vuosi vähintään kerran, on toistunut niin kauan kuin Suomessa on kouluja ollut.

      Olipa kerran opettaja A joka teki kokeen. Oppilas B sai kokeesta mielestään huonon numeron. B:n huoltaja C oli myös samaa mieltä. Todellisuudessa asia oli niin, että oppilas B:lle oli samantekevää mitä hän sai kokeesta kunhan vain sai viikkorahansa ja varsinaisesti koenumeroon tyytymätön oli B:n huoltaja C. Opettaja A pakotettiin nostamaan koenumeroa. Rehtori D oli huoltaja C:n kaveri, ehkä jopa sukulainen, puoluetoveri, lahkolaisveli tai sisko, saman maamiesseuran tai Lions-clubin tai pientaloyhdistyksen kaveri. Rehtori D:n intressissä oli näyttää opettaja A:lle, että rehtori on pomo ja A:lla ei ole valtaa. Se miten A nosti koenumeroa on varioitavissa: erilaisia esimerkkejä: uusintakoe, numeron yksinkertainen yliviivaaminen ja uuden korkeamman numeron merkkaaminen, kokeen teetättäminen jollakin toisella henkilöllä ja arvosanan merkkaaminen kuitenkin oppilas B:lle, jne. jne. jne. konstit ovat monet. Lopulta kaikki olivat tyytyväisiä paitsi opettaja A, jolle paljastui systeemin mädännäisyys.

      Koulut eivät ole mitään neutraaleja laitoksia yhteiskunnissa, ei Suomessa kuin ei missään muuallakaan. Suomessa vielä sentään ollaan suhtkoht demokraattisia. Toisin on varmaan jossain kovan kilpailun yhteiskunnissa kuten USA:ssa tai kovan diktatuurin yhteiskunnissa kuten Pohjois-Koreassa. Koulu on yksi vallankäytön ja valtataistelun foorumi, jossa varsinainen pointti on se, että yhteiskunnassa valtaa käyttävät tahot pyrkivät tuottamaan kouluista oman mielipiteensä mukaisia kannattajia. Poliittisesti epäkorrektien ajatusten ja metodien tuominen kouluun on tuhoon tuomittu projekti. Sellaisia yrittävät opettajat erotetaan välittömästi.

    • Korruptiota riittää

      Tässä näemme ikään kuin salaman valossa, miten valtaa pitävä hallintomafia, nyt "hyvä sisko" -verkosto, pitää suorittavaa työntekijäjoukkoa ja kansalaisia alamaisinaan ja pelinappuloinaan. Jää sitten nähtäväksi, tuleeko kansalaisilta riittävästi painetta poliitikkoihin, että heissä olisi ryhtiä toimia asiallisesti. Kansalaisten lyhyen poliittisen muistin huomioon ottaen, seuraavissa vaaleissahan tällä tapahtumalla saattaa olla enää vain vähän merkitystä.

      • hävettää olla suomal

        Kannattaa manipulointi ja valehtelu, jota Helsingin opetusvirasto harrastaa, pitää esillä. Opetusvirasto uskoo, että ihmiset ovat tyhmiä, eivät ymmärrä mitään; eivät ole tyhmiä, ymmärtävät kyllä.

        216 000 allekirjoitusta erotetun opettajan puolesta on aikamoinen joukko.
        Poliitikkojen on syytä ottaa tuo porukka huomioon.
        Vanhemmat ovat huolissaan lastensa opiskelumahdollisuuksista.

        Hyvä, että opetusvirasto mokasi näin pahasti. Asiat tulevat veronmaksajien tietoisuuteen.


    • Varmat päivät

      Meillä on helvetin tyhmä ja passiivinen kansa, joka ei vaadi ja tee muutoksia itse, eliitiltä kysymättä ja eliittiä erottamalla. Eliitti hykertelee tyytyväisenä. Ei ole mitään uutta tässä viimeisen tuhannen vuoden aikana. Edes uudet mediat somet sunmuut eivät ole muuttaneet tätä vallitsevaa tosiasiaa. Milloin loppuu lumedemokratia ja alkaa oikea taistelu oikean demokratian puolesta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

      Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      160
      8805
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

      Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      104
      4082
    3. Millaista läheisyyttä

      Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      114
      3922
    4. 55
      3383
    5. Antifasismi - mitä se on?

      Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      42
      2714
    6. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

      Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      384
      1988
    7. Heräsin taas ikävään

      Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      56
      1911
    8. Yliajo Heinolassa

      Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi
      Heinola
      44
      1873
    9. Kuka on menehtynyt?

      https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      11
      1861
    10. Kauhea ikävä iski

      Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1531
    Aihe