APUA olenko riivattu?

nimimerkki11

Minun käteni on täynnä viivoja mikään viiva(kohtalon viiva sydänviiva yms) ei ole oikealla kohdallaan tai on muuten erilainen tai puuttuu kokonaan. Minua ihmetyttää mitä x merkit kädessäni tarkoittavat(niitä on yli 10 ja muitakin ihme viiva muodostumia löytyy). Minulle on myös tapahtunut kaikkea epänormaaleja ja yliluonnollisia asioita.. esim. näen olemattomia henkilöitä joita muut eivät näe. Ystäväni oli pelannut spiritsimiä ja laudan kirjaimista muodostui lause : Pelastakaa (nimeni). Olen miettinyt ennustajalle menemistä mutta ajattelin ensin kysyä onko kellään mitään tietoa/kokemusta tälläisitä viivoista käsissä? AUTTAKAA.... olenko joku riivattu/selvänäkijä ??

140

7697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      en osaa lukea kädestä, mutta minulla on sen taidon vanha "kurssi" tässä käsissäni, josta voin tuota vilkaista.
      niitä x-merkkejä on kaikilla, eri syviä ja eri kokoisia. ei siis pelkoa.

      jos sinulla on tähden muotoisia merkkejä käsissäsi, ei siis pelkkiä ristejä, niin ne tarkoittavat joskus harvoin shokkia, mutta yleensä intensiiviseksi muuttuvaa energiaa. oletko kovin energinen ihminen?

      mitä spiritismiin tulee, siitä kannattaa pitää näpit erossa. ette saa sieltä järkeviä vastauksia, päinvastoin. liikutte vaarallisilla vesillä ja voitte satuttaa itseänne henkisellä tasolla todella pahasti. kyllähän sitä moni kokeilee, mutta ei siihen voi luottaa.

      t. Keskiyö

      • 1122334455667788

        HUOH! Ei ole kuukauttakaan kun samanlainen trolli käytiin juurmutia myöten tällä palstalla läpi. :( Joku huu-haa-höö-pöö sen silloin aloitti ja samat jutut eri variaatioineen saivat bittiä liikkeelle. Ei tultu hullua hurskaammaksi, jotenka alkaa jo kyllästyttää. HUOH!


      • iem

        Onkohan tullut lutrattua viinan kanssa liikaa?


      • Korkki kiinni !


      • durban
        1122334455667788 kirjoitti:

        HUOH! Ei ole kuukauttakaan kun samanlainen trolli käytiin juurmutia myöten tällä palstalla läpi. :( Joku huu-haa-höö-pöö sen silloin aloitti ja samat jutut eri variaatioineen saivat bittiä liikkeelle. Ei tultu hullua hurskaammaksi, jotenka alkaa jo kyllästyttää. HUOH!

        Kaikki muutkin aiheet on koluttu jo moneen kertaan. Hyvä se on teidän muidenkin tietää, että maailmassa on yliluonnollisuutta ja sitä on paljon, teillä ei vain ole aikaa keskittyä tai halua tai jopa pelkäätte jutella ja ajatella näistä asioista. Keskuudessamme kulkevat monetkin entiset ihmiset, ikäänkuin suojelusenkeleinä tai muuten vaan. Ne siunaamattomat henget onkin niitä pahempia jotka voivat aiheuttaa kaikenlaista riivattua, se ovat räyhääjähenkisiä. Kiva kun näistä puhutaan, että muutkin saavat tietää, ettei tää maailma ole pelkästään tässä ja nyt vaan ns, ihmeitä on erittäin paljon. Miksi kukaan tutkisi niitä jos ei niissä mitään perää ole ja useimmiten tutkijat ovat itse nähneet ja kuulleet ja siitä mielenkiinto on useinkin lähtenyt.


      • durban
        iem kirjoitti:

        Onkohan tullut lutrattua viinan kanssa liikaa?

        Kaikki vetävät aina tuon viinan kanssa länträämisen kun ovat itse huuli pyöreänä asioiden kanssa, ei kestetä että jotku näkevät tulevaisuuteen ja menneisyyteen, se on lahja joka on sattunut joillekin henkilöille, eikä ole mikään ilmanaikojaan annettu, kyllä siihen on aina ollut tarkoitus, tarkoitukset tulevat sielujen maailmasta. Niin että älkää nyt itse lontratko sitä viinaa, että näkisitte ja kokisitte muutakin kuin pikku-ukkoja ja sen sellaista itse aiheutettua harhaa.


      • noitapappi
        mulku kirjoitti:

        Korkki kiinni !

        Abracadabra!


      • iem
        durban kirjoitti:

        Kaikki vetävät aina tuon viinan kanssa länträämisen kun ovat itse huuli pyöreänä asioiden kanssa, ei kestetä että jotku näkevät tulevaisuuteen ja menneisyyteen, se on lahja joka on sattunut joillekin henkilöille, eikä ole mikään ilmanaikojaan annettu, kyllä siihen on aina ollut tarkoitus, tarkoitukset tulevat sielujen maailmasta. Niin että älkää nyt itse lontratko sitä viinaa, että näkisitte ja kokisitte muutakin kuin pikku-ukkoja ja sen sellaista itse aiheutettua harhaa.

        Turpaani toinen lutraaja, heitähän se tyhjä lääräys pois, niin loppuu pikku-ukkojen näkeminen.


    • tietäjä

      moi, olet riivattu. minun siskollani oli noita samoja ristejä käsissä!
      varo kaikkea mihin kosket.

      • Alkuperäinen kirjottaja

        Hehe, tämä ei ole hauskaa!


      • Mystinen :)
        Alkuperäinen kirjottaja kirjoitti:

        Hehe, tämä ei ole hauskaa!

        Ap:lle Minulla on itselläni kummassakin kämmenessä mystiikan-ristit.Vasemassa on myös suur-risti sekä parantajanristi.Itselläni on intuitiota asioissa ja näen myös enneunia.Olen hyvä kuuntelija ja auttamaan asioissa,vaikka en sitä itse huomaa.On minua sanottu monesti enkeliksi,joka auttaa ja ohjaa.Silloin kun synnyin,minulla oli mustat hiukset joihin oli painettu ns.sormenjäljet.Siitä olen itse hakenut tietoa,mutta en ole saanut.Suvussani vain kahdella muulla on ollut samanlaiset.Toinen heistä on jo kuollut vuosia sitten,Muori oli tietääkseni hyvin intuitiokykyinen ja tiesi "asioita".Toisesta en tiedä.Äiti sanoi joskus,että minua olisi siunattu jollain kun on sormenjäljet jätetty päähän.


      • 1122334455667788
        Alkuperäinen kirjottaja kirjoitti:

        Hehe, tämä ei ole hauskaa!

        Alkuperäisen (aboriginaalin) olis aika hakeutua lataamoon, ettei akku mene oikosulkuun. Kyl ne siellä nixit osaa.


      • Tekijä tunnistettu
        Mystinen :) kirjoitti:

        Ap:lle Minulla on itselläni kummassakin kämmenessä mystiikan-ristit.Vasemassa on myös suur-risti sekä parantajanristi.Itselläni on intuitiota asioissa ja näen myös enneunia.Olen hyvä kuuntelija ja auttamaan asioissa,vaikka en sitä itse huomaa.On minua sanottu monesti enkeliksi,joka auttaa ja ohjaa.Silloin kun synnyin,minulla oli mustat hiukset joihin oli painettu ns.sormenjäljet.Siitä olen itse hakenut tietoa,mutta en ole saanut.Suvussani vain kahdella muulla on ollut samanlaiset.Toinen heistä on jo kuollut vuosia sitten,Muori oli tietääkseni hyvin intuitiokykyinen ja tiesi "asioita".Toisesta en tiedä.Äiti sanoi joskus,että minua olisi siunattu jollain kun on sormenjäljet jätetty päähän.

        Ne on kato kätilön sormenjäljet, kun se on kiskonut sua tähän mailmaan


      • ekaa kertaa ulkomail
        Mystinen :) kirjoitti:

        Ap:lle Minulla on itselläni kummassakin kämmenessä mystiikan-ristit.Vasemassa on myös suur-risti sekä parantajanristi.Itselläni on intuitiota asioissa ja näen myös enneunia.Olen hyvä kuuntelija ja auttamaan asioissa,vaikka en sitä itse huomaa.On minua sanottu monesti enkeliksi,joka auttaa ja ohjaa.Silloin kun synnyin,minulla oli mustat hiukset joihin oli painettu ns.sormenjäljet.Siitä olen itse hakenut tietoa,mutta en ole saanut.Suvussani vain kahdella muulla on ollut samanlaiset.Toinen heistä on jo kuollut vuosia sitten,Muori oli tietääkseni hyvin intuitiokykyinen ja tiesi "asioita".Toisesta en tiedä.Äiti sanoi joskus,että minua olisi siunattu jollain kun on sormenjäljet jätetty päähän.

        Mä näin unen joskus aikoja sitte mut se jäi mieleen ja sitte ku me lähetään naapureitten kanssa ulkomaille etelään nii saan näkyjä tai semmosii et oon nähny tän unessa et tiesin et näin tapahtuu..jotai 10 kappaletta tommosii sain siel etelän lomalla ja vähä meni kyl naama valkoseks. sit sanon jotai et toi nainen kattoo meitä, ni ilta hämärissä joku nainen penkillä vakoilee meitä, tämän myyjän kaveri. Sen takia ku me ei ostettu jotai saata*** villa naruja...näköjään se nainen joka myi näitä naruja ni pelästy miten ulkomaalaisilla on parempi enkku ku sillä ::DDD nyt vaa naurattaa asia.


      • ekaa kertaa ulkomail
        Mystinen :) kirjoitti:

        Ap:lle Minulla on itselläni kummassakin kämmenessä mystiikan-ristit.Vasemassa on myös suur-risti sekä parantajanristi.Itselläni on intuitiota asioissa ja näen myös enneunia.Olen hyvä kuuntelija ja auttamaan asioissa,vaikka en sitä itse huomaa.On minua sanottu monesti enkeliksi,joka auttaa ja ohjaa.Silloin kun synnyin,minulla oli mustat hiukset joihin oli painettu ns.sormenjäljet.Siitä olen itse hakenut tietoa,mutta en ole saanut.Suvussani vain kahdella muulla on ollut samanlaiset.Toinen heistä on jo kuollut vuosia sitten,Muori oli tietääkseni hyvin intuitiokykyinen ja tiesi "asioita".Toisesta en tiedä.Äiti sanoi joskus,että minua olisi siunattu jollain kun on sormenjäljet jätetty päähän.

        Mä näin unen joskus aikoja sitte mut se jäi mieleen ja sitte ku me lähetään naapureitten kanssa ulkomaille etelään nii saan näkyjä tai semmosii et oon nähny tän unessa et tiesin et näin tapahtuu..jotai 10 kappaletta tommosii sain siel etelän lomalla ja vähä meni kyl naama valkoseks. sit sanon jotai et toi nainen kattoo meitä, ni ilta hämärissä joku nainen penkillä vakoilee meitä, tämän myyjän kaveri. Sen takia ku me ei ostettu jotai saata*** villa naruja...näköjään se nainen joka myi näitä naruja ni pelästy miten ulkomaalaisilla on parempi enkku ku sillä ::DDD nyt vaa naurattaa asia.


      • wanhawelho
        Mystinen :) kirjoitti:

        Ap:lle Minulla on itselläni kummassakin kämmenessä mystiikan-ristit.Vasemassa on myös suur-risti sekä parantajanristi.Itselläni on intuitiota asioissa ja näen myös enneunia.Olen hyvä kuuntelija ja auttamaan asioissa,vaikka en sitä itse huomaa.On minua sanottu monesti enkeliksi,joka auttaa ja ohjaa.Silloin kun synnyin,minulla oli mustat hiukset joihin oli painettu ns.sormenjäljet.Siitä olen itse hakenut tietoa,mutta en ole saanut.Suvussani vain kahdella muulla on ollut samanlaiset.Toinen heistä on jo kuollut vuosia sitten,Muori oli tietääkseni hyvin intuitiokykyinen ja tiesi "asioita".Toisesta en tiedä.Äiti sanoi joskus,että minua olisi siunattu jollain kun on sormenjäljet jätetty päähän.

        Tiedän erään henkilön, jonka kämmenen viivat muodostavat selvän pentagrammin, eli viisikantatähden keskelle kättä, mutta hän onkin ammattinoita.


    • voideltu öljyllä

      Olet riivattu! Laita Niveaa käsiisi joka ilta ja hiero huolellisesti. Tämän kun teet tarpeeksi usein niin ne häviävät.

      • Mulla se toimi kanssa. Vedin kylläkin ihan vaan lapaseen.


    • Alkaa mennä maku

      Ylläpito, nyt herätys!!! Näiltä palstoilta kyllä löytyy ihan oikeita, kiinnostaviakin juttuja. Ei tarvi "riivauksia ja noiduttuja nukkeja nostaa esille."

    • Pitäisikö käydä vähän juttelemassa lääkärille niistä viivoista ja ihmisistä?

    • iuhioh

      Jos näe asioita, joita muut eivät näe, niin kannattaisi ehkä käydä juttelemassa lääkärissä. Jospa sulla on skitsofrenia.

    • no en tie.

      Ihmiset, jotka pitävät jotkaista ryppyään, hiustansa, pisamia, luomia, häpykarvoja, mitä vaan, jonakin suurena merkkinä, ovat jollainlailla vajaita. Pakoa todellisuudesta ainakin se merkkaa, kun täytyy turvautua yliluonnollisuuksiin. Lisäksi tulee vaan mieleen heikko itsetunto. Ihan kuin ihmisessä kaikki ainutlaatuisuus olisi niiden karvojen varassa.

      Surullista kun ihmiset ovat niin herkkiä sekoamaan.

    • Eetulainen

      Valitettavasti totuus on hiukan kurjempi: luultavasti olet psykoosissa. Mikä tähän on syynä on toinen kysymys, huumeet, raskas elämäntilanne, alkava skitsofrenia tms. Tätä ei tietenkään tässä pysty sanomaan. Kannattaa varata aika psykiatrille ennen kuin täysin irtautuu todellisuudesta omiin kuvitelmiin ja pelkoihin.

      Millekään puoskarille tai ennustajalle tuskin kannattaa rahojaan kiikuttaa. Rauhoitu ja ajattele järkevästi. Kyllä asia hyvällä hoidolla lähtee selviämään. Tsemppiä!

      • Ja ehkä vielä kannattaisi mennä papille puhumaan :)


    • vitun aihepiirit

      Minullapa on anuksessani pentagrammi olenko riivattu? _Kuka hemmetin paviaani tekee samanlaisia idioottimaisia aloituksia jatkuvasti ja kuka toinen paviaani nostaa ne esille koko kansalle? parempaa aihetta ei ole???!!!!

      • ewwrewrew

        Ja millaiset paviaanit tulee lukemaan niitä vaikka ei kiinnosta???


    • 3lapsenäippänen

      en usko että olet riivattu. pysy kaukana spiritismistä,se on henkimaailman kanssa pelleilyä,mikä aiheuttaa vaan harmeja. Jumalakin kieltää sen esim Raamatussa tai Koraanissa,tai Toorassa jne... mitä saatat nähdä on henkiolentoja esim enkeleitä tai demoneita,joita on tietysti olemassa. Selvännäkijöihin ei kannata tutustua,kaikenlainen ennustaminen on väärää profetointia joka edellämainituissa kirjoissa myös kielletään. Pyydä mielummin Jumalalta apua tai käänny jonkun seurakunnan vanhimman puoleen . Voimia :)

      • skepsissi

        antaa tulla vaikka itse alakerran isäntää myöten mun kohdalle.. MUTTA KUN EI OO NÄKYNY VAIKKA KUI HALUIS!!! MITÄ TEEN VÄÄRIN?!


    • lastaamallasatamassa

      Kannattaa myös kokeilla vedinvoide Tummelia. Se ei ole tarkoitettu oven vetimeen vaan lehmän sellaisiin joita myös utareiksi kutsuttu on.

    • yks vaan

      Ap. oletko myös kuullut ääniä, joita toiset eivät kuule tai haistanut outoja hajuja? Oletko mahdollisesti ahdistunut, levoton ja nukut vähemmän kuin ennen? Oletko ärtyisämpi ja vetäytyvämpi / eristäytyvämpi kuin ennen? Onko sinulla myös ajatuksia, että sinua vakoillaan, kuunnellaan, ajatuksiasi luetaan tai joku haluaa tappaa sinut?

    • foksmalder

      Nyt menet ihan ekana mielenterveyden ammattilaiselle.

    • agn.a

      Riivattu? Not.

      Psykoosiriskissä? Ehkä.

      Trolli? Todennäköissti.

    • ilmainen vinkki

      Oletko jo puhunut asiasta omalääkärille? Siitä kannattaa yleensä aloittaa näissä asioissa. Viivat voidaan kyllä korjata kirurgisesti.

    • 11v tyttö

      oon riivattu.kukaan ei ehkä usko minua mutta näin niin sanotun "slendermanin".olin mummoni luon ja katsoin ulos keittiön ikkunasta puun takana "slenderman" seisoi. olenko riivattu vai sekaisin

      • kaikki ok

        Et ole riivattu, voit siis rauhoittua ja olla positiivinen. Sinun ei ole pakko todistaa jos näet jotain, voit vaan sanoa Ajatuksessasi vaikka "Kristuksen nimessä, poistu heti". Ja voit rukoilla suojaa, ja sinulla on kyllä aina suojelusenkeli mukana suojaamassa. Myös pilailevaa henkeä ei tarvitse pelätä, älä anna mitään huomiota sellaiselle. Joskus mielikuvitus tekee tepposet (on katsottu videota, tv:tä tai kuvaa) ja silloinhan ihmiset näkevät myös. Joskus jollakin voi olla myös pilailuasu. Tai se on ennenäky toisinaan joillekin. Jos suvussakaan ei ole mitään vastaavaa, joka selittäisi asiaa.


      • kaikki ok
        kaikki ok kirjoitti:

        Et ole riivattu, voit siis rauhoittua ja olla positiivinen. Sinun ei ole pakko todistaa jos näet jotain, voit vaan sanoa Ajatuksessasi vaikka "Kristuksen nimessä, poistu heti". Ja voit rukoilla suojaa, ja sinulla on kyllä aina suojelusenkeli mukana suojaamassa. Myös pilailevaa henkeä ei tarvitse pelätä, älä anna mitään huomiota sellaiselle. Joskus mielikuvitus tekee tepposet (on katsottu videota, tv:tä tai kuvaa) ja silloinhan ihmiset näkevät myös. Joskus jollakin voi olla myös pilailuasu. Tai se on ennenäky toisinaan joillekin. Jos suvussakaan ei ole mitään vastaavaa, joka selittäisi asiaa.

        Minusta voit kokeilla jotakin myös sellaisen karkoittamiseen, kunhan ei liikaa keskity siihen asiaan. Hyvä energia ja rohkeus auttaa. Rukous ja suojan pyytäminen. Myös se että sellaisen säikäyttely ei tehoa sinuun. Antaa niiden mennä pois menojaan, lienee aika kyllästyttävää säikäytellä lapsia. Se voi olla henkimaailman juttuja. Eivät ne kykene vahingoittamaan pelottelulla, kun ei anna siihen lupaa. Häätää sellaiset pois mielessään. Ihminen on kuitenkin sellaisessa asemassa että voi hallita ympäristöään. Positiivisuus on hyvä asia.


      • juu ja
        kaikki ok kirjoitti:

        Minusta voit kokeilla jotakin myös sellaisen karkoittamiseen, kunhan ei liikaa keskity siihen asiaan. Hyvä energia ja rohkeus auttaa. Rukous ja suojan pyytäminen. Myös se että sellaisen säikäyttely ei tehoa sinuun. Antaa niiden mennä pois menojaan, lienee aika kyllästyttävää säikäytellä lapsia. Se voi olla henkimaailman juttuja. Eivät ne kykene vahingoittamaan pelottelulla, kun ei anna siihen lupaa. Häätää sellaiset pois mielessään. Ihminen on kuitenkin sellaisessa asemassa että voi hallita ympäristöään. Positiivisuus on hyvä asia.

        Se ennennäky voi tarkoittaa, että jos näet tietyn asian, saatat kohdata sen ei-merkityksellisemmässäkin yhteydessä. Ei konkreettisesti.


      • niin vielä
        juu ja kirjoitti:

        Se ennennäky voi tarkoittaa, että jos näet tietyn asian, saatat kohdata sen ei-merkityksellisemmässäkin yhteydessä. Ei konkreettisesti.

        Uskon että olet säikähtänyt melkolailla tai sitten kaikki eivät säiky. Aika auttaa asiaa. Ehkä voit myöhemmin elämässä auttaa sitten sellaisia lapsia tai ihmisiä jotka ovat kokeneet vastaavan.


      • kauhuleffatparastaon

        iha tiedoks hieno leffa se slenderman on että ja ps noin siin leffas kerran kävi ja se nainen oli khyl joku tyyliin 30v ainaskin että mikäs perverssi oot ku luulet olevas 11v


      • fabber1

        11v tyttö

        Et ole riivattu etkä sekaisin...Olen nähnyt itse samoin..ihminen joka hävisi
        ihmiset ovat kuin 1500 luvulla eivät hyväksy mitään kun itse eivät näe
        mitään
        Näkeviä on maailmassa paljon
        ole ylpeä kyvyistäsi...
        Palataan..


    • Watchman on the wall

      Kuuntele tämä ja rukoile Herraa Jeesusta avuksi! Hän auttaa sinua!
      PSALM 3 - WARRIOR SONG FOR THE ENCOURAGEMENT OF THE SAINTS
      http://www.youtube.com/watch?v=NFQbM17dn1w&feature=youtu.be

      Älä Pelkää! JEESUKSEN NIMESSÄ KAIKKI RIIVAAJAT VÄISTYVÄT NYT SINUSTA JEESUKSEN NIMESSÄ MINÄ KÄSKEN TEITÄ HÄIPYMÄÄN HÄNESTÄ NYT! Jeesuksen Kristuksen Nimesssä on VOIMA AJAA KAIKKI PAHOLAISEN VOIMAT POIS! HALLELUJAH YAHUSHUA HA MASHIACH!

      • tunnen sinut

        Älkää sekoittako päätänne noilla vanhoilla saduilla. Hakekaa parannusta omalääkäriltä.


      • Pyytäsikkö

        Tolta Jesse heebolta muutama sixpäkin, kaupat kiinni eikä mitää juotavaa. Eik tää nii mee, että yhdestä keppanasta taikoo än kapplattea sixpäkkiä IV beetä. Ai nii, jos makkaraa sit kans ! Lähen ton sarvipäisen alakerran kaiffarin kans rillamaa. Pistän ton keppanapullon toho rappusil, jos siitä sit niitä lähtis taikoja tekemää.


    • aooo

      Ei jumalauta!!

    • Johan pomppas

      Taitaa nyt jollain olla piuhat aika sekasin ja juhannuksena maistellu muutakin kuin kansalaisluottamusta....Ja tarkoitan tätä höyryä joka skitsoo.

    • Aloittaja hoi..

      Hinkkaa santapaperilla kätesi viivat pois,niin asia on sillä kunnossa.

    • !!!!!!!!!!11

      Jos tuntuu tuolta niin mene psykiatrille ennen kuin pahemmin käy.

      tarvitset ammattiapua etkä keskustelupalstojen huuhaata.

    • Järjenääni

      Otetaas sitten järki käteen.

      Mitään riivaajia eikä pahoja henkiä ole olemassa, siis ihan aikuisten oikeasti EI ole olemassa.

      • entäs kun

        Onhan maanpäälläkin pahiksia ihmisissä, yleensä kehittymättömiä vielä.


      • Jeesus voitti saatanan

        Raamatun mukaan niitä on. Jeesuksen nimessä uskovainen ihminen voi käskeä riivaajahenkiä lähtemään toisesta ihmisestä.
        Kun ihminen on vapautunut näistä hengistä on tärkeää antaa elämänsä Jeesukselle ja pyytää syntejään anteeksi. Muuten käy niin että pois ajettu riivaajaa hakee pahempia henkiä mukaansa ja ne menet porukalla takaisin vapautettuun ihmiseen ja sen jälkeen on takuulla huonompi olla kuin aiemmin.

        Siis. Ymmärtäkää että jokainen ihminen on syntinen ja tarvitsee Jeesusta. Uskoon tullaan yksinkertaisesti(et tarvitse siihen rituaaleja etkä pappeja):pyydät vain syntisi anteeksi Jeesukselta ja pyydät Jeesuksen sydämeesi asumaan. Ja sen jälkeen voit todellakin uskoa että samassa kehossa ei voi asua paha henki ja Pyhä Henki.


      • Jeesus voitti saatanan
        Jeesus voitti saatanan kirjoitti:

        Raamatun mukaan niitä on. Jeesuksen nimessä uskovainen ihminen voi käskeä riivaajahenkiä lähtemään toisesta ihmisestä.
        Kun ihminen on vapautunut näistä hengistä on tärkeää antaa elämänsä Jeesukselle ja pyytää syntejään anteeksi. Muuten käy niin että pois ajettu riivaajaa hakee pahempia henkiä mukaansa ja ne menet porukalla takaisin vapautettuun ihmiseen ja sen jälkeen on takuulla huonompi olla kuin aiemmin.

        Siis. Ymmärtäkää että jokainen ihminen on syntinen ja tarvitsee Jeesusta. Uskoon tullaan yksinkertaisesti(et tarvitse siihen rituaaleja etkä pappeja):pyydät vain syntisi anteeksi Jeesukselta ja pyydät Jeesuksen sydämeesi asumaan. Ja sen jälkeen voit todellakin uskoa että samassa kehossa ei voi asua paha henki ja Pyhä Henki.

        Mutta lisään vielä että myös skitsofrenia aiheuttaa harhoja. Hakeudu jokatapauksessa lääkärille ja jos saat diagnoosin ja lääkkeet, ota ne.

        Unohda ennustajat ja kaikki muutkin sellaiset yliluonnollisten asioiden kanssa touhuavat ihmiset jotka eivät ole raikkaasti kristittyjä. Heidän "apu" on todellista harhaa.


      • noh2
        Jeesus voitti saatanan kirjoitti:

        Mutta lisään vielä että myös skitsofrenia aiheuttaa harhoja. Hakeudu jokatapauksessa lääkärille ja jos saat diagnoosin ja lääkkeet, ota ne.

        Unohda ennustajat ja kaikki muutkin sellaiset yliluonnollisten asioiden kanssa touhuavat ihmiset jotka eivät ole raikkaasti kristittyjä. Heidän "apu" on todellista harhaa.

        Kuulostaa että olet voimakkaasti uskonnollinen, uskon lisäksi. Eli pelkäät uskonoppien mukaan että "joukolla tulevat". Se voi liittyä enemmän uskomukseen. Koska jos ihminen toivoo ja pyytää suojaa, silloin häntä suojellaan. On turhaa lietsoja uskomuksia ja pelkoja.
        Kaikilla meedioilla ei ole skitsofreniaa, eli turhaa ehkä lähteä aina siitä lähtökohdasta. Silloin olisi paljon muitakin oireita melko todennäköisesti. Myös nuorilla ihmisillä voi olla paljon pelkoja, eivätkä nekään ole sitä aina. Kokemus tuo varmuutta, eikä ole paniikkia joka asiasta. Ikä auttaa.
        Pahiksia voi olla maailmassa, onhan niitä elävissäkin ihmisissä. Mutta kun ihminen ei anna lupaa sellaisten pahiksien lähestyä, eivät luultavasti voi. Joten mitä jos rauhoitutaan, ja vedetään vaikka henkeä?


    • kesäilta

      Kuulostaa siltä että olet sairas. Hakeudu pian lähimmälle psykiatrian polille,siellä osataan auttaa.

    • affeektiivisuffeksi

      Jos ei ole feikki, tämä sinun aloituksesi, niin suosittelen lääkäriä ja pian. Skitsofrenialta vaikuttaa,mutta olen maallikko. Kyllä lääkärisetä tietää, meneppä siis sinne.

    • piripäät blaaa

      Ei taida kaikki muumit olla laaksossa.

    • sulla on varmaan vilkasmiilikuvitus?

    • vastaus:

      Et ole riivattu. Sinulla voi olla selvänäkökykyä vaan. Voit lukea lisää aiheesta, kuitenkin suodattaen tietoa, positiivisella näkökannalla. -Sinulla on varmasti normaalinpituinen elämä, oli käden viivoja, tai puuttuvat, mitä tahansa. Osa viivoista on uskomuksia vain. Älä tuojota viivoja liikaa. Ikää kun tulee käsi rypistyy lisää vaan. Kirjoja toki on viivoista, mutta voiko kaikkea uskoa niistä, ne ovat ikivanhoja ennustapoja joskus lähtökohdaltaan.

      Sinun ei kannata pelata spiritismiä, vaikka ystäväsi niin tekee. Sinun ei ehkä kannata vierailla hänen kotonaan tai paikassa jossa on pelattu, jos se pelottaa. Luultavasti joku henki vain kysyi apua tai sitten pilaili laudalla. -Sinulla ei ole velvollisuutta auttaa (tai keskustella) kaikkia eläviä ja kuolleita, vain jos itse kohtaat jossain muualla (kuin spiritismin yhteydessä), pystyt auttamaan halutessasi. Tai kommunikoimaan tai ottamaan viestin vastaan. Sinulla voi olla itselläsi vahva positiivinen energia ympäristöön ja sinä hallitset sitä. Sinun ei tarvitse pelätä ja voit rukoilla suojaa ympärillesi ja kotiisi. Ajan kanssa kaikki selkenee. Jokaisella ihmisellä on mahdollisuus näkemiseen, jos harjoittelee. On hienoa että voi nähdä toiselle puolelle, kunhan ei säikähdä liikaa. Hekin ovat vaan tavallisia ihmisiä ja tuntevia, siellä toisella puolella. Enne-näky ja henki kannattaa erottaa, eikä pahan kanssa tarvitse puhua, vaan vain hyvän henkilön. Olkoonkin että mielialoja voidaan ilmaista.
      Voit siis rentoutua ja ajatella positiivisesti. Kaikissa suvuissa ei todellakaan ole skitsofreniaa, vaan kyse voi olla näkemisen kyvystä monella. Unessa voit ehkä nähdä myös. Ihminen on nähdessään tietyllä taajuudella.

    • piri piri pyörii

      Aloitus on ansainnut ainakin sata miinusta, vaikkakaan Suoli24-peukkusysteemi ei taaskaan toimi.

    • nimimerkki11

      Söin tänään hatullisen paskaa, olenko tullut vieläkin riivatummaksi!?

    • Onko sulla kans

      Iso viiva persiis ja reikä keskel ?

    • Juhannus on

      jo ohi, voit kiertää korkin kireämmälle niin mielikin rauhoittuu.
      Riittävä rännitys alkon kera aiheuttaa kuvailemasi kaltaisia näkyjä.

    • CKX

      Ei sinussa mitää vikaa ole,olet vain pikkuisen kaheli:)

    • Lääkitys.

      Kohdalleen,niin jää pois jonnin joutavat ajatukset.

    • Kylmää järkeä mukaan ja jätä selvännäkemiset ja vastaavat sivuun. Kämmenistä
      eikä muistakaan voi ennustaa eikä määritellä tulevaisuutta tai ihmistä.
      Käy lenkillä, syö kunnolla ja yritä nukkua kunnolla. Viina ja muut aineet veks.
      Mieti mikä on totta ja mikä on pelkojesi aiheuttamaa kuvittelua. Etsi mielenteveys-
      ammattilainen avuksesi. Ilmeisesti olet nuori vielä ja tulevaisuuden epävarmuus
      pelottaa ja olet liiaksi kelannut yliluonnollista huuhaata. Toivoa on siinä, kun osaat
      ja uskallat epäillä epätavallisia ajatuksiasi. Jos suvustasi löydät tervejärkisen
      läheisen, keskustele hänen kanssaan pitkät keskustelut elämästä ja ihmisen
      kasvukivuista. Sinulla on ehjä elämä edessäsi, kun nappaat itsesi huuhaasta pois.
      Tsemppiä

      • Shsjkagwkww

        Kiitos. Itsekin nuori ja kokematon. Haluaisin aaada kokemusta, selkärankaa ja jättää turhat pelot taakse


    • tohtori kuuppa

      Aloittaja korvienvälissä on vika, ei iso mutta riittävä! Suosittelen psykiatrista terapiaa mahdollisimman pian!

    • näköaisti

      Henkilöihmiset näkevät maailman aivojen kautta. Esimerkiksi koulussa opetetaan lapsille mikä on kuusi ja mikä mänty. Lapset oppivat näkemään ympäristössä kuusen ja männyt ja osaavat yhdistaa näitä elementtejä mm. joukukuuseen. Afikkalainen ei osaa nähdä henkilöihmisten maailmassa mäntyä ja kuusta. Afrikkalainen näkee vain muodon, mutta ei osaa ymmärtää näkemäänsä.

      • Sieg heil

        Oliko tämä teksi jostain natsien biologian-kirjasta vuodelta 1938?
        Se on katsos perimätieto ihan yhtä tehokasta, ellei tehokkaampaa kuin oppitunnit koulussa. Eihän nyky-suomalaiset muksut tunnista edes yleisimpiä kukkia, sieniä tai muitakaan luonnonkasveja, toisin kuin luonnon keskellä asuvat afrikkalaiset.


    • hanki elämä

      päivän trolli näemmä taas

    • Anonyymi

      Kokeile ensin luoda kontakti Jumalaan. Jotta kontaktin luominen Jumalaan olisi mahdollista sinun pitäisi puhdistaa kehosi sisältä päin esim. alkoholin juominen lopetetaan (pysyvästi!), olla tupakoimatta, syömällä terveellistä ruokaa ja juomalla paljon puhdasta vettä ja vältettävä tiettyjä myrkkyjä ruoissa ja muissa tuotteissa (näitä myrkkyjä ovat esim. fluoridi, aspartaami jne.)
      Tätä prosessia voidaan kutsua myös nimellä "kolmannen silmän aktivointi".

      Kun kolmas silmä on aktivoitu pystyt luomaan kontaktin Jumalaan, tietää itsestäsi enemmän, muutut työskentelevästä orjasta - ajattelevaan ihmiseen, on mahdollisuus tietää/huomata paljon uusia asioita ja muita mahdollisuuksia, joita on vaikea selittää.

    • ainut joka voi autta

      Sano yksi lause ja tarkoita sitä. JEESUS AUTA.

    • auneaune1

      Rukoile Jeesusta avuksi. Jeesus on jo voittanut kaikki henkimaailman vallat ja voimat kuollessaan ristillä. Hän on niiden yläpuolella ja HALUAA vapauttaa sinut niiden vallasta.

      • haishdwoieuhfoi

        AAMEN


    • uuno 12

      joo

    • opit manausta
    • No hö

      Pidäppä tauko viinasta näin juhannuksen jälkeen..........

    • Pete Urhea

      Määkin haluan olla riivattu, niin sitten isotissinen mielisairaalan hoitaja hoitaa. Taidanpa ruveta syömään huumesieniä.

      • sdfdsdf

        manboobs :D Toivottavasti saat mahdollisimman isot ja paksut karvaiset kädet myös :D


    • äly hoi

      Voi mun väsyneet olkapäät :(

    • Ihan tyhmää.

      Vaadimme parempia provoja!

    • Tonttu Boss

      Minäkin näen joulu aikaan monasti joulupukkeja, vaikka niitä ei pitäisi olla olemassa. OLENKO HULLU???

      • järkevä

        olet


    • sökerr

      Voihan PROVO sentään!!! huooooohhhh...mistä näitä piisa??? :O Onko nää jotain Suomi24.fi sivuston "työläisiä" tjtn? :D :D

    • perunamän152

      Saattaa olla perna..

    • 7 + 1

      Siinähän se asia tulikin ...

      Näitä riittää. Sotkeudutaan kaikkeen mahdolliseen harhaoppiiin ja huuhaahan, ja sitten kun alkaa nurkissa kolista ja näkyä "varjoihmisiä", huudetaan kauhun vallassa apua. Pahimmassa tapauksessa mennään vielä selvänäkijälle tai meediolle, ja sitten onkin valkotakkisten vuoro.

      Ainut tapa, jolla saat itsesi pelastettua, on kääntyminen Jeesuksen puoleen. Ensiapu: Muista iltarukoukset ja "Isä meidän" -rukous, lue Psalmia 91 ääneen (löytyy netistä), pistä risti kaulaan, ja komenna varjoihmiset pois "Jeesuksen Kristuksen nimessä".

      Spiritismissä ollaan yhteydessä demonisiin henkiin. Ne eivät tiedä mitään kohtalostasi. Vain Jumala tietää. Voit siis olla huoleti. Kädestä ennustaminen on huuhaata. Luota vaan Jumalaan, niin kaikki menee hyvin. :)

      • järki käteen

        Ihan turhaan lietsot pelkoa. Eivät ihmiset loppujen lopuksi ole välttämättä "kauhun vallassa". Mainitsemasi varjoihmiset voivat olla henkiä eli ihmisiä, ja on loukkaavaa saada liikaa hysteriaa sellaisesta. Ethän haluaisi että joku sinuakaan pelkäisi jos olisit siirtynyt toiselle puolelle. Vaikka ihminen helposti säikähtääkin. Harhaoppi on eri asia, kuin johdonmukaisuus. Ettei olisi kyse nyt omista peloistasi asioita kohtaan joita et tunne hyvin.


      • 9 + 10
        järki käteen kirjoitti:

        Ihan turhaan lietsot pelkoa. Eivät ihmiset loppujen lopuksi ole välttämättä "kauhun vallassa". Mainitsemasi varjoihmiset voivat olla henkiä eli ihmisiä, ja on loukkaavaa saada liikaa hysteriaa sellaisesta. Ethän haluaisi että joku sinuakaan pelkäisi jos olisit siirtynyt toiselle puolelle. Vaikka ihminen helposti säikähtääkin. Harhaoppi on eri asia, kuin johdonmukaisuus. Ettei olisi kyse nyt omista peloistasi asioita kohtaan joita et tunne hyvin.

        Itse sinä et mitään tiedä.


    • Jeesusta rakastava

      On kaksi valtaa jotka taistelevat ihmisestä. HYVÄ JA PAHA. Hyvän takana on Jeesus ja hänen sovintotyönsä Golkatalla. Paha lähtee Saatanasta ja sen jonka Saatana saa aikaan lähtee vain Jeesuksen kautta ulos. Ei minkään ennustajan tai tietäjän kautta. Hakeudu mieluummin jonkin todellisen uudestisyntyneen
      Jeesusta rakastavan Papin tai Saarnaajan rukoiltavaksi (Ei sellaisen joka tekee työtä vain leipänsä tähden vaan sellaisen joka on saanut kutsumuksen työhönsä
      todella Jumalalta. Sellainen joka tuntee ja tietää Hekivallat ja tietää valtuudet
      jotka Jeesus antaa omilleen käskeä henkivaltoja RIIVAJIA lähtemään ihmisestä.
      Olen itse Helluntailainen mutta tiedän että tosiuskovia löytyy useista muistakin
      usonsuunnista.

    • Myös minulla on poikkeuksellisen paljon X:n eli ristinmerkkejä molemmissa kämmenissäni, samoin Salomon tähti ja lähes säännöllinen Daavidin tähti. Eräs kaverini oli ihmeissään katsoessaan kämmeniini, sillä jopa verisuonet risteilevät tiuhaan kämmenselissäni.

      X-merkit tarkoittavat, että sinutkin on lunastettu liki 2000 vuotta sitten Golgatalla, ristinpuulla Vapahtajamme Yeshuan veriuhrilla per*keleen vallasta ja ikuisesta kadotuksesta eli hel*vetistä! Anna siis elämäsi vauhdilla Vapahtajasi Adonai Yeshuan käsiin, niin riivaajahenkien on jätettävä sinut rauhaan!

      Riivaajahenget ja demonit ovat todellisia, eikä niiden kanssa ole leikkimistä, vaan niistä on päästävä nopeasti eroon! Lue seuraava tutkielmani aiheesta, niin saat lisävalaistusta tilanteeseesi:

      http://toteutuneita.blogspot.fi/2012/12/osa-12-yollinen-hyokkays-alkuvuonna-1973.html

      Jos avauksesi ei ole feikkiä, niin ota heti yhteyttä meilillä, niin neuvon sinua henkilökohtaisesti, miten pääset eroon tuosta sinua ahdistavasta pimeyden hengestä, jonka ainoana tavoitteena on viedä sinut mukanaan kadotukseen! Tässä meiliosoitteeeni: [email protected]

    • vanhanoitaakka

      Relaa,
      olet ehkä vähän skitso, mutta se ei ole vakavaa...
      Olen epäselvännäkijä, mutta ehkä voin auttaa sinuakin?
      lmj2010@suomi 24,fi

    • 1Yksikki

      Hyvä ystävä!
      Olet varmasti hyvin peloissasi. Älä pelkää, sillä Jeesus on lunastanut sinut. Hän on myös voittanut kaikki vallat ja voimat. Hän on maailmankaikkeuden vahvin voima. Avuksesi huuda Herran nimeä hädän päivänä, niin Hän sinua auttaa.
      Olet ilmeisesti hyvin herkkä ja näet ja aistit enemmän kuin muut ihmiset. Yliherkkiä ihmisiä on. Eikä se tarkoita, että olisit riivattu. On näkyvä maailma ja näkymätön maailma. Suosittelen sinulle Nousiaisen Yksi ainoa elämä. Sen avulla pääset alkuun. Vältä myös spiritismiä. Luottamalla Jeesukseen sinun ei tarvitse pelätä mitään.

      • -o-

        Aina jotain hemmetin jeesus-juttuja.
        Kaikkiko te olette hurahtaneet tuohon satuolentoon uskomaan?
        Miksi hemmetissä?
        En minä pysty uskomaan keksittyyn roskaan.


      • Anonyyyym!

        Ymmärräthän että Jumala on vain YKSI kaikille, olipa se sitten Jeesus, Allah, Zeus, Hitler tai Lucifer se on se sama YKSI Jumala kaikille. Kaikki uskonnot ovat keksittyjä ja niihin ei kannata uskoa. Ne on tehty vain sen takia jotta ihmisiä voitais kontrolloida sodilla, rasismilla ja erillaisuuksilla, mutta ihmiset eivät vain tajua sitä. Jos et usko, niin avaa vaikka se historian kirja ja katso kuinka paljon sotia on ollut pelkästään uskonnon ja ihmisen erilaisuuden takia.

        Milloin tämä tyhmä ihmiskunta herää vihdoinkin että meitä vain huijataan???
        Ei ihme että Suomalaiset ottavat mallia muista ja tykkäävät että meitä kontrolloidaan, koska Suomalaisilla ei tunnu olevan omia aivoja.


    • antti rokka

      Sinä olet palkattu kirjoittaja tännekin foorumiin. Sinulla ei ole hätää siis :)

    • kolmioita käsissä

      ap, uskon sinua. Älä puhu kuin todella sellaiselle, johon luotat. Olen itsekin ollut henkien kanssa tekemisissä ( en kerro enempää) ja kehoitan olemaan nyt varuillaan. Nuku hyvin ja lopeta haahuilu ja asiasta puhuminen julkisesti. Henkesi voi olla uhattunakin, mutta ÄLÄ usko kehenkään muuhun kuin itseesi, jos kirjoitit totta. Et ole hullu, mutta vaara on, että tulet. Ja sinut saatetaan sulkeakin pitemmäksi aikaa laitokseen.

      Tiedän mistä kirjoitan. Älä kirjoittele tänne palstoille enempää, koska vain pieni promille ihmistä oikeasti kokee näitä. Luota ja tukeudu johonkin, olkoonkin Jumala tai enkeli, mutta nyt luota korkeampiin voimiin ja itseesi ennenkaikkea. Sinä näet niitä oikeasti. En epäile yhtään. Niin, öitä ja jaksamisia.

    • 1+1

      Noihan on selkeesti psykoosin merkkejä, eli anna itsesi vaipua vaan syvemmälle tai hae apua.

      • 144

        niinkö? Ammattilaisena ja selvännäkijänä voin sanoa, kaikki harhat ei johdu psykoosista.


    • ggnegnen

      Tokihan tää on trolli, mut jos vaik ei olis, niin joku lienee jo tätä ehdottanutkin -en jaksa selata noin pitkää ketjua: psykiatrille meno on paras vaihtoehto, kyl ne työterveydestä lähettää

    • voi hönttiä

      Ensinnäkin: Kädestä ennustaminen on hömppätiedettä.
      Spiritistiset viestit ovat teknisesti ottaen paholaisesta. Niihin uskova joutuu aina petetyksi (mitä sitten odotat kun asioi valheen ruhtinaan kanssa?)

      Eli siis et ole riivattu vaan höntitetty !
      Ainakin jollain tavalla ja jonkun toimesta.

      Mulla on kädessä viiva jonka mukaan kuolin jo yli kaksikymmentä vuotta sitten.
      En nähtävästi ole tajunnut sitä, kun vieläkin liikun omin voimin.
      Sen lisäksi mun olisi pitänyt saada rahaa... missähän sekin viipyy?
      Sen lisäksi mun käsieni viivat ovat erilaiset.
      Hömppää mikä hömppää...

    • Pieni henkäys

      Itselläni on voimakas intuiitio ja uskon "selittämättömiin" asioihin. mutta vastuuntuntoisena ja myös tiedettä/lääketiedettä tunnustavana kehottaisin sinua ensinsimmäisenä pois sulkemaan psyykkiset ja fyysiset asiat, jotka saattavat aiheuttaa harha-aistimuksia.
      Spiritismi lautaan ei kannata luottaa, sillä lähes 100% varmuudella sanat kirjoittaa laudalla leikkivä henkilö ja muutoinkin sillä tavalla pyritään kontaktiin negatiivisten henkien kanssa, eli vaikka uskoisi yliluonnollisuuteen tässä asiassa, ei näitä henkiä kannata kuunnella.

      Kehotan sinua myös lämpimästi välttämään sellaisia henkilöitä jotka väittävät itseään selvännäkijöiksi ja myyvät palvelujaan: valtaosa on pelkkiä huijareita, joten heität vain rahasi hukkaan. Moni meistä, jotka koemme voimakkasti asioita on varmasti halukas auttamaan sinua ilman korvausta.

    • JuMaLaUtA -_-

      Luulen että tuo ympärilläni lentävä,vinkuva sääski on RIIVATTU!!! O.O Se kun ei kuole millään..... AUTTAKAA!!... Millä ihmeen konstilla tuon riivatun veren imijän voi tappaa ?.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................-_-

    • 9+12
    • tuu kahtomaan mun kikkeliä niin lähtee ne riivaajasi pois....aikoinaan ku näytin yhelle tytölle kikkeliä nii siltä loppu harhat sittemmin halusi ottaa kiitoksena suikkiin :-)

      • hatuttaa

    • kokemustaon59

      Varokaa vain, kun rupeatte pelamaan spiritismin kanssa se avaa portit hengimaailmaan ja tuo sieltä vain ongelmia elämään. Älkää hyvät ihmiset sekaantuko siihen. Minun isoäitini oli aikoinaan spiritismi istunnoissa ja nyt ongelmat ovat läsnä kotonani. Joten on parempi kun ei ole tekemisissä sen asian kanssa.

      • ...

        Jeesuksen tykö meneminen on oikea suunta tässäkin tilanteessa. Kun ottaa Hänet vastaan Vapahtajanaan ja Herranaan, on vielä hyvä Hänen nimessään ja veressään sanoutua irti kaikista okkultismiin liittyneistä "harrasteista", ja sen voi tehdä myös koko suvun menneidenkin jäsenten puolesta. Raitishenkiset uskovat, jotka näistä asioista ymmärtävät, voivat olla mukana rukoilemassa ja siunaamassa teidät ja koko sukunne.


    • fgjgkjhk

      Kaikessa kohti tasapainoa ja valoa. Kyllä se siitä.

    • pöhö-pöhö

      Miksi uskot tuollaiseen höpö-höpöön?

    • selvää näkyä...

      Se X on tasa-arvoisen risteyksen liikennemerkki. Sinun kannaattaa olla varovainen tasa-arvoisissa risteyksissä auton kanssa. OIkelta voi joku täräyttää kylkeen. Ne viivat on myös ihan normaaleja. Juhannuksen jälkeen niitä näkyy erityisen paljon rankan juopottelun jälkeen. Ne voi olla myös synnynnäisiä. Tarkoittaa sitä, että joku esi-isistäsi on käynyt Afrikassa tai eläintarhassa ja ollut "sillä tavalla" seepran kanssa. Onhan se vähän noloa, mutta ihan normaalia. Toisaalta nythän on ehdotettu, että avioliitto esim. oman hevosen kanssa pitäisi olla mahdollinen. MIksi ei seepran kanssa. Olemattomien henkilöiden näkeminen on myös ihan normaalia. Kaikki niitä näkee. Meillä kotona ja työpaikalla sekä taloyhtiössä pelataan jatkuvasti spiritismiä. Eilin laudalle muodostuin lause: Kyllä on krapula. Pääsiäisen jälkeen tuli kerran lausen: PIerettää. Johtuu ilmeisesti mämmin syönnistä. Yleensä tulee lause, "ei millää viitsi lähteä töihin", "hyvin menee", Vapun jäkee tuli lause:"taas jäin iliman". Ilmeisesti Kainuussa joku ei ole saanut. Se, oletko riivaaja, selviää helposti seuraavilla kysymyksillä: Jauhatko paskaa ihmisesti seläntakana työpaikalla? Sekaannutko naapureiden asioihin taloyhtiössä? Metelöitkö kerrostalossa yöaikaa? Kyttäätkö naapureita ja soittelet niiiden tekemisistä isännöitsijälle? Katsotko mielellään televisiosta "hyvät ja huonot uutiset ohjelmaa"? Jos vastaat näihin kysymyksiin kyllä, olet riivaaja.

    • ots. mm

      MItä jos pelaa tarotin kanssa????

      TT: Ruhitana 3

    • Hyvä kirjoittaja,

      Jos haluat oikeasti tietää niin hyvä sitten.

      Ei ole olemassa olemattomia henkilöitä, vaan niitä joita ei voi nähdä fyysisillä silmillä. Sinulla on kyky annettu tähän maailmaan, jotta voit nähdä ja kokea asioita, jotka koskevat henkimaailmaa. Henkimaailmassa ovat kaikki ne ihmiset, jotka ovat eläneet tässä maailmassa, joiden fyysinen ruumis on jäänyt hengen erotessa siitä. Älä pelkää kykyäsi vaan, jos haluat tietää enemmän, niin vastaa tähän viestiin :)

      En koskaan laske leikkiä pyhistä asioista.

    • t: alle 16v

      mulla on rasteja k''kohtalon viivan'' kohdalla (en tiiä onks se normaalii/kuuluuko olla) ''pään viiva'' on taas ''sydämen viivassa'' ja ''kohtalon viivassa'' kiinni niinku yhdistynyt ja mulla on tosi yleensä pään särkyy kautta tulee paljon oikosulkuja et en tajuu kunnol ja kas kummaa ku se ''pään viiva'' on aika lyhyt..... : (

    • I see and understad

      Suomi 24 on väärä paikka avun hakemiseen näiisä asioissa . Perusihmiset ei usko niihin vaain pitävät heti hulluina tai trollinna. Hys hys ei näistä asiosta saa julkisesti puhua. ko ei se koske jokaista....

      Sen siaan että näkisivät sen luovan energian ja voiman mitä erikoisuus voi parhainmilaan antaa.
      Etti tietoa: http://www.rajatieto.fi/rajatiedon_keskus
      http://www.kolumbus.fi/vienopuustjarvi/
      Plus muut palmisry ja kiromantia sivut ja teokset
      Ja ensitoksi rauhoita mieles (koska pahaa ei ole vaan itse ajat pelollasi itsesi siihen ). jos ei muuten onnistu niin lekuriin hakemaan lääkeet
      ja heti....
      Ja niiden terminä on psykoosi sitte.

      • TOSIrealisti Kokkola

        Minäkin näen ihmisiä lähes joka yö, joita en ole koskaan ennen nähnyt. Karran näin Marilyn Monroen ja kyllä meillä oli kivaa. Tehtiin kaikkea mahdollista, eikä tyyny ollut aamulla lainkaan märkä...
        Eräs nainen sanoi nähneensä kerran jopa Erik Forresterin.
        Emmekä silti ole riivattuja...


      • OnlyGod

        Samaa mieltä kanssasi. Perusihmiset eivät vaan tiedä tai eivät vaan halua ymmärtää sitä. Pitäisi olla valittu jotta ymmärtäisi nämä asiat. Sen takia on olemassa kaikenlaisia järjestöjä, jossa on samankaltaisia ihmisiä yksi esimerkki on vapaamuurarit. Yleensä huomasin että nämä ihmiset ovat ylpeitä siitä että ovat täysin erilaiset kuin 90% populaatiosta.

        Ole ylpeä siitä kuka olet, vaikka oletkin vähän erilainen kuin muut. Se tarkoittaa sitä että Jumala valitsi juuri sinut. Kehitä itseäsi vain eteenpäin. Älä käytä mitään vahvoja lääkkeitä, koska ne tukahduttaa todellisen itsensä.

        Jumala antoi sinulle oman vahvuutesi, käytä sitä. Jokaisella ihmisellä on omat vahvuutensa, mutta valitettavasti niitä ei kiinnosta se tai ovat täysin eri ajatus maailmassa.

        Pidä vaan pää pystyssä ja kaikki tulee olemaan hyvin.


    • hei me tienataan täl

      Onko aloittajat Jutta Urpilainen? Hänhän toitotti 100 000 uudesta työpaikasta, mutta missä ne ovat? Muut eivät niitä näe!

    • mie vaaan

      uskoisin aloittajan kärsivän jonkin sorttisesta skitsofreeniasta, yks tuttukin kärsi siitä ja kuuli/näki asioita joita muut eivät nähneet..

    • 19+3

      Kautta aikain on nähty pikku-ukkoja.................

    • kokemustaon59

      Niin kyllä kännikalat näkee pikkuukkoja, mutta kun näkee niitä henkimaailman juttuja niin siinä taitaa pikkuukotkin jäädä toiseks uskokaa niin se vaan on eikä yhtään naurata kokemusta on ja ihan selvin päin. Joten ainoa neuvo on,että pysykää erossa tarotkorteista sekä spiritismistä kaikki mikä siihen liittyy jotka tuo henget riesaksi kotiin. Uskokaa tai älkää elämä muuttuu helvetiksi kun henget rupeavat häiritsemään kotona meinaan kokemusta on tarpeeksi minun luona eiväät vieraanikaan enää viihdy yökylässä sanovat, että heidän unta häiritsee jokin jota ei näe. Heidän kasvoiltaan näkyi pelko yritin selittää, mutta turhaan. Joten ainoa neuvo on, että henkimaailman asioilla ei saa leikkiä on sellaisia asioita joita me emme ymmärrä ja joihin emme saa sekaantua.

      • Anonyymi

        Riippuu ihan asenteesta. Jos lähestyt henkejä kuin ne olisi jotain vihollisia niin ne sitten on sulle vihollisia, jos taas lähestyt ystävällisesti niin niistä voi olla jopa hyötyä! Henget ovat aina olleet meidän ympärillään ja aina tulee olemaan, mutta suurin osa ihmisistä ei tiedä sitä.

        Voit tehdä asialla joko
        a) jättää huomiotta/olla välittämättä (kuten suurin osa tekee), silloin niistä ei ole haittaa, tai
        b) lähestyä niitä ystävällisesti MUTTA tuntea että olet vahvempi kuin ne, mutta ÄLÄ koskaan lähesty niitä kuin ne olisi jotain vihollisia tai olet heikompi kuin ne, silloin ne näkevät että olet heikompi ja voivat jopa häiritä elämää.

        Spiritismi ei ole niin paha asia, jos tiedät mitä teet.


    • Näyttäisi olevan
    • olen alle 18 vuotias

      hei
      minulla on joskus sellainen tunne että joku seuraisi minua
      vaikkakin kukaan ei ole hähelläkään minua
      ja näen unissani joitain henkilöitä joita ei edes ole

    • 50-v.

      Mulla on molemmisssa käsissä nuo ristit, nuorempana koin paljon "outoa" ja pelottavaa. Kokeilin myös spiritismiä. Nyt keski-iässä aavistan asioita ym. en osaa selittää oikein.

      Pyysin jo vuosia sitten heitä poistumaan ja näin tapahtui! Epäilin jossain vaiheessa itsekkin olevani skitso, vaan enpä ollut. Näistä asioista on vaikea puhua, enkä suosittele edes kaikille avautumaan.

      Toinen lapseni ei saannut käteensä merkkejä, mutta omaa samat kyvyt, toisella on sellainen käsi jossa on todella oudot viivat. En ole nähnyt kuin yhden vastaavan.

      Tsemppiä, pyydä poistumaan elämästäsi.

      • sitä se on

        Edellä on tullut hyviä neuvoja siitä kuinka menetellä jos huomaa elävänsä henkien keskellä.
        Haitallisilla hengillä käytettävissä oleva toimintaenergia on rajallinen. Vastaavasti kirkkauden olennoilta toimintaenergia ei koskaan lopu.
        Jos mahdollista parempi olla hakeutumatta henkien pariin jos vaan mahdollista. Henkien maailma on sellainen sekamelska josta on mahdoton ottaa selvää, henkimaailmassa ei ole ystäviä eikä vainajia.Siellä riittää neuvonantajia ja jutunkertojia, henkien maailmasta kannattaa pysyä erossa.Portti henkimaaailmaan ei ole sairaus, joskus portti saattaa jostain syystä aueta aivan itsestään.Jos portti henkimaailmaan aukea silloin on pysyttävä kovana ettei tunkeilijat valloita ja tuhoa sinua.Jos portti henkimaailmaan avautuu, on olemassa voima joka voi sen portin sulkea.Suuresti ihmettelen miksi aputarvitseville ei opeteta kuinka henkimaailmaan avautunut portti saadaan sulkeutumaan.Syy lienee siinä yhteiskunta ei tunnusta henkimaailman olemassa oloa.Henkimaailman elämä on jatkuvaa juonittelua, kaikkein kieroimmat juonittelijat löytyy henkimaailmasta siellä kaikki hetkessä muuttuu toiseksi.


    • MiLordz

      Ei henkejä kannata pelätä. Olen luonut kontakteja "hyviin" henkiin jotka ovat tosi viisaita ja älykkäitä, vaikka heillä ei ole sellaista käsitystä kuin hyvä ja paha henki. Saattaa kuulostaa oudolta, mutta olen puhunut näiden henkien kanssa.

      Heidän mukaan mitä me kutsutaan "pahoiksi hengeiksi" ovat henkejä jotka ovat olleet yksinäisiä, unohdettuja ja epäonnellisia edellisessä elämässä, siksi he yrittävät tunkeutua jonkun elämään ja kontrolloida sitä. Heidän mukaan paras tapa välttää tätä on tuntea itsensä hyvin, olla henkisesti terve ja olla vahvempi kuin ne. Sanoivat myös että niitä ei tarvitse pelätä ja nöyryyttää, koska he ovat vain loukkaantuneita ja säälittäviä sisältä.

      Mutta kaiken kaikkeaan he ovat olleet meidän kanssamme tosi kauan ja eivät halua tehdä meille mitään pahaa, päinvastoin haluavat auttaa meitä.

    • kokemustaon59

      Itse olen ateisti joten en usko jeesukseen tai jumalaan he kyllä eivät auta kun henget jylläävät voin kokemuksesta sanoa, että ei rukoukset auta näissä asioissa. Nimittäin minulla oli vuosia sitten pappi siunaamassa kodissani hengiä pois, mutta kuinkas kävikään tahti muuttui vain hurjemmaksi eli alkoi tapahtumaan vain enemmän eli se siitä ei ainakaan auttanut minun kotonani vaikka ensin uskoin, että nyt vihdoinkin pääsen niistä eroon. Silloin uskoni kyllä loppui ja päättelin ei papitkaan raamattu kädessään voi minua auttaa vaikka kuinka manaisivat henkiä pois. Niin ei kai kaikki henget ole pahoja onhan joukossa hyviäkin edesmenneitä omaisia? Mutta kotonani on myös kiusantekijöitä tavarat katoavat ja tulevat taas esille mitä oudoimmista paikoista, sekä ovet avautuvat ja menevät itsestään kiinni. Joten näin meillä.

      • valitettavasti

        Nykyään kun nuoriso katsoo yhä enemmän kauhu elokuvia Ja pahuutta netistä voitte varautua enenevästi tällaisiin ketjuaiheisiin.


      • Olenko vattu?

        Nopeasti paukahdit ateistiksi, kun vielä pari viestiä sitten olit uskossa. Mr. hengiä.
        Ei ihme jos sekoaa olevat ja olemattomat.


    • liinu

      Alkuperäiselle kirjoittajalle: käy kädestälukijalla joka tulkitsee ne viivat. Esim Vieno Puustjärvi on hyvä.

    • Monetko silmälasit sinulla on?
      Minulla on neljät, ja ainakin kahdet ovat sellaiset, että silloin tällöin suotuisassa (?) valaistuksessa livahtaa joko oikealta tai vasemmalta jokin hahmo ohitseni.

      Oletko tosissasi vai et, missään tapauksessa ei kannata uskoa
      sellaisiin kirjoittajiin, jotka eivät kehtaa varsinaisella nikillään
      vastata sinulle.

    • kokemustaon59

      Muuten oisko kellään hyvää vihjettä henkien karkotukseen kotikonstein? Ois muuten kaikki vinkit tervettulleita. Minä kun alan olla epätoivoinen kun ei ystävänikään uskalla yöpyä luonani. Elämä alkaa todella olla hermoja raastavaa. Uskovaisten neuvot ei kiinnosta, mutta oiskohan joku joka tietäis jolla on omia kokemuksia tästä asiasta mikä auttais?

      • Uskossa Jeesukseen

        Ainoastaan Jumalan voima voi karkoittaa riivaajat pois. Jokaisella, joka on elävässä uskossa Jeesukseen Kristukseen, on valta ajaa riivaajat pois, koska heissä asuu Pyhä Henki. Jos sinua ei kiinnosta uskovaisten neuvot, niin silloin sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia riivaajia vastaan...


    • kokemustaon59

      Missä on jumalan voima kun sitä ei ole olemassakaan voi teitä kun uskotte satuolentoon höpö, höpö juttua. uskon hörhöt teiltä en halua apua pyytää vaan teiltä jotka olette ehkä kokeneet samantapaisia ongelmia? Kuten kerroin aiemmin niin pappikaan ei kyennyt minua auttamaan joten jos jollain on joku vinkki niin ilmoittakaa se olis ainakin alku eteenpäin.

      • Uskossa Jeesukseen

        Tämä pappi ei ollut siinä tapauksessa elävässä uskossa Jeesukseen Kristukseen. Kyllä kuka tahansa voi alkaa papiksi, mutta se merkitsee, että onko aidossa, elävässä uskossa Jeesukseen. Eräs uskossa oleva ystäväni on ajanut riivaajan ulos ihmisestä. Ei tämä olisi ollut hänelle mitenkään mahdollista, ellei hän olisi elävässä uskossa Jeesukseen. Hänellä on lisäksi henkien erottamisen armolahja, jonka avulla hän tietää onko joku ihminen riivattu vaiko ei.


    • kokemustaon59

      Huomio! Olen ollut ateisti jo monia vuosia, enkä vain pari kirjoitusta sitten anteeks vaan ja kirkkoon en ole kuulunut enää kymmeneen vuoteen. Joten haluan vain apua tähän pahaan ongelmaan nimeltä henget. Jokainen haluaa elää kotona jossa saa olla rauhassa eikö niin? Mutta minun kotonani se ei ole mahdollista joka hetki kun saa pelätä mitä seuraavaksi tapahtuu? Sen ovat kokeneet luonani olleet ystävät ja sukulaiset yöksi he eivä jää missään nimessä vaikka kuinka anelen tämä on tehnyt elämäni aika kurjaksi joten jos joku tietäis mitä tehdä itseltäni kun neuvot ovat lopussa? Huom! On, ehkä helppo ajatella, et tuo on vaan jotain kuviteltua? Mutta minulle se on painajaisista pahin. Olisi kiva nähdä ihminen joka epälee tätä juoksevan pois naama kalpeana niin kuin eräs ystäväni joka koki luonani asioita ensin hän epäili, mutta koettuaan itse niin uskoi vihdoin kun itse näki.

      • Uskossa Jeesukseen

        Eihän ateistit usko mihinkään henkiin, jos uskot niin et ole ateisti. En epäile kokemuksiasi, riivaajia on kyllä ja ne voivat toimia juuri noin kuten sinun tapauksessasi. Mutta apu on ainoastaan Jeesukselta, ei mistään muualta. Jos et halua uskoa, niin sinulla ei valitettavasti ole mitään keinoja henkiä vastaan.


    • kokemustaon59

      Niin en usko henkiin, mutta miksi niitä sitten lausuisin? Uskon silmiäni ja kaverit on nähneet niitä ja omaisenikin. Minkä muun nimen sitten antaisin niille? No, kiusaajat oisko tämä hyvä nimitys niille? Ei ole elämä mitään jos tällaiset ovat kotona pilaamassa elämääni. Olen ateisti, mutta se ei muuta asiaa ne ovat ja pysyvät ellei keinoja löydy, kiitos, kun yritätte ymmärtää se vähän piristää.

    • Haamuexpertti

      jos haluut demonin/haamun pois, sano sille suoraa et painu vittuu tääl ei oo mitää sulle! Mä huusin näin ja ei muute tapahtunut enää mtn

    • D.Guerrero

      Dear friend, I understand you are searching for help and finding it can be really hard. Although many people have these kind of problems most of them don't know how to be free from them nor is there much help available. I have been working in this field for almost 15 years and I have been successful at helping people overcome these problems which are spiritual by the way. A word of advice, in your search for answers you can find too much information and end up more confused or even make your problems worse. We have a meeting this Saturday at 11:30 in the morning if you would like to come you are welcome. Best regards

    • Anonyymi

      Olenko riivattu jos nään joitain riivatuja ihmisiä ja demoneita en haluis olla demoni enkä riivattu

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe