Millaisia kokemuksia teillä kanssaihmiset on kenkäliikkeiden toimintaperiaatteista täällä Jyväskylässä?
Ostin KOOKENKÄ liikkeestä 99€ maksavat ihanat Vagabond avokkaat jotka istuivat täydelliseti jalkaan mutta jo samana iltana huomasin molemmissa kengissä saumoissa repeämät.Olivat jalassa noin 4 tuntia. Noh kiikutin kengät takaisin liikkeeseen ja olettamus tietenkin oli että kengissäkin on jokin "takuu" ja saan samantien uudet tilalle...
Noh...nyt kengät on lähetetty Vaasaan suutarin arvioitavaksi voiko ne korjata... HALOO!!!!! Ostin uudet kengät...Jos haluaisin suutarilla paikatut kengät ostaisin ne käytettynä kirpputorilta. Ovat nyt olleet viikon "arvioitavana" ja kun soittelin niiden perään voin ehkä saada ne takaisin tällä tai ensi viikolla.
Tietenkin he olivat jo ystävällisesti varanneet uudet vastaavat odottamaan jos suutari ei pysty niitä korjaamaan mutta jo tällä maalaisjärjellä näin että niitä ei pysty korjaamaan ilman että se näkyisi.
Saapa nähdä kuinka käy... Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta tässä kyseisessä liikkeessä kun olen käynyt tämän saman rumban läpi ja tuolloin vannoin etten koskaan enään astu jalallani tuohon liikkeeseen. Mutta kenkien ihanuus vei voiton tästä päätöksestä!!! Täytyy myöntää että kävin kaikki mahdolliset muut liikkeet läpi ennen tätä ostopäätöstä mutta ainoat vastaavat oli vain tuolla liikkeessä.
Onko muilla samoja kokemuksia tälläisestä? Sillä tämänmoiseen käytäntöön en ole törmännyt missään muualla liikkeessä tälläisessä tapauksessa. Aina olen saanut heti käteen uudet jos kengissä ilmaantunut ongelmia.
Kenkäkaupat Jyväskylässä
8
1539
Vastaukset
- Topman-Tane
Kiinassa tehdään kiinalaista ja hölmöt maksavat niistä.
- korkokengissä
Ei ole ostajan pakko suostua myyjän ehdotukseen että kenkiä korjattaisiin .Itse en viimeksi suostunut ja vaadin uudet tilalle ja sainkin.Nuo korjausreissut on monesti turhia koska jos kenkä alunperin on ollut huonosti tehty-ne tahtoo korjattuna hajota samasta paikasta.
- einari närvistö
Nekkula on hyvä kenkäkauppa. Ostin sieltä vuonna, olikohan se 1976 kiiltonahkakengät ja ne on mulla vieläkin sapattikenkinä. Täytyy varmaan kohta mennä taas sinne kenkäostoksille.
- Ei jyväskylästä
Kengät kannattaa ostaa spartoosta on malleja riittävästi.
- petetty.
minä ostin muutama vuosi sitten kalliit talvijalkineet pajalan kengästä,eka kävelyllä huomasin,että toisen k.engän sauma kiertyi jalan alle..palautin enkä saanu rahojani takaisin.ei ollu vastaavaa mitään,myyjät kiiruhtivat juoruilemaan. vasta kevään tullen sain jotkut kalossit.miten menet tallven jos ainoat rahasi on siellä kaupassa.
- Lutakon Eliittiä
Omat laadukkaat kengät tulee pääsääntöisin ostettua Englannista ja Italiasta, turha valittaa jos alennuksesta ostetut markettitkengät ei kestä.
- pliiiiiss
Valmistajan valmistamat huonolaatuiset kengät eivät johdu liikeestä ja uusia ei voi antaa tilalle jos esim Vagabondilta ei anneta siihen lupaa :)
- Sammakkomies
Miesasiakkaana olen aina saanut laadukkaita kenkiä Haloselta ja Ecco-kenkämyymälästä (Forumissa). Kummassakin myös asiantunteva henkilökunta palvelemassa kenkäostoksissa. Aivan älyttömän kalliita yleensä budjettiini nähden. Nytkin olen ollut taas työttömänä, mutta ostin Eccon myymälästä koko nahkaiset kesäkengät alkukesästä. Parempi yhdet laadukkaat kengät, kuin selkä- ja jalkakivut huonojen halpakenkien kanssa. Muistaakseni palautusaikaakin annettiin.
Miehenä en ole niin kauneuden perään ja koska kokoni on 46, niin kenkiäni en yleensä muista myymälöistä saakkaan, jos näistäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan804143Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303161- 1602550
- 141875
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131140- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13852