Youtube päivitti ton ihan päin prcttä! Tykkään aukoa päätäni ja treena englantia sekä ruotsia niin mihin hittoon näitten viestien kommentit menee? Siis entinen postilaatikko ja kommentit?
Youtuben postilaatikko on missä?
15
1027
Vastaukset
Itselläni postilaatikko löytyy kun painan Youtuben alkunäkymän oikeasta yläkulmasta profiilini kuvaketta ja sieltä "postilaatikko".
- ei hyvää päivää
Onneksi olkoon, sinulla on vielä se vanhempi malli käytössä. Päivittelevät vähän eri tahtiin näitä.
Nykysin näyttää tältä
YouTube Google-tili
Oma kanava Profiili
Videonhallintaohjelma Google
Tilaukset Tietosuoja Kirjaudu ulos
YouTube-asetukset Asetukset Vaihda tiliä - ei hyvää päivää
ei hyvää päivää kirjoitti:
Onneksi olkoon, sinulla on vielä se vanhempi malli käytössä. Päivittelevät vähän eri tahtiin näitä.
Nykysin näyttää tältä
YouTube Google-tili
Oma kanava Profiili
Videonhallintaohjelma Google
Tilaukset Tietosuoja Kirjaudu ulos
YouTube-asetukset Asetukset Vaihda tiliäEikä suomi24 halunnut pitää tuotakaan siinä järjestykseesä kun laitoin...
Youtube kyllä uudistui tietääkseni minullakin muutama kuukausi sitten. Voi toki olla että siitä on tullut vielä uusi versio.
- hitonhitto34
Tämä versio on se missä google on yhä vahvemmin integroitu youtubeen.
Postilaatikkoa ei näy missään, vie vain google plussan yhteyshenkilöihin.. Joita on 0 kpl. - fgaebtgterf
Mistään ei näytä vastausta kysymykseen irtoavan...alkaahan tuo jo pikkuhiljaa raastaa hermoja, kun ei nää omia viestejä ja kommentteja?!
Itselläni se löytyy edelleenkin oikeasta yläkulmasta käyttäjänimen alta. Luulen että käytän uusinta Youtube versiota.
- pelastaja2
Elikkä itse löysin postilaatikon just äsken, elikkä meet youtubeen ja sivun yläosassa keskellä näkyy "lataa" painike niin sen vieressä on semmoinen pieni nuoli ja paina sitä ja valitse analytics :) toivottavasti auttoi.
- hlbviytciugycjk
ompas monimutkasessa paikassa :D
- Eihyvääpäiväägoogle+
Niin ja sieltä vielä ''yhteisö -> postilaatikko''
- ropzuoriginal
- youtubekäyttäjä
Nyt joku vois sit kertoa miten saan vanhan youtube käyttäjänimen käyttöön, kun tahtomattani youtube haluaa käyttää mun omaa nimeä..
- ThisGuy~
pelastaja pelasti päivän, ennen sieltä analytics painikeesta löyty vaan omien videoitten asetus jutskat
- Kybermaailman ihmeet
Olen viettänyt 2-3 päivää tietokoneen ääressä tuntikausia, kun Google yhdistää väkisillä Google :n ja Youtube-kanavan. Samalla Postilaatikkokin katosi Kybermaailman saloihin. Sain vielä viime viikolla tilit irti toisistaan, kun tuli sellainen sivu, jossa sai "leikata" ne erilleen, mutta sunnuntaina, kun halusin kommentoida videota, tuli "päivitys" ja sen jälkeen on aika mennyt kadonneen Youtube-kanavani metsästyksessä. Näin sen kyllä, mutta en päässyt enää kirjautumaan sisään, niinkuin ennen. Sitten alkoi sähläys salasanojen vaihdon kanssa, että olin päästäni pyörällä. Lisäksi Youtube-kanavaksi valikoitui sellainen, jota en ole itse tehnyt eikä siellä ollut kuin pari videota, tuttuja kylläkin, mutta kaikki muu puuttui. Vanhasta kanavasta hävisi myös profiilikuvani.
Postilaatikko kyllä vilahti eilen, mutta en tiedä, miten se tuli. Lisäksi se oli erivärinen - kuin kalkkeeripaperin läpi painettu.
Nyt koetan tuota Pelastajan ohjetta, jospa Postilaatikkokin löytyisi.
P.S: OLEN KYLLÄ KIRONNUT TÄMÄN TILIEN YHDISTÄMISEN ALIMPAAN KELLARIIN! - Kybermaailman ihmeet
Kiitos Pelastaja2, pelastit todella päiväni! Nyt ymmärrän muutenkin paremmin näitä yhdistettyjä tilejä, ja tiedän, kuinka pääsen omaan Youtube-kanavalleni.
Mutta, mutta... Pelkään, että Google tekee kohta taas joitain uusia kommervenkkejä asiakkailleen:Sellaisia, joiden pitäisi "helpottaa" käyttöa, mutta jotka vain pahentavat asiaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4355112Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262103- 1461730
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko761405Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass171377Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181309Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821265Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701168- 701158
- 381090