Kaikki on tyhjää jotain..mut kuka sen tarkan mittauksen asioille tekee ?...ja millä vitulla se sen tekee ?..itse tehdyllä mittauslaitteella ? kuka aistit on mitannut ? ja mitä ****** on mieli/psyyke ?
Mitä ****** ?
4
300
Vastaukset
- Demiurgi.
Kaikella on rajansa...poika
- Mitä ?
Mitä vittua..eikö alkeishiukkasia ole oikeesti olemassa ? onko ne vaan mielikuvitusta ?
- Kvanttitodellisuus
Fyysinen todellisuus koostuu lähes kokonaan tyhjyydestä. Pienimmät partikkelitkin ovat vain todennäköisyyspilviä eivätkä löydy sieltä jos "mikroskoopilla" pystyisit sinne kurkkaamaan. Kaikella on siellä joko paikka tai nopeus mutta ei kumpaakin.
- Metaskeletor
on ja ei erotuksella mutta myös samanaikaisesti useassa ulottuvuudessa alati muuttuvassa universumissamme joka koostuu informaatiosta, energiasta, tietoisuudesta ja materiasta joita on hankala erottaa toisistaan mutta ihmisolentoina ymmärtääksemme hieman paremmin olemassaoloamme tämä on lähestulkoon välttämätön prosessi.
jokaisella tietoisella olennolla on karttansa maailmankaikkeudesta, mutta kaikki niistä ovat yhtä oikeita kuin vääriäkin. Todellisuutta ei omista kuitenkaan kukaan.
Skeletor kehoittaa rakastamaan luita ja ytimiä myöten oman ymmärryksen epävarmuutta ja prosessia jolla ei ole muuta tarkoitusta kuin kehittyä täydelliseksi kahvinkeittäjäksi. suosittelen pitämään mielessä kahvinkeiton yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333174Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709