Hei matkailija, tule testaamaan uutta mobiilipalvelua!
Oletko matkustamassa parin seuraavan kuukauden aikana Barcelonaan, Berliiniin tai Kreetalle? Etsimme matkaansa innolla odottavia matkustajia, jotka haluaisivat testata uutta matkailuun liittyvää palvelukonseptiamme. Palvelun ensi vaiheessa pääset kokeilemaan uutta matkalaskuri-mobiilipalvelua. Matkalaskurilla saat matkakohtaisen lähtölaskurin, teet tarvittavat muistilistat ja muistiinpanot, sekä löydät matkakohteesi kannalta relevanttia tietoa ja vinkkejä.
Jos kiinnostuit, niin klikkaa itsesi mukaan alla olevasta linkistä. Etsimme noin 30 hengen ryhmää, joten ole nopea. Testaaminen on helppoa ja vaivatonta, eikä se sido sinua mihinkään. Testaajilta keräämme palautetta lomaketutkimuksen avulla ja muutamia teistä tulemme pyytämään haastatteluun. Haastattelusta luonnollisesti maksamme erillisen palkkion.
Testiin osallistuminen edellyttää iPhonen käyttöä.
http://digiumenterprise.com/answer/?sid=1008462&chk= MJSD8RDD
Terveisin
Aller Media Oy
Tule testaamaan uutta mobiilipalvelua!

0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863