Siskon mies

Kata 16

Poikakaverini toi minut illalla kotiini ja pusujen jälkeen kaahasi matkoihinsa. Olin aina jotenkin kiimainen ja herkkänä alapäästä kyydin jälkeen. Olin joskus kiusoitellut kosketellen Juhan haaroja ja reisiä ajellessamme, mutta ei ole mies lämmennyt sen kummemmin.

Astuin eteiseen ja otin kenkiä pois kun kuulin siskoni tulevan miehensä kanssa saunasta keittiötä kohti. Saadessani kengät jaloistani aioin huutaa iloisen tervehdykseni, mutta kuulin siskoni huokailevan raskaasti.

Kurkkasin keittiöön ja näin Lassen nostaneen Lauran pyyhettä pepun yli. Laura nojasi pöytään ja pyllisti jalkoja hieman levittäen.

Lasse nousi ja tiputti pyyhkeensä lattialle aikoen upottaa kullin siskooni, mutta Laura kääntyi ja kyykkyi miehen eteen.

Kulli kasvoi kasvamistaan Lauran imiessä sitä ilmeisesti taidokkaasti Lassen ähkinästä päätellen. Lassen treenattu kroppa näytti todelta hyvältä, vähän samalta kuin kymmenottelijat tai uimahyppääjät.

Ei siskoni vartalossakaan haukkumista ollut, poliisina tarvitaan kovaa kuntoa. Yhtäkkiä siskoni puhelin soi ja hänen oli pakko vastata.
Laura nyökkäili ja sanoi olevansa alle kymmenessä minuutissa paikalla.

Avasin äkkiä oven ja tulin muka sisään. Huutelin tervehdyksiä ja heitin kengät muodon vuooksi nurkkaan.

Pyyheet olivat päällä kun tulin keittiöön, mutta peittelyistä huolimatta huomasin ison kullin pullottavan Lassen haaroissa.

Laura juoksi yläkertaan pukemaan ja lasse nojasi tiskipöytää vasten. Tiputin muka vahingossa banaanin maahan ja kyykistyin noukkimaan sitä. Kiroilin tehostaakseni vahinkoani.

Nousin ylös ja vilkaisin miehen silmiin, jotka olivat yhä tisseilläni jotka näkyivät kaula- aukosta.

Pojat koulussa olivat kiusoitelleet jo kauan kehittyneestä vartalostani. Silmät olivat vihreät kuten siskollanikin ja tukka luonnonkiharainen vaalea. Huulet olivat aavistuksen pienemmät kuin Angelina Joliella.

Lasse sanoi saunan olevan vielä päällä ja ojensi siiderin evääksi.

Olin suihkussa kun kuulin ulko- oven pamahtavan kiinni. Maistelin siideriäni ja aloin tulla hiprakkaan aika pian. En yleensä nauttinut alkoholia.

Istuin lauteilla jalat levällään ajaen pimpsan karvojani pois kuten siskoni oli näköjään tehnyt.

"Tarvitsetko apua?", kuului ovelta. Lasse seisoi ovella pyyhe lanteillaan kalu kangasta vasten painaen. Pyysin miehen saunaan hetken mietittyäni humalaisessa päässäni.

Tuijotin vain Lassen isoa kullia miehen polvistuessa alimmalle lauteelle. Mies oli kai ajanut ennenkin naisen pimpsankarvoja kun se kävi niin taidokkaasti.

Sormet hipaisivat välillä turvonnutta klittaani saaden mut värähtämään. Mun oli pakko sulkea silmäni alkaessani äännehtelemään nautinnosta.

Lasse pesi alapääni vedellä ja pani höylän sivuun.
Tunsin kuuman kielen klitallani ja vaistomaisesti peitin pimpsani käsilläni. Lasse nousi ylemmäs ja nuolaisi hellästi nänniäni.

Pidin miehen hiuksista kiinni ja taitoin päätäni taakse suun noustessa vielä kaulalleni asti. Kulli hipoi käsiäni jotka olivat alapäässä suojana enkä voinut olla koskettamatta sykkivää kalua. Lasse suuteli mua korvalle ja tuli huuliani kohti antaen maailman ihanimman kielarin.

Kiihotuin miehen hyväilyistä ja aloin vetelemään esinahkaa edestakaisin. Lasse laskeutui kuitenkin alas hyväillen suullaan kokoajan vartaloani.

Levitin jalkojani vielä miehen päästessä klitalleni. Mies nuoli hitaasti ja imi välillä hellästi turvonnutta nuppuani.

"Voi luoja...ihana kieli...nuole mua kauan...odota...mä saaaaaann!!"

Tärisin miehen nuollessa mulle ensimmäisen orgasmini( jos omia sormia ei lasketa ). Toipuessani tulin alas lauteilta ja miehen toiveesta annoin pestä itseni. Lasse nautti pienestä pepustani ja hoikasta vartalostani silmittömästi.

Lasse lähti ekana suihkusta ja seurasin pian perästä. Mies oli puhelimellaan kun tulin olohuoneeseen.
"Laura tulee puolenyön jälkeen."

Menin hajareisin miehen syliin ja siirsin pyyhkeitä sivuun päästäkseni hieromaan klittaani miehen elintä vasten.
"Mä saan pian sydärin, Jonna." Lassen kädet puristelivat pientä peppuani ja silmät seurasivat heiluvia kiinteitä tissejäni.

Katsoin alas ja näin kullin kostuvan kiimanesteistäni. Suukotin miehen korvaa ja kuiskasin sexyimmällä äänellä mitä osaan miehelle:
"Lasse, mä oon vielä neitsyt. Haluaisitko tehdä mut naiseksi..."

Nostin kullia ja siirsin sitä pakaroitteni väliin vedellen esinahkaa hitaasti eestaas. Lasse ei ollut pysyä nahoissaan ja kouri ja nuoli tissejäni himokkaasti.

Sain huohotukseltani pyydettyä miestä mukaani huoneeseeni. Lasse otti mut syliinsä ja kantoi sänkyyni. Pääsin pää tyynyä vasten kun mies liukui peiton alta pilluani koskettelemaan. Kieli maisteli ihanasti pilluani. Lasse veti toisen käteni peiton alle pilluani vasten.

Tiesin miehen haluavan mun koskettelevan itseäni katseen alla. Kiedoin jalkani miehen ympärille ja vaadin suuta pillulleni samalla kun hieroin klittaani.

Tunsin saavani ja keskeytin juuri ajoissa miehen samalla noustessa suutelemaan märillä huulillaan mua. Maistoin oman nesteeni huulilta ja kiihotuin suunnattomasti.

Otin kalun käteeni ja ohjasin sitä sisääni kun mies keskeytti ja kysyi ehkäisystäni. Kaivoin pillerit pöytälaatikostani ja nähdessään ne mies loisti kuin aurinko.

Lasse kaatoi itsensä viereeni ja veti mut ratsastamaan päällensä. Katsoin kun terska painui vaivoin sisääni. Kiihottava näky ja tunne.

Lasse työntyi varovasti ja hiljalleen syvemmälle
tiukkaan pimppaani. Sattui hieman, mutta kipu lieveni koko ajan.

Mies kaatoi mut selälleni ja tuli vielä syvemmälle sisääni. Iso ja paksu kulli liikkui hitaasti ahtaassa herkussani. Aloin jo melkein kiljua nautinnosta kalun liikkuessa sisälläni.
Puristin ja revin lakanaa täristessä miehen alla.

Lasse otti ranteistani ja nosti ne pääni viereen tullen samalla vähän kovemmin sisääni. Olin haljeta nautinnosta.

Kuuma suu imi kaulaani kullin liikuessa vain vähän sisälläni. Tunsin terskan aukollani, se sai mut huutamaan ja voihkimaan lisää kullia sisääni.

Alkaessani tärisemään orgasmin voimasta Lasse nosti katseensa silmiini ja suuteli himokkaasti mun huutaessa miehen suuhun.

Lasse tuli viereeni vetäen mut peräsään ollessani yhä täynnä kullia. Mies pyysi mua kääntymään päällään ja tein työtä käskettyä. Nojasin miehen jalkoihin käsien puristellessa peppuani.

Yhtäkkiä tunsin sormen peppureiälläni ja sain kuumia väristyksiä.

jatkuu...

5

25725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heebo

      Jatkajatka, hyvähyvä, lisää kiitos.

      • Mizzy

        JATKA! Haluun lukee lisää!


    • minä vain

      Kertomuksesi oli todella ihana ja kiihottava joten toivon että jatkat tarinaa pian :)

      Kiitos kaunis näin etukäteen :)

    • Joo

      Jatka jatka jatka nopeesti nopeesti nopeesti

    • emmy

      onko tarina tosi ja jatkuuko se koska? :)
      hyvä tarina!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe