Mobiililaajakaista Tablet -liittymän hinta puolittui: nyt 0,99 e/päivä
18.4.2013 09:53:19
Mobiililaajakaista Tablet on liittymä satunnaiseen ja nopeaan surffailuun. Liittymän uusi vuorokausihinta on 0,99 e (ennen 1,99 e). Siinä ei ole kuukausimaksua, ja maksat vain päivistä, joina yhteyttä käytät.
Liittymän avausmaksu on 3,90 e ja nopeuden vaihteluväli 3G-verkossa 0,4-10 Mbit/s.
Tutustu ja tilaa:
http://saunalahti.fi/mobiililaajakaista/liittymat.php
Mobiililaajakaista tablet
7
716
Vastaukset
- kusetus tarjous
Muista, että tähän päälle tulee 1,90/kk laskutuslisä kun lähettävät laskun!
- ?! .
Mikä ihmeen laskutuslisä? ei oo koskaan tullu saunalahdelta,vaik erilaisia liitttymiä.
- sikamaista toimintaa
Katoppa seuraavaa laskusi vähän tarkemmin. Paperilaskun lähettämisestä peritään 1,90/kk. Kukaan mikään firma ikinä ei ole veloittanut ennen laskun lähettämisestä.
Ja en siirrä laskujani mihinkään e-muotoon periaatteesta. Tällä muutoksella vain yritykset hyötyvät taloudellisesti eli säästävät posti- ja lähetyskulut sekä paperi- ja paperintulostuskulut. Nyt näitä kuluja ollaan siirtämässä suoraan loppuasiakkaalle ilman mitään vastasuoritetta.- oliko näin??
eikö prepaid micro-sim kortissa data 0.66 centtiä pvä
- esa3esa
oliko näin?? kirjoitti:
eikö prepaid micro-sim kortissa data 0.66 centtiä pvä
kyllä on 0.66e et silai
- sellasta..
katoppa vaan kuule soneran ja dna nettisivuilta esimerkiksi mitä veloittavat paperilaskusta ja tuut sit kitisemään.. :P
- sonerapoek
Moikka! Minulle onnistuttiin myymään tänään saunalahdelta puhelimessa tabletti, johon saa tämän euron päivässä maksavan nettiliittymän halutessaan. Minulla on kuitenkin netti soneralta tällä hetkellä, joka toimii mokkulalla. Sanoivat, että voin käyttää soneran sim-korttia tässä tabletissa. Tablettitarjous n. 5,5 e kuukaudessa ja tabletin kokonaishinnaksi tulee vajaa 200 e. Sain erikoistarjouksena vielä 2 vuooden takuun laitteelle normaalin 1 vuoden takuun sijaan. Maksuaikaa 36 kk. Meinasin käydä perumassa kaupat, koska en taida oikein luottaa, että kaikki menisi kuin "strömsössä". Onks teillä kokemuksia tästä?
Myyjien asiakasta jäljitteleviä mainospuheita en kaipaa. Olen ollut erittäin pettynyt saunalahden ja elisan asiakaspalveluun huonon tavoitettavuuden takia ja olen vaihtanut soneraan. Elisallakaan ei saa enää asiakaspalvelua heidän liikkeessään vaan ohjaavat asiakaspalvelunumeroon, joka on yhtä tyhjän kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196