Mobiililaajakaista tablet

0,99€/pv

Mobiililaajakaista Tablet -liittymän hinta puolittui: nyt 0,99 e/päivä
18.4.2013 09:53:19
Mobiililaajakaista Tablet on liittymä satunnaiseen ja nopeaan surffailuun. Liittymän uusi vuorokausihinta on 0,99 e (ennen 1,99 e). Siinä ei ole kuukausimaksua, ja maksat vain päivistä, joina yhteyttä käytät.
Liittymän avausmaksu on 3,90 e ja nopeuden vaihteluväli 3G-verkossa 0,4-10 Mbit/s.
Tutustu ja tilaa:
http://saunalahti.fi/mobiililaajakaista/liittymat.php

7

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusetus tarjous

      Muista, että tähän päälle tulee 1,90/kk laskutuslisä kun lähettävät laskun!

      • ?! .

        Mikä ihmeen laskutuslisä? ei oo koskaan tullu saunalahdelta,vaik erilaisia liitttymiä.


    • sikamaista toimintaa

      Katoppa seuraavaa laskusi vähän tarkemmin. Paperilaskun lähettämisestä peritään 1,90/kk. Kukaan mikään firma ikinä ei ole veloittanut ennen laskun lähettämisestä.

      Ja en siirrä laskujani mihinkään e-muotoon periaatteesta. Tällä muutoksella vain yritykset hyötyvät taloudellisesti eli säästävät posti- ja lähetyskulut sekä paperi- ja paperintulostuskulut. Nyt näitä kuluja ollaan siirtämässä suoraan loppuasiakkaalle ilman mitään vastasuoritetta.

      • oliko näin??

        eikö prepaid micro-sim kortissa data 0.66 centtiä pvä


      • esa3esa
        oliko näin?? kirjoitti:

        eikö prepaid micro-sim kortissa data 0.66 centtiä pvä

        kyllä on 0.66e et silai


      • sellasta..

        katoppa vaan kuule soneran ja dna nettisivuilta esimerkiksi mitä veloittavat paperilaskusta ja tuut sit kitisemään.. :P


    • sonerapoek

      Moikka! Minulle onnistuttiin myymään tänään saunalahdelta puhelimessa tabletti, johon saa tämän euron päivässä maksavan nettiliittymän halutessaan. Minulla on kuitenkin netti soneralta tällä hetkellä, joka toimii mokkulalla. Sanoivat, että voin käyttää soneran sim-korttia tässä tabletissa. Tablettitarjous n. 5,5 e kuukaudessa ja tabletin kokonaishinnaksi tulee vajaa 200 e. Sain erikoistarjouksena vielä 2 vuooden takuun laitteelle normaalin 1 vuoden takuun sijaan. Maksuaikaa 36 kk. Meinasin käydä perumassa kaupat, koska en taida oikein luottaa, että kaikki menisi kuin "strömsössä". Onks teillä kokemuksia tästä?

      Myyjien asiakasta jäljitteleviä mainospuheita en kaipaa. Olen ollut erittäin pettynyt saunalahden ja elisan asiakaspalveluun huonon tavoitettavuuden takia ja olen vaihtanut soneraan. Elisallakaan ei saa enää asiakaspalvelua heidän liikkeessään vaan ohjaavat asiakaspalvelunumeroon, joka on yhtä tyhjän kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe