Hei!
Olis polttava kysymys jollekkin, joka on ollut vaihdossa Yhdysvalloissa ja tietää viisumi asioista.
Eli saako haetun viisumin vain siihen päivään asti kun koulu kestää? Jääkö siihen jotain pelivaraa ja kuinka paljon? Olisi tarkoitus vielä reissata koulun päättymisen jälkeen.
Vaihto-opiskelu USA viisumi
2
242
Vastaukset
- Jaapati
Kun haet vaihto-opiskeluun tarkoitettua viisumia, tulee sen loppupäivämääräksi lukukauden loppumispäivä. Tämän päivämäärän jälkeen saat kuitenkin jäädä Yhdysvaltoihin vielä yhden kuukauden eli 30 vuorokauden ajaksi. Et kuitenkaan enää pääse viisumin loppumispäivän jälkeen takaisin maahan, jos olet sieltä pois lähtenyt.
Näin oli asia ainakin vielä vuosi sitten, kun itse olin vaihdossa.
Hyvää vaihtoa! - hthtrhthrththtrh
Jos haet vaihtoon jonkun järjestön kautta niin loppumispäivämääräksi tulee kyseisen vaihto-ohjelman päättymispäivä (voi olla muukin kuin lukukauden viimeinen päivä) ja sen jälkeen voit oleskella maassa vielä tuon 30 päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283