avioliittonne aikana? Kuuluitko perheeseen ja kuka kiusasi eniten?
Menin 19v naimisiin ja vajaa 2-vuorokautta ehdin olla naimisissa, kun mieheni sisko aloitti kiusaamisen "se ei osaa mitään-se ei tiedä mitään-se ei ole mistään kotoisin". Hän kehittyi erittäin ovelaksi ja joka kerta nähdessämme hänen piti saada ns viimeinen sana tai jotenkin paikallaolevien nähden nolata minut. En ollut ainoa, toinen miniä oli myös käsittelyssä, mutta sanoi vastaan, kunnes kyllästyi ja lähti, minä hölmö olin hiljaa enkä kertonut kenellekään. Miehelle kyllä yritin, mutta hän ei ikinä puolustanut tosin ei kukaan muukaan. Sairastuin, mutta onneksi alkoi hitaasti, eli tein meillä kaiken paitsi pannuhuoneeseen en kajonnut, kävin työssä, siivosin toimistolla, olin urheiluseurassa, hoidin lapset ja kodin sekä passasin ystäviä ym. Tämä johti tietysti siihen, että mies katseli toisia koko ajan - minä kärsin ja kiusaaja nautti. Mieheni motto äijämeinigillä oli "eukko on pidettävä nöyränä, ettei silmille hypi"
Minä sairastuttuani olin tietysti erittäin heikoilla siinä joukossa mutta töissä olin paras ja ystävien joukko kasvoi, myös muita harrasteita tuli, mutta miehen reissut lisääntyivät ja jotenkin hänelle tuli mökille usein asiaa myöhäisempinä aikoina. Enhän minä idiootti ole jos lenkille lähtiessä käydään suihkussa, vaihdetaan puhtaat alkkarit, eikä takasin tullessa tarvi edes ruokaa niin ihme mies on. No sitten hän nukahti sairaanhoitajansa kotiin, joka hätäpäissään toi hänet pihaan ja siinä se loppu sitten tuli - He ovat olleet äärettömän onnellisia, matkustelevat ympäri maita ja mantuja ja kertoilevat hyvin fyysisestä elämästään jos satumme hollille.
Mikä on tarinan opetus - ei oikein mikään
He eivät saa rangaistusta - kiusaajakaan ei sitä saa - minä sensijaan jäin yksin -mutta sain uuden elämän, vapauden jossa en enää häviä jokaiselle naiselle ystävät pysyivät molemmilla ym. tavallista
Turhaan pelkäsin yksinäisyyttä, pääasia, että omanarvontuntoni pikkuhiljaa vahvistuu, puristus palleasta on kadonnut-. Kun kerroin vihdoin tarinaani ihmisille moni itki aivan hillittömästi, että miksi maailmassa et tehnyt sitä ennemmin - minut syyllistettiin melkein hengiltä ja sitä on yhteiskunnassamme nyt paljon joka puolella siis eriarvoisuutta. Kun löytäisi ihmisen rinnalleen tällä cv,llä
Miten puolisosi kohteli
arpiset haavat
1
207
Vastaukset
- ei hyvä
Kun vaa-assa on joko kiusaaminen, paha olo tai yksinäisyys, miten voi tietää, että valinta on oikea kun kokemusta ei ole? Siksi on pakko sinnitellä ja pakko lopulta lähteä kun toinen vie puolison, tilanne on huono joka tapauksessa, muu on selittelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943829Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512702Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741270Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139- 46934
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019920- 40835
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt209788Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua53644