Kokemuksianne kaivataan mielenkiinnolla.
Miten nopeasti olet tullut raskaaski pillereiden lopettamisen jälkeen?
Miten kierto normalisoitunut? (Kuulema kolme kuukautta monella menny ja lykästänyt... tietty yksilöllistä)
Nii oletteko keskustelleet miehen kanssa että nyt ovulaatuío ja hommiin vai lähteneet vaan viettelee miestä enempiä hehkuttamatta oviksesta? mielenkiintoisis kysymyksiä???joo-o..
pillerieden jälk. raskaaksi?
10
2031
Vastaukset
- Minä_83
Ite söin pillereitä säännöllisesti 4 vuotta. Kun lopetin alko menkat ja kierrot ihan normaalisti, mitä oli ollu ennen pillereitäkin.
Raskaana en ole, enkä ole ollu, joten siihen en osaa vastata.
Kaveri tosin lähti raskaks pillereiden aikana.
Joten on niiiiin yksilöllisiä nämä jutut!! Ei voi verrata.. Mitä et teekkään. :)- tinka
lopetin pillerit vuosi sitten toukokussa, syötyäni niitä 5vuotta. Ei ole vielä näkynyt pienokaista:( toivottavasti pian onnistais.
- mie
Pillerit loppuivat viime marraskuussa eikä lasta vielä ole kuulunut... Kierto on ollut suh.koht sama koko ajan...
Odotellaan, josko vauva vähitellen ilmoittaisi tulostaan. - Näin meillä
Lopetin pillerit syötyäni n 4vuotta ja yhdet kuukautiset kerkesi tulla välissä...eli heti toisella tärppäsi. Nyt esikoinen on 4.5 kuukautta ja lopetin pillerit ja heti tärppäsi. Se on ihan yksilöllistä...ekalla kertaa olin itsekkin varautunut pidempään aikaan...mutta hyvä näin =)
- Sara
Hei! Lopetin pillerit maaliskuun lopussa, kierto ihan sekaisin eika ovista ollenkaan. Aloitin Clomit ja kierto taysin saannollinen viimeiset 2 kertaa, siis Clomien ansiosta, nyt ovuloin ekaa kertaa joten toiveet korkealla. Eihan se etta ovuloi ole mikaan tae, mutta minulle se on suuri askel oikeaan suuntaan ja tuntuu kuin puoli taistelua on jo kayty.... Mutta sen sanon etta kauan saattaa kestaa, jos olisin itse siita tiennyt, olisimme aloittaneet aijemmin... toivottavasti meilla kaikilla palstalaisilla tarppaa pian - Onnea matkaan!
- Lumikki
Lopetin pillereiden syönnin maaliskuussa ja menkat tuli heti säännöllisesti n.30 päivän kierrolla (kolmet viimeiset alkoivat vielä aina samana päivänä!!). Tällä hetkellä olen raskaana, tosin vasta ihan alussa. Joten siis, 4kk taitaapi tulla aikaa ennen raskautta. Tsemppiä yritykseen! :o)
- April
Lumikki kirjoitti:
Lopetin pillereiden syönnin maaliskuussa ja menkat tuli heti säännöllisesti n.30 päivän kierrolla (kolmet viimeiset alkoivat vielä aina samana päivänä!!). Tällä hetkellä olen raskaana, tosin vasta ihan alussa. Joten siis, 4kk taitaapi tulla aikaa ennen raskautta. Tsemppiä yritykseen! :o)
Onnittelut raskauden johdosta! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin eikä isompia pahoinvointeja ilmaannu...
Alkuperäiseen kysymykseen vastaus: pari vuotta pillereiden jälkeen ilmoitteli vauveli tulostaan. - mää
Niin mäkin olen alkanut miettiä, että olisi voinut alkaa kuitenkin aikaisemmin tähän projketiin. Mulla muuten tuli ekat menkat just ajallaan eli 28 pvänä.. ans kattoo nyt sit... Tuntuu vaan, että niitä vauvoja tulee ystäville toinen toisen perään, että helppoa on. Mutta ei se kaikilla niin..höh..
- mää
Lumikki kirjoitti:
Kiitti vaan ja aika nopeeta pääsitte eteen päin te...
- reeta79
Pillereitten lopetettua tulin heti raskaaksi.. mutta valitettavasti oli kohdun ulkopuolinen!! nyt kun ollaan toivuttu niin yritämme uutta ja toivottavasti ei menisi pitkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031090- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait228761Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies87734Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688